|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
moesten er daar niet een hele zooi uit bij het UWV? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
2006 gaat gewoon mijn jaar worden |
|
quote: Nee, de mijne On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Meer zuipen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Niet eens 'meer heroïne' Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Geen voornemens, werkt toch nooit. |
|
You're all wrong.. 2006 is NU al MIJN jaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Goed voornemen? Niet doodgaan ... |
|
2005 was uitstekend, ook qua uitkomen van voornemens (huis kopen, promotie maken, dat was reeds in maart in kannen en kruiken. Meer sporten is ook gelukt). In 2006 gaan we op dezelfde toer verder denk ik zo. Voornemens: - rijbewijs halen (ik heb nog nooit 1 rijles gehad, zal me wat worden) - streefgewicht van 70 kg. bereiken (zit er nu plusminus 5 kg. boven); meer spieren heb ik al, nu het vetlaagje eraf - 100 push-ups kunnen doen (zit nu tegen de 60) - beter worden in mijn werk, ambities verwerkelijken! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-12-2005 19:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het zou wel leuk zijn als het me nu eindelijk eens lukte om me de blaren op m'n klauwen te studeren op het cons en aan het eind van het jaar zonder moeite m'n propedeuse te halen... |
|
Meer tijd aan vrienden besteden...dat word dus 10 minuten..hehehe Als je getrouwd ben verslapt het contact altijd dus dat maar weer eens goed ophalen i.p.v een slap kaartje en een telefoontje.. 2006 gaat Roelen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gaat morgenavond in ieder geval lukken. Had zelf al vier krat bier gehaald, en vandaag kwam heerschap Thrash ook nog met 4 kratten aan. M'n zwager zou morgen ook nog een paar kratjes meenemen. En als ik goed heb geteld zijn we met vier man die bier drinken En een serieus voornemen is dat ik in de top 32 van de Friese ranking wil komen. En wat serieuze darttoernooitjes ga winnen. En meer zuipen natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
quote: Weet nog niet of ik daaral definitief van af kan blijven spelfout weggehaald... |
|
Ik sluit me bij Jenje aan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mijn snor (mwa, zwarte sprietjes) d'r af, dat moet lukken. |
|
goede voornemens??? geen... |
|
Doe ik niet aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Trouwen, een auto, een huis, een hond, een goede buurman, een tuin, een dvd speler |
|
quote:Manta? |
|
Dat ik nog minder op zm zal posten dan vorig jaar. Owja en dat ik zillah heel vaak zal verslaan met mijnenveger natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 02-01-2006 10:33] |
|
quote: Je hebt me nog nooit verslagen. Goede voornemen: dat ik een huisje ga vinden, afvallen, veel concerten bezoeken, mijn vrienden veel zien, mijn werk goed doen, etc etc. ohhhh en HEERSCHEN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik hoop ook dat er veel gave concerten te bezoeken valt. Veel zelf spelen natuurlijk ook altijd leuk. verder nie zoveel wensen |
|
quote: Daarom ook dat voornemen, owja en minder vaak te laat komen dus nu maar lopen naar werk:p |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |