|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Same here. dood |
|
Wat meer geld binnen krijgen om wat meer uit te kunnen geven zo kan ie wel weer |
|
Minder geld aan cd's uitgeven Of meer geld verdienen zodat ik meer over hou! |
|
Studie afronden (lerarenopleiding Duits) en keuze maken wat ik verder wil studeren: Duits aan de universiteit om m'n 1e graad te halen of lerarenopleiding Engels |
|
Meer roken en meer |
|
quote: Maar hoe kun je nou al die tijd al drummer zijn zonder ritme? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik hoopte al dat jij deze post niet zou lezen....grumble ik bedoelde dus (doh) dat ik toch maar eens moet leren op tijd op te staan en naar bed te gaan |
|
Ik heb eigenlijk geen goede voornemens Misschien afvallen ofzo ghehe Kusjes Darkfantasy Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
eerste jaar accountancy halen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mijn goede voornemen begint met geen goede voornemens op 1 jan. Ik begin er wel aan op het moment dat ik vindt dat een goed voornemen in moet gaan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Echt??? Oh, nou snap ik het! Maar dat is inderdaad een goed voornemen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: puh! er stond voor een reden "doh" in |
|
Ik doe niet aan goede voornemens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ah...en wanneer heb je je dat voorgenomen? |
|
.niks. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 29-12-2003 2:15] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
-Meer naar concerten -Het huis uit! -Het vinden van een goede opleiding Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
afvallen , meer sporten Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Oh god...mensen kennen mij enzo NEENEE! Dit keer gaat het lukken! (vorig jaar niet...5 minuten ja..) |
|
NOg meer old school thrash CD's zien te bemachtigen! Roken doe ik niet en ik ga zeker niet stoppen met drinken.....meer drinken misschien! IIg een singeltje/MCD opnemen met ENFORCER en meer optreden... |
|
quote:Ik moet ook nog wat "verplicht spul" aanschaffen! Goed, twee goede voornemens voor mij dus |
|
eerrmm.. afvallen, stoppen met roken, andere soorten bier uitproberen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
afvallen gaat volgens mij niet echt samen met stoppen met roken en bier uitproberen |
|
Andere soorten bier proberen en stoppen met roken ook niet |
|
quote:Geloof het of niet, maar het lukt m'n ma gewoon! Ze is bezig met afvallen, ze is gestopt met roken EN ze probeert allerlei soorten "vreemde" bieren uit! FREEZE |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |