![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Ze zei opkankeren, rot dan op" ![]() |
|
quote: *wabla* te lui om te klikken, schat? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 06-12-2006 8:14] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: te lui om uit te loggen, schat? ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Jij bent typisch een tegenwindjongere. ![]() |
|
quote:Jij bent echt zóóóó jij! Maar wat is het doel van je leven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Kan iemand hem de polsen doorsnijden, hij snapt dat zelf allemaal niet meer ... ![]() |
|
hehe een veegwagenchauffeur zei.. Jij bent echt een zeldzame.. Hij doelde op het enorm dom lullen waar ik zeer goed in ben ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ik wist dat iemand dat ging zeggen ![]() nee eerder niet erbij nadenken dat ik niet op mn eigen computer bezig ben en dus ook niet standaard ingelogd ben ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Tim zegt: jacky, hoeveel kamelen ben jij waard? Jacky zegt: kamelen? Jacky zegt: nou zeg Jacky zegt: wil je me verkopen? ![]() Tim zegt: nee, kopen ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
het moosite wat ik ooit gegeven heb: quote: je wil gewoon een burqua omdat je kotst van je spiegelbeeld obese trut ![]() signature ![]() |
|
timmy wil een harem beginnen geloof ik ![]() Ik in een harem met BW!!! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Mijn schatje is niet te koop ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:En jij gratis ook nog, want verkopen doet Argus niet aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 13-12-2006 0:34] ![]() |
|
quote: ik zag haar laatst nog bij de aanbiedingen staan. volgens mij was dat op http://www.metalplaza.nl ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jaja sluikreclame ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat ik kei lief ben en haar held was ![]() ![]() You're running in circles ![]() |
|
Tja als je een 5 jarige neukt zeggen ze dat rap ja .. ![]() |
|
Serieus? ![]() |
|
Weet je toch wel schaapje ![]() ![]() |
|
Hihi. ![]() ![]() |
|
quote: He ze is al 6 he... dan mag dat vort ![]() You're running in circles ![]() |
|
Mooiste compliment is toch wel: "Blauwe ogen bij lang bruin haar staat je goed" ![]() Pagan land is the future.... ![]() |
|
en daarna kreeg je 2 klappen? ![]() |
|
"Je lijkt op jenje" I am the 1%. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |