![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  | 
||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 De zoekfunctie leverde geen resultaten op bij Eurovisie songfestival, dus een nieuw topic lijkt me gerechtvaardigd. Ja, op het onzinforum inderdaad, want echt serieus kun je die bruine-armenwedstrijd natuurlijk niet noemen. Anyway... Bekijk hier de Finse inzending voor het Eurovisie songfestival. Ik zeg: 12 punten! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”  | 
|||||||||
  | 
 Heavy metal halleluja? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | 
|||||||||
  | 
 Lordi naar het eurovisie? BWAHAHAHAAA!!!  Nou, dat wordt kijken dus! Dear dirty delightful old drunken old days  | 
|||||||||
  | 
 VETT!!!   | 
|||||||||
  | 
 Haha, vette shit.  | 
|||||||||
  | 
 dat is echt fucking belachelijk gaaf  If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(  | 
|||||||||
  | 
 FREEZE  | 
|||||||||
  | 
 grmbl... ik krijg dat stomme ding niet geopend???!?!  | 
|||||||||
  | 
 Is een .avi he?! Ik speel hem af op winamp, maar ik heb wel de divx codec FREEZE  | 
|||||||||
  | 
 quote:Bestand opslaan, dat openen in een texteditor, daar staat een adres in en dat adres plakken in je browser, is trouwens dit adres geloof ik: http://files.drakkar.de/lordi_hardrockhallelujah.avi Maar ontzettend gaaf Misschien ga ik het dit keer wel kijken  | 
|||||||||
  | 
 wat een slecht nummer trouwens    | 
|||||||||
  | 
 quote: Dan heb jij er vast een cd van spelfout weggehaald...  | 
|||||||||
  | 
 voor de komende maand mijn favoriete band, punt uit  If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(  | 
|||||||||
  | 
 ghe vet koel, maar dan moet de podium act ook wel zo zijn zo als ze in de clip staan...  | 
|||||||||
  | 
 ![]() Hmmm.... Dit hoort trouwens in Muziek Algemeen en niet in Onzin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !  | 
|||||||||
  | 
 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.  | 
|||||||||
  | 
 En die Nederlandse inzending beukt ook al als een meteijer  She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.  | 
|||||||||
  | 
 ![]()  | 
|||||||||
  | 
 Stukje melodielijn is volgens mij gigantisch gejat uit "Poison" van Alice Cooper.  | 
|||||||||
  | 
 quote:Inderdaad. In het refrein kun je zo overstappen op het refrein van Poison. Verder vind ik het wel grappig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.  | 
|||||||||
  | 
 Ow, WOUW!  Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.  | 
|||||||||
  | 
 Zweden heeft/had Günther in de voorrondes, wat natuurlijk helemaal geweldig is. http://svt.se/content/1/c6/55/49/85/gunther_bidrag.asx [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-03-2006 22:27]  | 
|||||||||
  | 
 quote: Btw. dat Gunther nummer is saai, hij heeft gavere nummers.  | 
|||||||||
  | 
 Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke  | 
|||||||||
  | 
 quote:  | 
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  | 
| Index / Muziek algemeen |