![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
varanus, heb je men mailtje aangekregen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Euhh,nee..niks gezien nog.Schop anders het varanentopic in algemene praat wel effe omhoog.Doen we het daar wel effe. spelfout weggehaald... ![]() |
|
oke when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
laat ik maar weer eens stoppen met roken, meer bewegen, verantwoorder eten..blablabla You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
ik ga ook voor meer bewegen en minder slapen (meer studeren is een utopie) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Ik neem me voor maar is een beetje ritme te gaan krijgen ![]() |
|
- bioritme opbouwen - meer kabouterinnen versieren - me na het oud&nieuw feest nog iets kunnen herinneren daarvan - uit The Evil Satanic Punkrockers From Hell stappen - minder drinken ![]() no text supplied ![]() |
|
Ik heb eigenlijk maar één belangrijk voornemen en dat is mijn studie afronden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Normaal gesproken doe ik niet aan goede voornemens... Dit jaar maak ik een uitzondering ![]() -Nog meer bier zuipen -Nog meer andere alcoholica zuipen -Wat meer pit in m'n donder krijgen kwa schoolwerk -Nog meer geld uitgeven aan lp's, cd's en festivals en concerten ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Ok, punt 1, 2 en 4 voeg ik ook ff aan mijn lijstje toe... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Goede voornemens: Minder dvd's kopen ![]() net gekocht: Hellraiser 5, Inferno en Ace Ventura, When nature calls Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Eén voornemen; 2003 zo snel mogelijk achter mij laten; het enige mooie wat ik meeneem zijn de herinneringen aan mijn vader... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Goede voornemens: minder drinken, meer studeren, meer sparen. ![]() |
|
-meer zuipen -meer SLAYORRRR roepen -meer headbangen ![]() ![]() |
|
quote: Méér dvd's kopen! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Tsss (10!), en ik heb onlangs maar 5 euro gewonnen. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Dit zijn mij goede voornemens voor 2004: ...: ![]() ![]() ...: ![]() ![]() ![]() Nog wel een paar maar die weet ik nu ff niet op tenoemen To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people ![]() |
|
Goede voornemens zijn gay, je houdt je er toch niet aan. Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
Daar heb je gelik in, maar aan die van mij gaat ik me zeker wel houden, dat weet ik voor 99,99% zeker To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people ![]() |
|
Ik heb geen echte voornemens die perse voor het nieuwe jaar gelden, maar een paar kilo afvallen en 3 keer in de week gaan sporten is wel iets wat ik graag wil gaan doen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Eindelijk eens die vernieuwde frontpage afmaken. ![]() |
|
quote: - en minder gaye smoesjes als ziekzijn bedenken. - meer Judgement Day concerten bezoeken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hey! waarom hebbie je undersign veranderd! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-12-2003 18:03] ![]() |
|
ik doe niet aan voornemens (komt uiteindelijk toch nooit wat van terecht) ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |