|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer zelf muziek maken en meer neuken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het gaat om voornemens, niet om wensen ... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Eh, die dingen liggen ook voor een stuk aan mezelf, dus voornemens I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik zal je dan mailen over de condities enzo... als je dat wil tenminste... Ik zoek vrnl een basis-achtergrond voor mijn toekomstige site. |
|
Is goed! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
es een keer geld sparen, ipv alles uitgeven http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Oja! Die geldt voor mij ook |
|
Hmmm goede voornemens, ff denken...... -Maar eens wat meer gaan sparen -Groot rijbewijs + CCV-B halen -Eigen huis/kamer vinden Dat zijn er wel genoeg voor 2004 They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:TOF kerel! |
|
Mijn enige voornemen in dit leven: politieke correctheid uitroeien. Jawel, dat lezen jullie correct bende gore bruine achterlijke homofiele kut-moslims dat jullie zijn !! |
|
quote: I know, het is alleen sterves duur Ben minimaal 4500 pleuro kwijt They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik snap niet dat ze dat niet goedkoper aanbieden! |
|
quote: Er zijn wel goedkopere manieren, maar daar kom ik niet voor in aanmerking. Stelletje honden daar They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Hehe Mijn voornemen is om Nederland te verlossen van een mongool die JP heet. |
|
quote: Succes. |
|
quote: Crampske!!!, al geleerd om te lopen zonder met je knokkels over de grond te schrapen?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Jawel, oh gij onder-ontwikkelde kut-hippie. |
|
quote: hahahaha, ben net zo'n linkse hippie als jij een intelligente belg Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat zei ik toch ! Vuil hippie tuig !! |
|
- meer optreden - meer optredens zien en beleven - stoppen met roken? misschien - genieten van het leven metalgreetz mike |
|
meer denken en dan pas doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: foei, haat zaaien Crampske90201? Mag jij zulke taal wel bezigen van jou ouders?? pas maar op. Straks krijg je niets van sinterklaas Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Nou nou, wat een conditionering allemaal, laat het vooral niet aan de persoon zelf over om te beslissen wat wel en niet kan en mag. Zo werkt het tegenwoordig niet meer !! En dat van een metal-head, hoe ironisch |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |