|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Komt dat dan niet drdat ze steeds zo amateuristisch buiten de lijntjes geschminkt zijn? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
welnee, bangerds vallen vaak op engerds, en als die engerd dus eigenlijk een bangerd is die zich enger vooordoet dan dat ie echt eng is, dan krijgen ze allebei op den duur pas echt redenen om bang te worden |
|
m'n opppaskindje kroop net bij me op schoot met de mededeling: ik vind jou lief! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
"Ja. Volgens mij ben je afgevallen." Disko Disko Partizani |
|
"Ik zat laatst naar je te kijken, en je bent echt een leuke jongen geworden, heel gezellig en spontaan en (de rest van de quote ben ik vergeten, maar vul hier willekeurige positieve termen in)." |
|
quote: Ik heb altijd een volwassen man die dat doet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hahaha...gewoon vergeten wat er aan complimenten gezegd is. Geweldig! Hatsjikidee! |
|
quote: Jawel! Volgende keer gewoon alles spelen zoals het hoort en ik word de hemel in geprezen... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 05-03-2006 17:10] |
|
Net een nieuwe... Je hebt geen bh nodig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
'Wat ben je toch zorgzaam.' |
|
"Het wordt hoog tijd dat het zomer is en we buiten kunnen drinken op het terras. Want dan wordt je altijd dronken en dan ben je schattig." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: dan kan zowel positief als negatief zijn Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
"Blij dat hier nog 1 persoon zit die goed zijn werk doet..." Altijd goed voor de ego. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"The sweetest candy is nothing compared to you!" Hoe cliché. Maar wel lief. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 08-03-2006 16:45] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
"Wish you'd move here." Vond ik heeeeeeeel lief. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niet het mooiste ooit, maar op dit moment wel: Een bepaald iemand dat erg verheugd is me gister ontmoet te hebben. |
|
"dankzij jou leeft mn zusje nog nog" Je moeder. |
|
dat is wel een hele goede ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe yeah, nooit echt zo beseft, wist wel dat ze uit een behoorlijke put was gekomen maar besefte het meer als haar helpen uit vriendschap... Je moeder. |
|
"Is dat u foto wel? Het is toch geen foto van één of andere babe op het net?" Nu ja, t'was in de eerste plaats wel geen compliment maar toch, ... [Dit bericht is gewijzigd door Meral. op 08-03-2006 16:42] "If It Hurts, Baby, Please Tell Me. Preserve The Innocence." |
|
quote:Eerst de foto posten en dan bepalen wij wel of het een compliment was ok? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ben je zeker dat je dat wil mee maken? Nooit gezegd dat hij die waarheid spreekt hoor! "If It Hurts, Baby, Please Tell Me. Preserve The Innocence." |
|
JA! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |