|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Schaep, if he is still listening, this fucking faggot, he sucks off men through holes in the wall in public toilets." en nog veel meer, net op de radio. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-09-2007 10:34] |
|
"Ik ben echt geen metallui man." "Echtwel, je hebt zelfs gitaren en een knots aan je muur." |
|
quote: Dat weeg ik in mijn ééntje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben iig goed voor 105 kg Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik voel me met mijn 89 maar klein (jaja, afgevallen) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ook van de 110.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jullie zijn beide gewoon aan magere kant. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ik ben weer aan het sporten dus ik ga weer rap terug naar de 95 hopen we dan maar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
= trouwens 1 geweldig plan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik 100 weeg ben ik zwaar tevreden... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Voor ik mijn dienstplicht moest volbrengen woog ik 95 kilo. Bleken die biertjes voor 40 cent en broodjes frikandel voor 50 cent toch niet zo geweldig te zijn voor mijn postuur. Op 1 of andere manier heb ikd at er nooit meer af gekregen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor m`n diensttijd woog ik al 100 ivm m`n opleiding tot chefkok. In mijn geval was diensttijd ( lees bier en worstebroodjes) ook niet zo ideaal. ergste uitschieter was 120 kg. Nu zachtjes aan weer naar de 100 terug.. Sporten is daar een bijdrage aan..en niet zo veel friko`s meer eten helpt ook.. Oja..en van vodka kom je ook niet aan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vodka malt zeker. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 20-10-2007 13:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vodka maakt niet dik hoor..en dan kan je het zelfs gewoon doorslikken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Huhuhuh. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote:Je houdt het anders ook erg goed bij hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik doe mijn best, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Jij bent gewoon een goeie gast. En daarom staat iedereen voor je klaar." |
|
Dat ik super ben? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Precies. En knoop dat nou eens in je oren, eikel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik begin me er dan ook steeds meer bewust van te worden. En dat voelt goed |
|
"Jij bent nou echt iemand waar je op kan bouwen". come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |