|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er geen muwhahaha |
|
quote: Gewoon , en heilige huisjes omstampen !! Bende katholieke anaalneukers !! |
|
quote: Ik schiet liever op gereformeerden op de hooge veluwe, die kleden zich in het zwart en daardoor moeilijker doelwit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
-een winnend lot van Win For Life kopen -mijn gedrag tgo. vrienden verbeteren ('vrienden zijn geen speelgoed' ed..) -een verstand krijgen, zodat ik het ook kan gaan gebruiken -meer reizen, en eindelijk een beetje verder reizen dan Europa -me voelen zoals ik me de laatste maanden voel (of beter mag ook) -elke maand iets spectaculairs leren/doen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mijn goede voornemen voor 2004: Geen CD's meer kopen! Ik heb besloten dat ik er gewoon al veel te veel heb. Ik heb nu bijna alle albums die ik wil hebben, en de rest zoek ik alleen nog maar met ruilhandel bij elkaar Ben bang dat 't me niet gaat lukken |
|
-knallen en bruut doorbreken met onze band -scriptie afronden en diploma binnenslepen -rijbewijs halen -gelukkig worden in de liefde dus.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: zal ik je gelukkig maken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
suggesties? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kk heb nog nooit zoveel smileys op 1 pagina gezien, weerzingswekkend. I am the 1%. |
|
Open een communiceer met simlies topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Breken met je band? mvg wk10 |
|
Mijn voornemens voor 2004: Wat minder op forums rondhangen en me wat meer concentreren op mijn werk. Forums zijn verdomd verslavend en tijdrovend. mvg wk10 |
|
Stoppen met roken (jaja...cliche! maar het moet en zal lukken!) |
|
stoppen met zuipen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb voorgenomen om niet zo schijnheilig te doen om een goed voornemen te nemen. Hou me er toch nooit aan. Subtiel kamerolifantje |
|
-ik probeer men humeur te verbeteren -betere punten op school halen -men gitaarkunsten op een hoger niveau brengen -en uiteindelijk de eerste optredens met men bandje [Dit bericht is gewijzigd door demonslaughter op 24-12-2003 17:18] when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Ik ben perfect, dus ik heb geen goede voornemens nodig. |
|
- M'n uitstaande vakantiedagen opmaken - M'n baas niet weg laten komen met een opslag van minder dan 600 Euro (serieus) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mijn goede voornemen is om dit jaar mijn diploma (atheneum) te halen. Ik heb het na zes jaar echt gehad met de middelbare school. |
|
Ik ga proberen het record aantal keer rukken in 24 uur te verbeteren volgend jaar. Wish me luck! Ff oefenen, houdoe. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Meer metal..eeuuhhhh...meer zuipen...euh...wederom met m'n varanen kweken,ik begin een beroemdheid in varanenland te worden hehehe.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Pff, dat wordt overschat hoor! Met € 10 kan je echt niet veel doen. Ik heb geen voornemens. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
offtopic: hoeveel kost zo'n varaan eigelijk ik overweeg het om er eentje aan te schaffen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Mail me effe.Mail staat in m'n profiel.Is effe iets persoonlijker spelfout weggehaald... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |