![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede voornemens voor 2010: - Minder roken en blowen. - Nieuwe basgitaar kopen. - Me meer en beter inzetten voor school. - Meer festivals/concerten bezoeken. - 3e baan zoeken/geld sparen. - Normaal slaapritme op zien te bouwen. - Etc. En dat jullie voornemens niet het zelfde zullen worden in 2011. Of zo. ![]() |
|
Maar één goed voornemen, en dat is om in 2010 m'n stedentripjes naar Venetië, Rome, Wenen en Praag wel door te laten gaan. ![]() Verder valt er niets te verbeteren. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
- Minder alcohol drinken - Meer sporten - Een vriendinnetje zoeken - Nog meer lol hebben - Meer leuke dingen ondernemen - Weer eens op vakantie gaan - Meer concerten bezoeken - Meer cd's kopen ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Vaker over het weer praten ![]() |
|
Mijn eigen woning krijgen en mijn best doen voor mijn studie. Oh en miljonair worden. ![]() |
|
Een relatie, ja leuk, maar of dat nou een goed voornemen is, niet echt af te dwingen dacht ik? ![]() |
|
quote: Jawel joh. Gewoon zo wanhopig en snel mogelijk met de eerste de beste die wil een relatie aanknopen en klaar ben je! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Mee mensen op de bek rammen ipv er proberen uit te komen ![]() Verder is alles al perfect ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Eet eerst maar eens je bord met stoertjes leeg. ![]() |
|
quote: Zoeken, zie hij. ![]() |
|
quote: Dan mag je wel constant een kratje bier meenemen, en dan niet om op te drinken uiteraad:') Against God and Government ![]() |
|
Ontopic: - Beter met mijn geld om gaan en misschien wat gaan sparen. - Net als afgelopen jaar van de drugs afblijven - En leuk vriendinnetje "zoeken" in plaats van een goedkoop scharrel - Op vakantie Against God and Government ![]() |
|
Ik doe niet aan goede voornemens op 1 Januari. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Allemaal de beste wensen voor 2010. Laten we er weer een gezellig jaar van maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
M`n Trans Am afmaken. Een Mack b61 kopen. Meer bewegen. Minder tijd besteden aan mensen waarvan je dacht dat dat vrienden waren. Bepaalde personen op m`n werk onwijs irriteren. ja..ddat was het wel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik heb elke dag wel goede voornemens. ![]() |
|
quote: Dat is nog eens een bescheiden boodschappen auto. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jazeker.. Maar dan eerder in deze staat hoor Marcel!! ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik ben blij dat ik nog leef... Kelere.. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zat er n3g0rt met z`n kapmes achter je aan??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ah. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je voor een opknapper zou gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Doe ik ook..Maar zo moet ie ongeveer worden... Maar dan zwart. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Me lekkervoele. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |