|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Van een coaching-figuur een keer gehoord en maar eens in de praktijk gebracht. Nou ja, het plannen dan, nu de acties nog :'). Als ik de helft realiseer heb ik al wel een beter jaar dan 2009, dat was voor mijzelf niet zo heel veel soeps. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
M'n buikje moet eraf, verder heb ik geen goede voornemens. Moet verder gewoon doorgaan waarmee ik bezig ben. |
|
Geen enkele, behalve: Geen chicks die ook maar iets met muziek of metal te maken hebben daten, uit mijn ervaring en die van ongeveer elk persoon die ik ken is gebleken dat dat meer kwaad doet dan goed "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Al gelukt? |
|
quote: En hoe is deze gelukt, jb? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gelukt/mee bezig/gefaald Voor volgend jaar: Bachelor halen en taal (Portugees) leren. En heelhuids terugkomen uit Brazilië. |
|
ik heb alleen maar slechte voornemens signature |
|
quote: Bestaan die? |
|
Volgens mij is het toch wel fijn als je een beetje naar dezelfde muziek kan luisteren. Hoeft niet persé metal te zijn natuurlijk. Mensen zonder muzieksmaak zijn sowieso niet interessant. |
|
quote: Gefaald, die blijft mooi staan dit jaar. Verder: - Mijn propedeuse in een keer halen. - Uit de financiële rotzooi komen. |
|
* denkt er over na om een kiwi dieet te beginnen* |
|
ik doe dat al jaren, in 2007 at ik voor het laast een kiwi signature |
|
quote: |
|
Om dit jaar geen goede voornemens te hebben. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Daarom falen voornemens ook, ze zijn niet dwingend. |
|
Nog beter worden I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
(Dat was heus geen reactie op jouw post, Marianne ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik denk dat ik volgens jaar eens ga proberen iets van mijn leven te maken. |
|
quote: Klopt. Ik heb er 1, de Kadett goed maken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Succes I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Komende week mijn achterstand op school inhalen. Al zal daar met twee zieke kinderen en een zieke oppas wel weer geen donder van terechtkomen. Verdomme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je bent er net en nu al een leerachterstand? *schud het hoofd* |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |