![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, wat een afgang! Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Hahahahahahahaha. Nee, ja. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Sjeez, wat een muts. ![]() ![]() |
|
![]() volgens mij is dit het laatste songfestival geweest :D Je moeder. ![]() |
|
quote: Het is een actrice, dus in die zin goed geacteerd. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Even geript: ![]() (Vertaling: Blind date met Lordi Meisje 1: Waaraan herken je hem? Meisje 2: Hij beloofde dat hij een bloem aan zijn shirt zou vastmaken.) "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Je bent goed op de hoogte. ![]() ![]() |
|
quote: Kuch -actrice- Kuch ![]() Edit: Al was al gepost hehe, stond naast het filmpje namelijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-05-2006 16:01] ![]() |
|
Oh, nu zie ik het pas, ja. ![]() De acteerprestaties hebben iig niet geholpen. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-05-2006 16:04] ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik heb me gister echt helemaal blauw gelachen. Wat een stunt...voor het eerst in jaren een leuk ende vermakelijk songfestival om naar te kijken. ![]() ![]() |
|
wooohooo Thor! won net de voorrondes in België voor het Kids Eurovisiesongfestival met het nummer "een toch door het donker" ![]() black fukking eurosong signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Moet Lordi straks trouwens het weer opnemen voor Finland of komt er weer een ander artiest/band daarvoor in de plaats? ![]() |
|
Een andere band. ![]() |
|
Ik stel voor om Behexen te laten spelen. ![]() |
|
Er was een land bezig met een hardrock/metal-act... ik dacht dat dat Finland was. ![]() |
|
Yeah, ik bedoel de Finnen hebben in al die tijd nooit gewonnen en volgens mij niet eens ergens bovenaan geëindigd. Ze zouden gek zijn om weer zo'n BS-artiestje te kiezen nu ze hebben kunnen zien dat rock/metal hen geen windeieren heeft gelegd. ![]() |
|
Maar ik vrees dat als ze dit nog eens doen, dat het niet meer zal werken Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
jawadde, de eerste 15 zijn apelanden uit Oost-en Zuideuropa signature ![]() |
|
Apocalyptica deed toch mee? Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Apocalyptica heeft wel opgetreden maar ze deden niet mee met aan competitie. Ik hoop voor jullie dat NL nooit wint want het is echt een gekkenhuis. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
echt? niet gezien! signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |