IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Goede voornemens Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-12-2012 17:26 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Bang dat je de kinderkamer 2 keer moet doen?


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-12-2012 17:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gefeli beide


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-12-2012 17:30 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Dat sowieso.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-12-2012 17:38 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dank!



5 Euro's? Op je muil!!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-12-2012 18:20 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Thans voor de felicitaties.

Wij zijn de 14e uitgerekend. Ik wil niet weten welk geslacht het wordt. Neutraal kleurtje op de muur dan maar. We hebben een jongens- en een meisjesnaam klaarliggen.


Ja hoor...


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-12-2012 18:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Gefeliciteerd heren. Leuk dat je het niet wilt weten. Niet gebruikelijk meer tegenwoordig, ik denk dat ik het ook niet zou willen weten.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-12-2012 18:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ieder zijn voorkeur, zolang het kind gezond is maakt het me niet uit wat het wordt. Ik wil het graag weten en namen hebben we voor beide mogelijkheden ook al paraat!


5 Euro's? Op je muil!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-12-2012 18:39 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Kees, Charlie, Andrea.

Alle drie in beide gevallen mogelijk.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-12-2012 19:17 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Anne, Micky...


Ja hoor...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-12-2012 21:08 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

1 januari flink wat biertjes achterover tikken op het BUDT bal, en dan terug naar de B&B waggelen.

Daarna wat meer concertjes gaan doen dan dit jaar, wat meer bewegen, en eens flink opruimen.

Dat eerste komt goed, dat tweede valt nog te bezien. Soit.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-12-2012 22:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2011 9:57 schreef bastianus het volgende:
Paar kilo eraf.
Da's alvast niet gelukt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-12-2012 22:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik wil graag een keer een huis kopen. Maar da's wel verdomd lastig met deze nivellerende kutregering, die alle rekeningen naar mijn generatie en de jongeren doorschuift.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-12-2012 23:21 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wat make up op de muil en Samson kan zo in Crimi Clowns.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-12-2012 23:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Die gast moeten ze echt kapotschieten. Vanaf het moment dat ik op HBO-niveau werk, met bijbehorende verdiensten, word ik ineens aan alle kanten genaaid. Volgens mij doen ze het erom.
Nog niet zo heel erg, trouwens. Want ik wil best betalen voor minderbedeelden. Maar waar ik me het meest aan erger, is dat de topinkomens er, met goedkeuring van Samsom, nog steeds op vooruit gaan en dat die amper iets merken van het beleid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 28-12-2012 2:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nee.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-12-2012 2:42 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Nuchter blijven, vanaf nu. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-12-2012 2:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 23:25 schreef bastianus het volgende:
Die gast moeten ze echt kapotschieten. Vanaf het moment dat ik op HBO-niveau werk, met bijbehorende verdiensten, word ik ineens aan alle kanten genaaid. Volgens mij doen ze het erom.
Nog niet zo heel erg, trouwens. Want ik wil best betalen voor minderbedeelden. Maar waar ik me het meest aan erger, is dat de topinkomens er, met goedkeuring van Samsom, nog steeds op vooruit gaan en dat die amper iets merken van het beleid.
Had je maar op een gezinspartij als CDA moeten stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-12-2012 2:51]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-12-2012 7:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2012 2:45 schreef bokkie666 het volgende:
Had je maar op een gezinspartij als CDA moeten stemmen.
Nooit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 30-12-2012 10:34 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2012 7:48 schreef bastianus het volgende:
Nooit.


Da's inderdaad een goed voornemen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-12-2012 11:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2012 2:42 schreef Helvete het volgende:
Nuchter blijven, vanaf nu. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.





Ik al bijna een jaar nu, als ik het kan moet jij het helemaal kunnen....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 30-12-2012 16:20 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 23:25 schreef bastianus het volgende:
Die gast moeten ze echt kapotschieten. Vanaf het moment dat ik op HBO-niveau werk, met bijbehorende verdiensten, word ik ineens aan alle kanten genaaid. Volgens mij doen ze het erom.
Nog niet zo heel erg, trouwens. Want ik wil best betalen voor minderbedeelden. Maar waar ik me het meest aan erger, is dat de topinkomens er, met goedkeuring van Samsom, nog steeds op vooruit gaan en dat die amper iets merken van het beleid.

+1.
Heb laatst eens uitgerekend wat ik er financieel op vooruit ben gegaan door fulltime te gaan werken i.p.v. 24 uur per week. Die rekensom had ik beter niet kunnen maken Hopelijk wordt e.e.a. nog rechtgetrokken met belastingaangifte, betaal nog voor een studie, aftrekposten enzo. Zou fijn zijn.

Oh ja, ontopic:
- In maart weer klaar zijn om wedstrijden te starten
- Beetje meer vaart zetten achter mijn studie
- En dat zien te combineren met het onderhouden van sociaal leven.


[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 30-12-2012 16:22]


Verrassend triviaal


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-12-2012 16:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 23:25 schreef bastianus het volgende:
Maar waar ik me het meest aan erger, is dat de topinkomens er nog steeds op vooruit gaan en dat die amper iets merken van het beleid.


Daar vergis je je lelijk in.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2012 17:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Goed om veel goede voornemens te lezen.

Ik heb ze zelf ook, al zijn het bij mij meer plannen dan voornemens. De ervaring leert me dat hoe concreter ik ze maak, hoe groter de kans dat het er ook van komt. Dus in 2013 ga ik in ieder geval:
- de baan krijgen die ik nu wil (wordt nog spannend maar ik heb goede pers)
- een halve marathon 5 minuten sneller dan in 2012, dus in 1u54 rennen (concrete invulling van "op gewicht blijven")
- sowieso meer hardlopen & fietsen (zowel op mijn nog aan te schaffen racefiets als op de mountainbike)
- 1 maand lang ergens aan de andere kant van de wereld weer de wildernis opzoeken, op mijn titanium pakezel

+ nog wat persoonlijke shit. 2013 wordt hopelijk net zo vet als 2012, ik heb er wel dik zin in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-12-2012 17:09 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Meer bier drinken, heb ik de laatste tijd niet genoeg gedaan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2012 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

meer sporten
meer tattoos


signature


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen