|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
en denkt iedereen ook echt dat het werkt 'goede voornemens'? ik denk het niet, dus ik doe het ook niet. maar goed, ik wens iedereen natuurlijk veel succes met de goede voornemens |
|
het gaat natuurlijk om het idee! of het allemaal lukt is een 2de Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Helemaal eens met Orion! Je moet er natuurlijk ook wat energie in steken, bijna niks gaat meer vanzelf tegenwoordig |
|
das ook weer zo |
|
Ik heb altijd goede voornemens door het jaar heen en mijn enige speciaal voor oud en nieuw is een gezellig feestje bouwe |
|
quote: goed zo |
|
Naast eerder genoemde: -Een andere job vinden -(hopelijk) een eigen stekje aanschaffen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Eindelijk een afspraak met de tandarts maken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat is dat? Hoe doe je dat? |
|
quote: Men neemt een hamer, een beitel, een handvol spijkers en wat klei. Men hakt de delen die men niet aanstaat eraf. Kneed wat met de klei, tot men tevreden is over het resultaat. Het resultaat monteert men met de hamer en de spijkers op de plaats waar men het hebben wil. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
M'n snor laten staan. And my marlboro light |
|
kontsnor? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Men moet eens voornemen niet zoveel meer voor te nemen. Het heeft vorig jaar niet geholpen, het jaar daarvoor ook niet. Dit jaar is een goede voornemen gewoon weer een hulpeloos gegrijp in de ruimte. The will is strong but the flesh is weak huh? There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Haha, met dat donshaar? Bazzio Attacks!!! |
|
Heb dit jaar geen goede voornemens... Alhoewel, misschien moet ik maar eens wat geld gaan sparen. changed to 'ouwe' |
|
Ik wil dit jaar weer net zo vet cool zijn als vorig jaar. Het wordt een moeilijke taak, maar ik ga mijn best doen. |
|
quote: Blijven schudden iiig!!! |
|
quote: Voor jou altijd skatjuh. |
|
quote: Hihihi |
|
Meer slapen Minder drinken Jaja, ik ben er vroeg bij dit jaar Waag eens een dansje! |
|
En wie heeft er voor 2006 nog goede voornemens? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
dagelijks voor 14:00 opstaan Je moeder. |
|
het afzuigkapfilter vervangen |
|
afvallen!! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |