![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er geen muwhahaha ![]() |
|
quote: Gewoon ![]() Bende katholieke anaalneukers !! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
-een winnend lot van Win For Life kopen -mijn gedrag tgo. vrienden verbeteren ('vrienden zijn geen speelgoed' ed..) -een verstand krijgen, zodat ik het ook kan gaan gebruiken -meer reizen, en eindelijk een beetje verder reizen dan Europa ![]() -me voelen zoals ik me de laatste maanden voel (of beter mag ook) -elke maand iets spectaculairs leren/doen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Mijn goede voornemen voor 2004: Geen CD's meer kopen! ![]() Ben bang dat 't me niet gaat lukken ![]() ![]() |
|
-knallen en bruut doorbreken met onze band ![]() -scriptie afronden en diploma binnenslepen ![]() -rijbewijs halen ![]() -gelukkig worden in de liefde ![]() dus.... ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: zal ik je gelukkig maken ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
suggesties? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Kk heb nog nooit zoveel smileys op 1 pagina gezien, weerzingswekkend. ![]() ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Open een communiceer met simlies topic ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Breken met je band? ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Mijn voornemens voor 2004: Wat minder op forums rondhangen en me wat meer concentreren op mijn werk. Forums zijn verdomd verslavend en tijdrovend. mvg wk10 ![]() |
|
Stoppen met roken (jaja...cliche! maar het moet en zal lukken!) ![]() ![]() |
|
stoppen met zuipen... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik heb voorgenomen om niet zo schijnheilig te doen om een goed voornemen te nemen. Hou me er toch nooit aan. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
-ik probeer men humeur te verbeteren ![]() ![]() -men gitaarkunsten op een hoger niveau brengen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door demonslaughter op 24-12-2003 17:18] when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
Ik ben perfect, dus ik heb geen goede voornemens nodig. ![]() ![]() |
|
- M'n uitstaande vakantiedagen opmaken - M'n baas niet weg laten komen met een opslag van minder dan 600 Euro (serieus) I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Mijn goede voornemen is om dit jaar mijn diploma (atheneum) te halen. Ik heb het na zes jaar echt gehad met de middelbare school. ![]() |
|
Ik ga proberen het record aantal keer rukken in 24 uur te verbeteren volgend jaar. Wish me luck! ![]() Ff oefenen, houdoe. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Meer metal..eeuuhhhh...meer zuipen...euh...wederom met m'n varanen kweken,ik begin een beroemdheid in varanenland te worden hehehe.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Pff, dat wordt overschat hoor! Met € 10 kan je echt niet veel doen. ![]() Ik heb geen voornemens. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
offtopic: hoeveel kost zo'n varaan eigelijk ik overweeg het om er eentje aan te schaffen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Mail me effe.Mail staat in m'n profiel.Is effe iets persoonlijker ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |