![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yeah, de d00d met de bril links ![]() ![]() |
|
Blauw tong... ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
plus iemand die een broodje tussen jullie in eet. ![]() |
|
quote: Nee ik dacht dat dat een half zwart/witte was.... En dichterbij ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hehehe, volgens mij was dat je perverse fantasie dan.. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
A man who knows what he is doing, and someone who stands by himself, and can appriciate life ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Een 'wat voor een type ben jij' test gedaan in de glossy? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-01-2007 12:40] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Nee. Antwoord op een myspace vragenlijstje natuurlijk! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hihi ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Net een mailtje binnengekregen van een zangeres die bijna moest huilen van 't nummer, zo mooi vond ze 't. ![]() Dat moet dus beter kunnen.. er zijn er al twee die ik ooit echt heb laten huilen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Zijn er ook wel eens mensen geweest die moesten huilen omdat ze het niet mooi vonden? ![]() |
|
quote: Naar mijn weten niet. De eerste keer draaide ik me na 't spelen om en zat de dame in kwestie in tranen op de grond opgekruld. De tweede persoon in kwestie bleef wel staan, omdat ze zich tegen de muur aangevleid had. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Baas riep vandaag over mij "He's a giant! He can move mountains!" Hij is een rus, zal wel een normaal compliment zijn in rusland ![]() Zenial ![]() |
|
"Look! Jesus turned to the dark side!" Eén of andere zatte engelsman in een pub waar ik op vakantie was... - Pray Me ![]() |
|
twee zaterdagen geleden zei er een meisje in mijn stammetalkroeg dat ik lief ben ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
je maakt gewoon een voorvochtbronnetje van mijn mini ![]() signature ![]() |
|
quote: hahahahaha die is wel goed ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Baas Tomski? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-01-2007 23:12] ![]() |
|
IRT Zenial: Ja ik vond m ook wel geslaagd :D. In de volgende George Lucas film wordt Darth Vader vervangen door Darth Jesus ![]() - Pray Me ![]() |
|
"Tim, je bent de max als je dronken bent !" ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
DEVO-0 haha.. je zou door kunnen gaan voor de kleinzoon van Gerrit Zalm hier LOL dat zegt rogier van infinity/weltbrand tegen me over m`n foto op myspace ![]() VVD FTW ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
vandaag in een mailtje, iemand die vroeg of ik single ben en of ie mee mocht doen aan de competitie ![]() "ik weet niet of ik daar aan mee kan doen. Je kent me amper en ik jou ook niet, dus ik loop al achter :-) Maar zoals je hier schrijft lijk je me een leuke intelligente dame, die nog mooi is ook. Dat zou op dit moment de reden zijn in de competitie te stappen :-)" hihi ![]() oh, en natuurlijk: quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tis geloof ik een goeie dag vandaag ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
"Het is wel raar om te zeggen dat je een kleintje hebt hoor, vooral met die lange leuter va je " ![]() ![]() signature ![]() |
|
*filosofie college genoot zegt: jij begrijpt mijn antwoorden beter dan ik zelf ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |