|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mayo, je bent niet metal |
|
quote: Gelukkig niet |
|
Weer een compliment erbij. Gaat goed |
|
'Godver wat een geweldige opsprong, en dat na de vakantie! Doe nog eens!' Aldus mijn enthousiaste trainster Verrassend triviaal |
|
quote: Pinky.... |
|
...................................... Fuck the world and fuck you |
|
Mooie tieten, mag ik ze vatshouden? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
"Je bent een erg toffe gast, maar denk maar niet dat ik door jou homo wordt hoor !" Faustian Spirit of the Earth |
|
Moon is niet lief!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: quote: Nah dat vind ik geen lieve opmerking naar EmoMental toe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-08-2007 8:08] |
|
quote: Moon is goed in mixxies maken! Das wel lief hoor |
|
quote: Da's dan ook wel een vet compliment, dank u!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
van de week op de camping: 'Jij maakt de allermooiste knutselmuizen. mag ik er een hebben?' aldus Dian van 5 tijdens de Kids Klup |
|
"As always, the tracking is totally amazing. I wish all my sessions were this well tracked. Everything is clean and the drums sound SICK." Redelijk high profile Mix/Master knaap uit florida ik ben tevree! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik vond het wel tof dat tijdens en na Occultfest zo ontzettend veel mensen ons kwamen bedanken voor de gezelligheid, de sfeer en de organisatie, zowel bands als publiek als vrijwilligers. |
|
Ik geloof nooit zo in complimentjes. Scherpe kritiek, daar kun je tenminste wat mee. (ooh wat ben ik weer in een gezellige bui. ) [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 07-09-2007 14:00] Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:hehehe.. En Witch maar vragen of ik het echt zo leuk had gehad |
|
quote: Oh genoeg feedback ontvangen, sommige hadden hele bruikbare tips voor volgend jaar. Of bedoel je complimenten in het algemeen? quote: Keek je zo boos dan? Ik heb je geloof ik niet gezien? |
|
quote:Dat schijn ik van nature te doen maar dat was nadat ik haar dus ook bedankte voor de gezelligheid en alles erop en eraan. |
|
quote: Ik vergeet dit er bij te vermelden : " Now, as far as the mix, I took a look at the plugs you had going and the settings and I will give you a tip and say that you're compressing wayyy to much, especially the master." "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah okee |
|
Iemand vroeg laatst of ik zwanger was Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
bitch Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |