|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 29 Juli 2006 De Buze, Steenwijk De eerste band is bevestigt! - Napalm Death (Uk) http://www.stonehengefestival.nl/ Bron voor Napalm Death: http://www.mad-tourbooking.de/ Ik ben aanwezig, voor de derde keer Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Kut! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
niks kut!gaaf! |
|
quote: Als ze Suffer The Children spelen ja, dan wel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
omfg! Echt gaaf! Spel vouten zijn cool! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hmmmmmmmmmmm aardig .. aardig ... nog effe kijken wat er nog meer gaat komen |
|
Niet zeiken allemaal, gewoon komen. Stonehenge is gewoon een heerschfestival en het maakt geen butt uit wat er speelt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat bedoel ik, GODVERDOMME www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Pas op je woorden, kerk in de buurt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hier in Zwolle niet (of toch wel????) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Moskee ook goed. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Die staat niet in de binnenstad. O.T. No Gay zegt van straks is het niet waar van Napalm Death Ik zeg gewoon heen gaan Stonehenge is altijd een superfeessie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Maakt weinig uit toch wat er speelt? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat maakt helemaal NIX uit hahahahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Had je vast nog niet eerder gezien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik moet je toegeven, subtiel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sorry, ben aardig flauw www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Biertje dan maar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mmmmmmmmmm, klinkt aantrekkelijk Op Stonehenge dan maar doen?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Om ontopic te blijven dan maar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ghe ghe ghe Hoop dat er nog wel een paar leuke bands bijkomen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Waarom? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik hou wel van een leuk achtergrond muziekje tijdens het drinken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |