![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn buik valt best mee die gast was gewoon scheel of bolzichtig ofzo ja ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Niet miepen, levert je zitplaats op in drukke trams en bussen. ![]() |
|
die eis ik zonder zwanger te zijn ook wel op hoor ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ahhh, dus dát is het! Ik ben echt een vetzak aan het worden man. Daar kreeg ik een paar dagen geleden nog fijne complimenten over. ![]() ![]() |
|
hmm, ach ik ben dan weer zo aardig dat ik opsta voor oude dametje. Ze hebben vast beter knieen dan ik, maar denk altijd dat na tachtig jaar op dezelfde benen staan die ook wel moe zullen zijn. ![]() |
|
ik zeg ook niet dat ik niet opsta voor oude mensen ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Gisteravond was toch wel het hoogtepunt uit mijn complimentkrijgloopbaan: - "Je kunt altijd bellen. Al is het midden in de nacht" en dat meerdere malen en lui die het ook nog eens allemaal menen - "Chiel jongen, ik hou van je" aldus 1 van mijn allerbeste maten Ik raak er ontroerd van dat ik zulke lieve mensen om me heen heb ![]() ![]() |
|
[ZM-standaard reactie] Heaumeau [/ZM-standaard reactie] ![]() Wel mooi, dat je dat soort lui hebt idd. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wat bedoel je nou precies met bovenstaande? Dat je "Heameau" standaard te horen krijgt op ZM en dat je dat wel een mooi compliment vindt? Prima, hoor! We accepteren je zoals je bent ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Een vriendin van me schreef me laatst: Het is (...) de wonderlijke wijze waarop jij in het leven staat, en ontvankelijk bent voor de wonderwereld. Je bent een elfenkind. *zucht!* Wat een lief vriendinnetje is het toch... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Zelthortje toch, je grappen worden steeds slechter. ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
"Wat zie jij er goed uit!!" ![]() ![]() |
|
"Als ik naast jou sta, dan voel ik me kaal" dat klinkt raar maar komt door mijn grote bakkebaarden en bakkebaarden zijn natuurlijk gewoon de shit ![]() Ik heb trek in ijs. ![]() |
|
Meer haar heb je ook niet ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: "Nee, jij!" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: harr harr ik laat het groeien! nou nog een jaartje ofzo afwachten en ik kan eindelijk fatsoenlijk headbangen ![]() Ik heb trek in ijs. ![]() |
|
Grote jongen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
ik sprak gister een keerl die laatst in appingedam had gespeeld. Hij lulde wat op't podium over zwolle en herman brood en de vraag wat er nog meer uit zwolle kwam ofzo, en toen riep iemand mijn naam zei hij. lol ![]() iemand van hier toevallig? ![]() ![]() |
|
quote: Mee eens, bakkebaarden zijn stoer en mannelijk. Ik heb trouwens ook wel eens een vrouw met bakkebaarden gezien, bleh! Wat een lelijk woord eigenlijk, bakkebaarden.. ![]() Mijn mooiste compliment deze week: wat kan jij toch lekker koffie uit het apparaat halen. Nou mijn week kan niet meer stuk natuurlijk. ![]() |
|
En het gaat maar door: ************ zegt: ben blij dat k je ken hoor Dat is overigens wederzijds ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-09-2007 22:37] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-09-2007 22:38] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Van vanavond: *Neusje is koud, ahh jij bent lekker warm!!* ![]() |
|
![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
****** zegt: wanneer mijn deutsche bruders voor de volgende wereldmacht gaan wordt jij me eerste generaal1 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |