|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Al bands bekend? |
|
Volgens mij nog niet. Heb eergisteren nog gekeken |
|
Wat is hun site? |
|
Bruce Banner |
|
|
|
Deicide. |
|
Within Temptation |
|
Echt? Verassend |
|
Cradle Of Filth? |
|
quote: Achja, waarom ook niet.. line up herhalen van 2 jaar geleden. |
|
quote: kijken of ie weer laveloos van zn monitor afflikkerd *Loser* |
|
quote: Was jij bij die Waldrock aanwezig? Dacht dat je vorig jaar voor het eerst naar Waldrock was geweest? |
|
quote:Dat zou ook weer My Dying Bride betekenen |
|
quote: Dat zou dan niet zo'n ramp zijn en Twisted Sister! |
|
quote: klopt, maar ik vond het idee wel erg komisch |
|
quote: Euh okee, je liet het hier namelijk blijken alsof je ook bij die editie aanwezig was maar niet dus. Achja was best grappig optreden en het weekend erna was die al niet zo idioot meer en gaf die een beter concert weg. |
|
quote: dat was niet mijn bedoeling *stupid me* |
|
quote: Achja dit jaar mooi weer heen, voor de zoveelste keer voor mij.. mooi festival! |
|
quote: voor ende mee eensch |
|
Maar weer met de hele bende die kant op, altijd erg gezellig haha |
|
Waar zien jullie die bands staan? Bruce Banner |
|
quote: Gokjes of festivalinfo of een forum denk ik.. niet op de website. |
|
Had in het najaar tijdens een consert al wat bandnamen gehoord waar de organisatie mee bezig was, echter het bier smaakte daar zo goed dat ik me de namen nu niet meer kan herinneren.... ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
DEICIDE komt ook, maar of ze ook daadwerkelijk spelen is nog maar de vraag [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-02-2006 19:47] |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-02-2006 19:46] |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Volgende pagina |