![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
XnotquiteasbadasitseemsX , is dat te lang? Succes ermee iig. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: we blijvven je toch wel neggie noemen dennis ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2008 0:22] Je moeder. ![]() |
|
Zo, net voorgenomen nog meer te gaan zuipen en beter werken met wat meer structuur. En beter gaan zorgen voor mijn dinnetje. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Meer concerten bezoeken ![]() |
|
Ik neem me al sinds oudejaarsdag voor van die buikgriep te genezen, maar het schiet niet echt op. Oh ja, en ik ben gestopt met alcohol. Da's beter voor mijn geestelijke gezondheid. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Je gaat nu voor de coke? ![]() |
|
Ah neer juh. MDMA! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: --> ![]() Tadaaaaa!!! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
- Nog meer speciaalbieren ontdekken - Pilsgebruik tot een minimum beperken - Meer sigaren roken - Full-length van de ene band eindelijk eens afmixen en uitbrengen - Opstarten en veel optreden met de andere band - Tot de zomer: keihard studeren, na de zomer: meer tijd vrijmaken voor andere dingen - Veel geld lenen bij de IB-groep en minder zuinig gaan leven - (Lekkerder) leren koken - Mijn kamer sfeervoller inrichten - Nieuwe computer kopen en die vol met muziek stoppen - Onder de 30.00 zwemmen op de 50 meter vrije slag - Onder de 1.25.00 zwemmen op de 100 meter schoolslag - Gave evenementen organiseren voor zowel Rotterdamse studenten als de nationale studentenzwemwereld - Nog minder tijd verneuken met onzinnige bezigheden als forumhangen en series op TV volgen - Meer schaken en er ook beter in worden - Mijn broodjes knakworst opeten voordat ze koud worden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
1-beginnen met roken 2-Moslim worden 3-eindelijk echte muziek luisteren ipv die "herrie" ![]() |
|
Meer sporten Meer geld binnenscheppen Meer zuipen Huisinrichting eens afmaken ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mijn goede voornemens voor 2010: - mijn best doen voor school en mijn propedeuse halen - daarna veeeel festivals bezoeken in de zomer - een kamer in groningen krijgen ![]() - beginnen met een cursus Zweeds en een reisje naar Stockholm doen - geld sparen (en minder uitgeven aan sigaretten ![]() - ook minder roken dus ![]() - meer tijd voor mezelf nemen - oja, een vriend zou wel leuk zijn ![]() ![]() |
|
-werk vinden -werk houden -werken -geen auto's in de vernieling rijden -vermageren -meer seks -meer ZM'en signature ![]() |
|
Goede voornemens: -geen suiker, sigaretten en drank (behalve op feestjes). -minder de cynische klootzak uithangen. -werk zoeken (en vinden!). -een nieuw drumstel kopen. -een expert in double bass worden. Optioneel: -rijk worden. -beroemd worden. ![]() |
|
Minder blowen, minder vlees eten, minder koffie drinken. Meer fruit. ![]() |
|
Doe ik niet aan. ![]() |
|
Elk jaar het zelfde liedje. "Ik ga proberen om..." en uiteindelijk komt er toch niks van. Aha, ik heb er toch een! - Meer gaan fotograferen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 27-12-2009 23:15] ![]() |
|
quote: Idem. Komt toch geen donder van terecht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
- Minder drank (faalt al 2 jaar, 3 maal is scheepsrecht?) - Nieuwe studie - Werk vinden - Nog een gitaar bouwen (maar daarvoor eerst geld, en dus werk) - Vriendin zou tof zijn - Nieuwe band vinden/starten - Meer optreden/opnemen [Dit bericht is gewijzigd door Reptilian op 30-12-2009 19:37] Lekker dansen! ![]() |
|
- nieuwe woning inclusief bar - als 't meezit na 31-12 stoppen met werken - meer zuipen ![]() |
|
quote: Ie bint eran! Boeiender ![]() |
|
Stoppen met nagels bijten. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-01-2010 20:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ja... signature ![]() |
|
quote:Ik kan er wel een paar voor je bedenken. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |