|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De zoekfunctie leverde geen resultaten op bij Eurovisie songfestival, dus een nieuw topic lijkt me gerechtvaardigd. Ja, op het onzinforum inderdaad, want echt serieus kun je die bruine-armenwedstrijd natuurlijk niet noemen. Anyway... Bekijk hier de Finse inzending voor het Eurovisie songfestival. Ik zeg: 12 punten! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Heavy metal halleluja? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lordi naar het eurovisie? BWAHAHAHAAA!!! Nou, dat wordt kijken dus! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
VETT!!! |
|
Haha, vette shit. |
|
dat is echt fucking belachelijk gaaf If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
Wat ontzettend gaaf!!! FREEZE |
|
grmbl... ik krijg dat stomme ding niet geopend???!?! |
|
Is een .avi he?! Ik speel hem af op winamp, maar ik heb wel de divx codec FREEZE |
|
quote:Bestand opslaan, dat openen in een texteditor, daar staat een adres in en dat adres plakken in je browser, is trouwens dit adres geloof ik: http://files.drakkar.de/lordi_hardrockhallelujah.avi Maar ontzettend gaaf Misschien ga ik het dit keer wel kijken |
|
wat een slecht nummer trouwens |
|
quote: Dan heb jij er vast een cd van spelfout weggehaald... |
|
voor de komende maand mijn favoriete band, punt uit If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
ghe vet koel, maar dan moet de podium act ook wel zo zijn zo als ze in de clip staan... |
|
Hmmm.... Dit hoort trouwens in Muziek Algemeen en niet in Onzin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En die Nederlandse inzending beukt ook al als een meteijer Limburgse hippies for teh win!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Stukje melodielijn is volgens mij gigantisch gejat uit "Poison" van Alice Cooper. |
|
quote:Inderdaad. In het refrein kun je zo overstappen op het refrein van Poison. Verder vind ik het wel grappig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ow, WOUW! Volgend jaar Dimmu Borgir. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zweden heeft/had Günther in de voorrondes, wat natuurlijk helemaal geweldig is. http://svt.se/content/1/c6/55/49/85/gunther_bidrag.asx [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-03-2006 22:27] |
|
quote: Btw. dat Gunther nummer is saai, hij heeft gavere nummers. |
|
Zombies heerschen! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |