![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, hij moet er dan maar bij: Mijn rijbewijs halen. ![]() En niemand gaat me hier aan houden, want er komt toch niets van. ![]() |
|
goede voornemens zijn Bullshit Waarom pas in het begin van een nieuw jaar???? ![]() |
|
quote: Hahaha grapjurk... hebben jullie trimesters, of blokken (zoals hier op de WUR, 1 blok = 6 weken college, 1 week studeren en 1 week tentamens) Als het een trimester is, zou het nog kunnen, met heel veel leerwerk. Succes inderdaad! 18 punten, het idee... ![]() |
|
Afstuderen; Weer eens contact zoeken met een aantal mensen van vroeger; Mezelf ontplooien in meer praktische zin. (sporten e.d.) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
mijn goede voornemen is geen goede voornemens maken. Ik ga lekker door met leven op dezelfe manier waarop ik het nu ook doe, want dat bevalt me uitstekend dus euh ![]() ![]() ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: precies !! MassMörd ![]() |
|
ik doe nu ff niet aan goede voornemens...het lijkt er op dat ik de laatste tijd weinig goeds kan doen.... *depressie modus* ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-01-2002 23:50] Suck my piss ![]() |
|
Ai sounds bad. Have a drink ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
hahaha daar drinken we op ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Wij hebben trimesters. 2 tentamens zijn hertentamens van het vorige trimester, en dan heb ik 3 nieuwe vakken erbij dit trimester. And thank you! ![]() |
|
Nu de mijne, hier komt het lijstje: -Slagen, zal al lastig worden. -Weer meer fietsen ipv liften -terug naar Ierland gaan -Daar niet meer zoveel in de ![]() -minder roken (ok, clishee) -mijn slaapkamer mooi schilderen -mijn fiets niet meer verwaarlozen -een nieuw lief vinden ![]() -niet meer zoveel blowen als vorig jaar Uw dienaar ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: WHAHAHAHA! 5 vakken gehaald! ![]() Op naar de cd-zaak! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zo! 2003 is weer bijna voorbij, en dus is het tijd om goede voornemens op te sommen. ![]() ![]() Ik ben er al mee begonnen, door mijn websites te sluiten, aangezien ik me voorneem om niet meer te tekenen (werd een beetje te frustrerend de laatste tijd). Verder mag alles even zot als dit jaar zijn! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
flink wat procentjes eruitslepen tijdens mijn salarisonderhandeling volgende week. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
meer.. of iig IETS aan school doen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ehm, vaker medewerker zijn in de gonz, basgitaar leren spelen, m'n diploma halen. En heel veel leuke dingen doen! ![]() |
|
quote: Serieus?? Ik ging eigenlijk net vragen of ik niet een paar dingen mocht gebruiken/kopen voor mij eigen site die ik aan het ineenflansen ben... op zoek naar een achtergrond enzo dacht ik dus aan jouw site... ![]() Ha, ...maar je hebt je tekeningen toch nog hé... ![]() ![]() |
|
* Niet meer dit soort topics openen ![]() * optreden met mn band ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
* me niet meer als kluizenaar gedragen * alle soorten whisky inkopen ![]() * een vaste baan krijgen * en houden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Gefeliciteerd, je hebt je doel berijkt ![]() ![]() |
|
quote: ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |