|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dat iedereen hier zich moet voornemen om meer te posten. Het is namelijk verdomde rustig hier. |
|
mijn goede voornemen is dat ik niet meer op jenje ga reageren. Dat scheelt energie en tijd. En met woorden doordringen in zijn hoofd blijkt toch echt onmogelijk te zijn. |
|
Goede voornemens? Een nieuwe aanpak voor de rest van m'n leven. Ik heb in 2001 veel mogen leren, en zal eens flink een bezem door mijn leven gaan halen. Om te beginnen een aantal mensen laten weten hoe ik over ze denk op een eerlijke manier, zonder te schelden. Er zijn een aantal mensen waar ik best zonder kan, en die mijn vriendschap totaal niet verdienen. Verder een aantal vriendschappen uitdiepen om te kijken wat er allemaal nog meer inzit, en harder werken aan mijn hobbies, om meer lol te gaan krijgen. Me wat socialer opstellen, en mijn gezonde gevoel voor humor behouden. Voor de mensen die denken dat ze zich aangesproken moeten voelen; misschien is dat wel zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, goede voornemens... Eigenlijk niet bij stilgestaan. Ik probeer het hele jaar dingen zo te doen als ik denk dat goed is. Vind het een beetje stom om nou persé bij de wisseling van jaartallen ineens allerlei voornemens te maken omdat dat nou eenmaal traditie is. Zeker omdat die goede voornemens meestal toch niet waargemaakt worden... Dead things grow from deep inside... |
|
Goed voornemen: meer gaan bewegen (ik ga hardlopen ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ehhhm flink feesten, zuipen en alleen maar doen waar ik zin in heb BEHHH! |
|
-nog een fijn jaar samen met valorian doorbrengen, en samen een huisje vinden. -een hele hechte vriendschap verderopbouwen met witch. -afstuderen. -nieuwe studie volgen. -nog meer ouwehoeren. -enne iet wat minder roken en wat meer bewegen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-01-2002 16:57] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Goeie voornemens, eigenlijk is het ook bullshit, maar oud&nieuw is natuurlijk wel een omschakelpunt. Ik wil: - minder cola drinken (cola is hard drugs) - gewoon mezelf blijven. - bij mijn vriendinnetje blijven, en meer bij haar zijn. - meer mensen irriteren, bevalt me prima ! |
|
eeuuhh, ik vindt goede voornemes eigenlijk bullshit maar om dat ik al een tijdje probeer te stoppen met blowen heb ik die poging omgedoopt in een goed voornemen |
|
Ik doe niet aan goede voornemens. Maar ik kon me niet aan de resolute gedachte onttrekken: DIT JAAR GA IK AFSTUDEREN. |
|
quote: kneus . Ik heb zelf geen goeie voornemens, dingen veranderen toch niet d.m.v. voornemens. |
|
goed voornemen, hmm.. P halen dat is zo'n beetje het enige.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vindt goede voornemens onzin, je houd je er toch niet aan.. (ik althans niet).. |
|
Lief te worden voor anderen Wiegen Meister ! |
|
meer rust opzoeken . |
|
Satan jongen, we zullen je missen hier op dit drukke forum. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[Flink gejatte, zeer cliché matige opmerking] Ik rook niet, dus ik heb geen goede voornemens [/Flink gejatte, zeer cliché matige opmerking] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Niet meer dan één pakje sigaretten per dag... mij van sommige dingen niet te veel meer aantrekken, en verder... mn vriendje houden ipv dumpen,(tis toch voor iets mn enige echte liefde ooit hé) ehm... iets of wat rust en vrede proberen te vinden... zoiets. |
|
uhh gezonder leven, en genieten van het leven [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 01-01-2002 18:27] |
|
stoppen met roken zoals ieder jaar maar kheb net alweer mijn eerste sjekkie gerookt en verder uh... nieuwe opleiding zoeken en lief blijven voor renske Je moeder. |
|
quote: een jaar maar Bazzio Attacks!!! |
|
hm ff denken, mn motor rijbewijs nu eindelijk es halen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja man jij stoppu met roken neem als goede voornemen maar ik ga weer alcohol drinken |
|
quote: Je neemt me de woorden uit de mond... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |