IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Goede voornemens Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-01-2002 14:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik probeer voor de zoveelste keer weer eens te stoppen met roken en dat dan maar te compenseren met

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-01-2002 14:14]


Bazzio Attacks!!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 01-01-2002 14:26 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik vind dat iedereen hier zich moet voornemen om meer te posten. Het is namelijk verdomde rustig hier.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 01-01-2002 15:05 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

mijn goede voornemen is dat ik niet meer op jenje ga reageren. Dat scheelt energie en tijd. En met woorden doordringen in zijn hoofd blijkt toch echt onmogelijk te zijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2002 15:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Goede voornemens? Een nieuwe aanpak voor de rest van m'n leven. Ik heb in 2001 veel mogen leren, en zal eens flink een bezem door mijn leven gaan halen. Om te beginnen een aantal mensen laten weten hoe ik over ze denk op een eerlijke manier, zonder te schelden. Er zijn een aantal mensen waar ik best zonder kan, en die mijn vriendschap totaal niet verdienen. Verder een aantal vriendschappen uitdiepen om te kijken wat er allemaal nog meer inzit, en harder werken aan mijn hobbies, om meer lol te gaan krijgen. Me wat socialer opstellen, en mijn gezonde gevoel voor humor behouden.

Voor de mensen die denken dat ze zich aangesproken moeten voelen; misschien is dat wel zo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-01-2002 16:22 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, goede voornemens...

Eigenlijk niet bij stilgestaan. Ik probeer het hele jaar dingen zo te doen als ik denk dat goed is.

Vind het een beetje stom om nou persé bij de wisseling van jaartallen ineens allerlei voornemens te maken omdat dat nou eenmaal traditie is. Zeker omdat die goede voornemens meestal toch niet waargemaakt worden...


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-01-2002 16:55 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Goed voornemen: meer gaan bewegen (ik ga hardlopen )


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 01-01-2002 16:55 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

ehhhm flink feesten, zuipen en alleen maar doen waar ik zin in heb


BEHHH!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-01-2002 16:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

-nog een fijn jaar samen met valorian doorbrengen, en samen een huisje vinden.
-een hele hechte vriendschap verderopbouwen met witch.
-afstuderen.
-nieuwe studie volgen.
-nog meer ouwehoeren.
-enne iet wat minder roken en wat meer bewegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-01-2002 16:57]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-01-2002 16:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2002 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goeie voornemens, eigenlijk is het ook bullshit, maar oud&nieuw is natuurlijk wel een omschakelpunt.

Ik wil:
- minder cola drinken (cola is hard drugs)
- gewoon mezelf blijven.
- bij mijn vriendinnetje blijven, en meer bij haar zijn.
- meer mensen irriteren, bevalt me prima !


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-01-2002 17:06 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

eeuuhh, ik vindt goede voornemes eigenlijk bullshit maar om dat ik al een tijdje probeer te stoppen met blowen heb ik die poging omgedoopt in een goed voornemen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-01-2002 17:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik doe niet aan goede voornemens.

Maar ik kon me niet aan de resolute gedachte onttrekken: DIT JAAR GA IK AFSTUDEREN.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-01-2002 17:26 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 16:59 schreef Jenje het volgende:
Goeie voornemens, eigenlijk is het ook bullshit, maar oud&nieuw is natuurlijk wel een omschakelpunt.

Ik wil:
- meer mensen irriteren, bevalt me prima !

kneus .

Ik heb zelf geen goeie voornemens, dingen veranderen toch niet d.m.v. voornemens.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-01-2002 17:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

goed voornemen, hmm..
P halen dat is zo'n beetje het enige..


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ares
Usericon van Ares
Posted 01-01-2002 17:29 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik vindt goede voornemens onzin, je houd je er toch niet aan.. (ik althans niet)..


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-01-2002 17:48 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Lief te worden voor anderen


Wiegen Meister !


Satan
Usericon van Satan
Posted 01-01-2002 17:57 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

meer rust opzoeken .



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2002 17:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Satan jongen, we zullen je missen hier op dit drukke forum.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-01-2002 17:59 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

[Flink gejatte, zeer cliché matige opmerking]
Ik rook niet, dus ik heb geen goede voornemens
[/Flink gejatte, zeer cliché matige opmerking]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-01-2002 18:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Niet meer dan één pakje sigaretten per dag... mij van sommige dingen niet te veel meer aantrekken, en verder... mn vriendje houden ipv dumpen,(tis toch voor iets mn enige echte liefde ooit hé) ehm... iets of wat rust en vrede proberen te vinden... zoiets.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 01-01-2002 18:27 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

uhh gezonder leven, en genieten van het leven

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 01-01-2002 18:27]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-01-2002 18:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

stoppen met roken zoals ieder jaar maar kheb net alweer mijn eerste sjekkie gerookt en verder uh... nieuwe opleiding zoeken en lief blijven voor renske


Je moeder.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-01-2002 19:00 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 16:57 schreef Cadaveria het volgende:
-nog een fijn jaar samen met valorian doorbrengen, en samen een huisje vinden.



een jaar maar


Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-01-2002 19:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm ff denken, mn motor rijbewijs nu eindelijk es halen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-01-2002 19:08 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 18:58 schreef karnivoor het volgende:
stoppen met roken zoals ieder jaar maar kheb net alweer mijn eerste sjekkie gerookt en verder uh... nieuwe opleiding zoeken en lief blijven voor renske


ja man jij stoppu met roken
neem als goede voornemen maar ik ga weer alcohol drinken


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-01-2002 20:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 18:02 schreef Asherah het volgende:
Niet meer dan één pakje sigaretten per dag... mij van sommige dingen niet te veel meer aantrekken, en verder... mn vriendje houden ipv dumpen,(tis toch voor iets mn enige echte liefde ooit hé) ehm... iets of wat rust en vrede proberen te vinden... zoiets.


Je neemt me de woorden uit de mond...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen