|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er niet zoveel mee (met heel dat songfestival), maar ik vind het toch wel leuk dat Anouk door is |
|
ik hoop dat Griekenland wint ze willen ook niet en het lied gaat over gratis alcohol tegen de crisis Alcohol alcohol alcohol is free Alcohol alcohol alcohol is free Alcohol alcohol alcohol is free Alcohol alcohol alcohol is free op zijn Korpiklaani's signature |
|
Hoeveel staat het? |
|
HIPSTERALERT Hongarije heeft er zelfs signature |
|
Noorwegen was best aanvaardbaar Roemenië maar nu dus in Rocky Horror Show signature |
|
zingt die nu "Fuck you"? signature |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Gaaf liedje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
is er ook nog iets humoristisch dit jaar? ik heb er helemaal geen aandacht aangegeven behalve 1 voorronde kandidaat van litouwen. soort van noise rock achtig iets. |
|
:') |
|
Roemenië is redelijk humoristisch. Die hoogbejaarde contrabassist van Zwitserland, die niet echt leek te beseffen waar hij was en wat hij in zijn handen hield, was ook wel geestig, jammer dat ze het niet gehaald hebben. Ik hoop Griekenland of Hongarije, maar vrees dat Noorwegen of Denemarken gaat winnen. |
|
Ja, Roemenië, ik hoop dat de mens zichzelf niet serieus nam. Met z'n dracula-cape. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Roemenië is mijn grote guilty pleasure van dit jaar. Wat een held van een man. Daar gaat morgen zeker een sms'je naartoe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Godsamme, hij stuurt er nog sms-jes naartoe ook. Alsof kijken alleen al niet erg genoeg is. :') |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wie zegt er ergens dat er iets niet mag Wim? |
|
Al stuurt hij mmsjes, whatsappjes, dvd's of videobanden. Prima toch. Dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Moet OWW helemaal zelf weten ja. Al gaat ie er heen om die ierse zingert te swaffelen. Wil nog niet zeggen dat ik dat niet erg kan/mag vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 17-05-2013 18:01] |
|
quote: Die Ier? Ik vind alleen die Zweed leuk. En verder ben je natuurlijk gewoon jaloers op mijn vermaeck. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Uiteraard. :') Maar ik gun je je vermaeck wel hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 17-05-2013 18:21] |
|
quote:Mee eens, erg gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De chipmunk versie is ook geniaal: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Is ook. Ik denk alleen: waarom zou je je er druk om maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mensen zijn bang voor hun 'imago'. Als ze niet expliciet laten weten dat ze iets niet tof vinden zijn ze bang dat anderen denken dat ze het juist wel tof vinden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |