![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer lezen over onderwerpen waar ik in geïnteresseerd ben. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Dat doe ik al, daarom blijf ik achter met het 'meer lezen over' ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Ach soooooooooooooooooo!!!!!! Meer m`n vrouwtje liefhebben in 2007 ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
- veel klassieke en metalconcerten/cds beluisteren! - nog meer gitaar spelen! - weer beginnen met roken ![]() - kan al ruim een jaar niet sporten vanwege heupblessure maar dat ga ik weer proberen. Ik denk maar iets van roeien ofzo.. - Mijn propedeuse halen (ye right hehe) - Op vakantie naar ergens waar hoge bergen zijn want ik heb heimwee naar een goed uitzicht en frisse lucht. ![]() - Persoonlijke shit eindelijk achter mij laten zodat ik weer kan doen wat ik op dit moment belangrijk vind, nl mooie muziek maken. Over een jaar of 30 verzuipen we met z'n allen dus het kan nog net. Prut! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
- mijn twee hertentamens keihard halen - nog een aantal kilo kwijtraken - meer sporten - meer tijd voor vrienden maken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
-meer sporten -gematigder drinken -meer kwaliteit in m`n leven brengen -wellicht op kamers -mezelf minder in moeilijkheden brengen -weer eens op vakantie naar het buitenland met veel dingen was ik wel al bezig ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
-maar eens gaan pitten nu ![]() ![]() |
|
- meer geld verdienen ![]() |
|
quote: Neem een cursusje bij Chelman..die kan je wel het een en ander hierover leren! ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Och, hoe is me wel bekend hoor .. nu moeten alle partijen het nog met mijn eens zijn dat ik fors meer verdien ![]() ![]() |
|
quote: goeie ideeen idd, ik neem ze over ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Het geld verdienen is het probleem niet, maar het daadwerkelijk krijgen, dat wil nog wel eens lastig zijn... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Jij snapt em ![]() ![]() |
|
Tsja, het eerste goede voornemen is al van start: meer vrij nemen ! ![]() Ik begin weer op de 8e met werken, met onderhandelingen over mijn salaris (of een auto van de zaak...) ![]() ![]() |
|
maak je ook kans? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik schat het goed is voor een aantal procentjes, maar mezelf kennende als fury... ![]() zal ik het toch subtieler aankaarten ditmaal om niet weer van baan te moeten veranderen. ![]() |
|
hehe goed plan ![]() Je moeder. ![]() |
|
Minder regelmatig veel drinken, en minder vloeken. Dat lukt al aardig, voor diverse scheldwoorden zoek ik redelijke alternatieven. Iedereen die me niet aanstaat is een bunzing! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
hehe nouja klinkt wel bekend, waar het op neerkomt is meer regelmaat in de uitlatingen, zowel verbaal als in acties als in gedachten... back off in the first place, de standaard 'even tot 10 tellen gedachte' regelmaat is the key to heaven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-01-2007 2:07] Je moeder. ![]() |
|
Regelmaat is inderdaad een goed iets. Moet eens wat meer regelmaat in mijn eetpatroon en slaappatroon zien te krijgen. En gestructureerder gaan leren, want ik haal mn tentamens wel, maar mn cijfers zijn niet zo hoog als ik zou kunnen halen. Maar goed, ben helaas nogal een chaoot. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik heb dat schelden juist weer net een beetje herontdekt. Echt geweldig! ![]() Nou alleen nog wat meer uitgaan en weer beginnen met roken en ik ben weer helemaal de oude. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:KLinkt bekend ![]() Goed voornemen: gestructureerder worden ![]() ![]() |
|
yeah, nouja, wie niet. zonder duidelijke regelmaat vervalt iedereen in chaotisme (oid) omdat ze niet duidelijk plannen. zoals veel bedrijven ten ondergaan door slecht management zonder structuur. maar een slaappatroon is een basis voor het eetpatroon enz enz Je moeder. ![]() |
|
Ok dan maar... - toch wat minder drinken ![]() - haren niet afknippen, voor géén énkele job!!! ![]() - job vinden ![]() - gelinkt aan bovenstaande...meer geld bezitten en dus kunnen uitgeven ![]() - relatie staande houden want beste vriendin ooit ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |