|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Sporten doe ik al, roken doe ik niet, drinken doe ik met maten en verder gaat alles prima. Ik heb werkelijk geen enkele goed voornemen op het sneller afwerken van mijn klussen na. En om lief tezijn! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
- andere baan zoeken, eentje mét marktconform(/e) salaris(/arbeidsvoorwaarden) - wat harder worden aka meer schijt aan anderen hebben - muziek; meerdere projecten afmaken, nieuwe shit voor de bands maken, weer meer optreden etc - minder blowen dan afgelopen jaar - meer zuipen (veel te weinig gedaan ) - ach bla, we'll see [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-01-2008 20:40] |
|
quote: Heb al 2 zakken dropsleutels op en ben nu met choco koekjes bezig Morgen maar een voorraad kauwgum kopen idd Het is de lichtinval ;') |
|
quote:success hoor ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja maar straks is je mooie figuurtje er aan |
|
sociaal worden hehe Je moeder. |
|
-Meer focussen op school/opleiding/studie/blah.. -Minder op verkeerde mensen vallen. -(nog) Hogere eisen stellen voor iedereen in m'n omgeving(inclusief mezelf). -Minder domme dingen zeggen/doen in staat van dronkenschap. -Minder geld uitgeven aan nutteloze dingen. -... |
|
he dat klinkt als mijn voornemens van 2007 Je moeder. |
|
quote: Nee hoor daar hebben we Billy Blanks voor Het is de lichtinval ;') |
|
I'm gonna score !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Deze goede voornemens waren iets succesvoller dan die van 2 jaar later: quote: Alleen dat metalcore label is ervan gekomen.. En dat loopt voor geen meter Ik heb geen goede voornemens. Ik ben uiterst tevreden met mijn leven en nadere plannen die ik heb gaan jullie geen fuck aan/ interesseren jullie niet. |
|
omdat je er geen echte metalcore op heb zitten, jonge. maak mij labelboss en je moet eens zien man ! Fuck the world and fuck you |
|
- wat meer mensen uitnodigen bij mij thuis - vriendschapsbanden stevig aanhalen - terug meer tekenen - hopelijk eens een gepaste vriendin vinden - soms het leven wat positiever bekijken - meer aan sport gaan doen - hier thuis wat veranderingen aanbrengen - me veel minder aantrekken wat mijn broer altijd zegt en me minder inlaten met zijn geklooi. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-01-2008 23:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Goede voornemens hmmmmm.... Meer roken, minder werken, meer zuipen, meer neuken en meer ZM-ers bannen Dat was het wel Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik heb ook geen goede voornemens. Sinds ik mijn huidige baan + studie heb is de match tussen de dingen die ik doe en de dingen die ik wil steeds beter geworden . Over dik anderhalve maand groter/luxer gaan wonen, over een half jaar door Noorwegen crossen, toffe vrienden, toffe baan en toffe studie, dikke heersch allemaal . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dat zijn de makkelijke voornemens behalve één dan misschien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Welke? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat zeg ik lekk0r niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Moet nog 1tje bij: rijbewijs eindelijk halen. |
|
quote: Gelukt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Proberen weer wat positiever tegen het leven aan te kijken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Verandering van nickname helpt je daar ongetwijfeld bij. Bruce Banner |
|
quote: mission accomplished [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2008 0:10] Je moeder. |
|
quote: Was het maar zo makkelijk. ... XPositiveX bestaat namelijk al. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |