IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Finland, 12 points (Eurovisie songfestivaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-05-2013 19:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb er niet zoveel mee (met heel dat songfestival), maar ik vind het toch wel leuk dat Anouk door is


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 16-05-2013 19:42 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

De Tros niet:




TROS hoopt dat Anouk Songfestival niet wint


TROS-directeur Peter Kuipers is verguld met het feit dat Anouk naar de finale van het Eurovisie Songfestival mag, maar ziet een overwinning niet zitten vanwege de hoge kosten die daarmee gepaard gaan.

De festiviteiten rondom het liedjesfestijn kostten Duitsland en Azerbeidzjan de afgelopen edities elk 35 miljoen euro, schrijft Telegraaf donderdag.

"Een land is op zijn minst 10 miljoen euro kwijt", laat Sietse Bakker van de Europese Omroeporganisatie EBU weten aan de krant. TROS en AVRO zenden het Songfestival in 2014 gezamenlijk uit.

In 2016 moeten de omroepen volledig gefuseerd zijn. De publieke omroepen van de gastlanden zijn verantwoordelijk voor de productiekosten van het Eurovisie Songfestival. Bovendien moeten omroepen die de liedjeswedstrijd uitzenden daarvoor uitzendrechten betalen aan EBU.

Als Nederland zaterdag de finale van het Eurovisie Songfestival zou winnen, dan is dat voor het eerst in 38 jaar. Anouk plaatste zich dinsdag met haar nummer Birds voor de finale. In 2004 slaagde Nederland er voor het laatst in zich te kwalificeren voor de finale, toen met het duo Re-Union.

Door: NU.nl/Pierre Oitmann


Nou zal het mij de bilnaad oxideren of het wel of niet uitgezonden wordt, maar als je niet wilt dat de vertegenwoordiging van je eigen land wint omdat je geen geld uit wilt geven aan het organiseren van het festival als je wint, waarom doe je dan überhaupt mee?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2013 21:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop dat Griekenland wint

ze willen ook niet
en het lied gaat over gratis alcohol tegen de crisis

Alcohol alcohol alcohol is free
Alcohol alcohol alcohol is free
Alcohol alcohol alcohol is free
Alcohol alcohol alcohol is free


op zijn Korpiklaani's


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-05-2013 21:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoeveel staat het?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2013 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HIPSTERALERT



Hongarije heeft er zelfs


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2013 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Noorwegen was best aanvaardbaar

Roemenië



maar nu dus in Rocky Horror Show


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2013 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





zingt die nu "Fuck you"?


signature


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-05-2013 22:52 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-05-2013 22:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2013 21:56 schreef Hypnos het volgende:
HIPSTERALERT



Hongarije heeft er zelfs
Gaaf liedje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-05-2013 0:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

is er ook nog iets humoristisch dit jaar?
ik heb er helemaal geen aandacht aangegeven behalve 1 voorronde kandidaat van litouwen.



soort van noise rock achtig iets.



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 6:41 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

:')


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 17-05-2013 10:38 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Roemenië is redelijk humoristisch. Die hoogbejaarde contrabassist van Zwitserland, die niet echt leek te beseffen waar hij was en wat hij in zijn handen hield, was ook wel geestig, jammer dat ze het niet gehaald hebben.
Ik hoop Griekenland of Hongarije, maar vrees dat Noorwegen of Denemarken gaat winnen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-05-2013 10:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, Roemenië, ik hoop dat de mens zichzelf niet serieus nam. Met z'n dracula-cape.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-05-2013 11:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Roemenië is mijn grote guilty pleasure van dit jaar. Wat een held van een man.

Daar gaat morgen zeker een sms'je naartoe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 17:12 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Godsamme, hij stuurt er nog sms-jes naartoe ook.
Alsof kijken alleen al niet erg genoeg is. :')


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2013 17:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 mei 2013 21:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het mag altijd, alles mag. Rare mensen!










En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 17:46 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wie zegt er ergens dat er iets niet mag Wim?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2013 17:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Al stuurt hij mmsjes, whatsappjes, dvd's of videobanden. Prima toch. Dat.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 18:00 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Moet OWW helemaal zelf weten ja.
Al gaat ie er heen om die ierse zingert te swaffelen.

Wil nog niet zeggen dat ik dat niet erg kan/mag vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 17-05-2013 18:01]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-05-2013 18:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 18:00 schreef Dying Embrace het volgende:
Moet OWW helemaal zelf weten ja.
Al gaat ie er heen om die ierse zingert te swaffelen.

Wil nog niet zeggen dat ik dat niet erg kan/mag vinden.


Die Ier? Ik vind alleen die Zweed leuk.

En verder ben je natuurlijk gewoon jaloers op mijn vermaeck.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 18:21 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 18:15 schreef Onweerwolf het volgende:
En verder ben je natuurlijk gewoon jaloers op mijn vermaeck.


Uiteraard. :')

Maar ik gun je je vermaeck wel hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 17-05-2013 18:21]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2013 19:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 11:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Roemenië is mijn grote guilty pleasure van dit jaar. Wat een held van een man.

Daar gaat morgen zeker een sms'je naartoe.
Mee eens, erg gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-05-2013 19:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De chipmunk versie is ook geniaal:





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2013 19:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 mei 2013 18:00 schreef Dying Embrace het volgende:
Moet OWW helemaal zelf weten ja.
Al gaat ie er heen om die ierse zingert te swaffelen.

Wil nog niet zeggen dat ik dat niet erg kan/mag vinden.


Is ook. Ik denk alleen: waarom zou je je er druk om maken.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-05-2013 19:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2013 19:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
waarom zou je je er druk om maken.



Mensen zijn bang voor hun 'imago'. Als ze niet expliciet laten weten dat ze iets niet tof vinden zijn ze bang dat anderen denken dat ze het juist wel tof vinden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen