|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook de negatieve dingen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:'jouw fotos zijn dan ook 1ste klas afruk matriaal Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat hangt van de persoon af, hehe. Maar on topic, het gaat over complimenten! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-04-2006 16:00] |
|
quote: 1: ik post nooit fotos 2: ik betwijfel het of de rukkers hebben gewoonweg niet zulke hoge eisen, kan natuurlijk ook. Maar dan is het niet echt meer een mooi compliment cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Tot dusver mijn poging tot een goede daad vandaag. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ahhh, jij post echtwel foto's! |
|
quote: Ik wil bewijs zien! om ontopic te blijven: het enthausiasme van de designer nadat hij mijn werk zag/goedkeurde was wel een mooi compliment Maarja ik had er hard aan gewerkt dus dan mag het ook wel. [edit] ohja ik heb die mutsfotos gepost. Misschien maar tijd voor een sequel voor het saphire-foto-gehoereer. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 04-04-2006 16:08] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
In het "vertel eens wat over degene die boven je staat" topic hehe quote: Was wel leuk ja en heb maar 2 daagjes last gehad van 't nekje "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
haha Ja me2 @ nekpijn (het zal de leeftijd zijn ) en dan 2 daagjes later ook nog optreden en met Natas op 1 smal luchtbedje 'slapen'.. nekpijn etc heeft wel iets langer geduurd! OT "Jij lief!"x vaak |
|
Afgelopen weekend: "Houd je bek, vuile slet" Subtiel kamerolifantje |
|
Die Viktor, altijd even aardig |
|
quote: hihi ja, snap ik wel dat dat gezegd wordt "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
'Ik haat je.' Hehe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Tering, wat wordt jij al grijs.... spelfout weggehaald... |
|
' je haar is lang geworden ...... maar het staat je goed ' Faustian Spirit of the Earth |
|
"piep piep piep woef" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: lekk0r wijf, post meer foto's! zo, even misanthrope geholpen Je moeder. |
|
quote: yago was lief? Je moeder. |
|
"omfg, u liek pwned teh whole t tm." Het ware leven |
|
quote:Volgens mij deed je dat uit eigenbelang. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
klopt maar het is ook een compliment gezien ik het meen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-04-2006 16:26] Je moeder. |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Sneeuwdinges was van me onder de indruk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |