|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil dit jaar harder aan school gaan werken, beginnen met rijlessen (word eind oktober 18) en m'n buikje een klein beetje wegwerken (ik vind buikjes sexy, maar hij wordt nu iets te dikjes) I rest my case |
|
Oopsmvergeten goede voornemens te nemen. Nou ja volgend jaar beter |
|
Buikje wegwerken en dus onder andere minder zuipen dan de laatste tijd het geval is, gezonder eten en weer flink aan de gang met vechtsport gaan! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-01-2006 22:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Pffff welk buikje?? Zou je niet met mij gaan sporten? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Meer schrijven en afvallen, meer niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een deftige baan vinden Meer verantwoordelijkheden opnemen Beter eten & drinken, komt wel in orde, ben van 69 naar 63 kg gegaan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: FOTOOOO! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
flink a/d bak met de muziek gaan |
|
Minder snoepen. |
|
Hard aan school (blijven) werken, me verder ontwikkelen als bassist, wat meer sporten....een vriendin aan de haak slaan. Ik ben benieuwd hoeveel van deze voornemens ook daadwerkelijk gerealiseerd worden, maar goed Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Gelukkig hebben we al een topic uit 2007. Suck my piss |
|
Heheheh... Meer Grind. Meer en betere opnamens. Uitkijken met halve liters en sterke drank hhehehe Meer Neurosis. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een airbrush kopen en al mijn kits eens goed in de verf zetten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En zowaar! Voornemen voor 2007: De stijgende lijn van 2006 doorzetten |
|
Idd, ZM naar de 10000 unieke bezoekers per dag liften |
|
quote:Nou, gooi al je gewicht in de strijd dan |
|
quote: Machtig, dat zijn precies mijn goede voornemens! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Sommige mensen doen dat continu Judgeje En als de stijgende lijn gewoon doorzet, moeten we toch aardig in de buurt gaan komen |
|
Minder zuipen en roken, meer slapen en sporten, geld sparen voor een autootje. openbaar vervoer is en achterop de motor is leuk, maar koud |
|
-Mijn slaap en eetpatroon drastisch verbeteren. De verhoudingen kloppen voor geen kant. -Meer schijt hebben aan dingen waar je schijt aan zou moeten hebben. -Mijn ego wat polijsten. -Meer aan drummen toekomen. -Meer aan ontspanning doen. [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 27-12-2006 13:13] |
|
Zorgen dat ik een Surinaams accent krijg. |
|
Van mijn koppijn afkomen |
|
quote: dan ga ik wel voor de franse. of robots natuurlijk |
|
Nu dat het me eindelijk een beetje vor de wind gaat qua eigen muzikale toestanden, de trend blijven voortzetten dus. Eerste demo,, en massa's optredens natuurlijk Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |