|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben jij haar prins? En nu gaan we vegen |
|
quote: Nederlanders hebben helemaal geen cultuur. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ilse Delange of ne zwarte piet, welke is langer? En nu gaan we vegen |
|
Zwarte Piet mag je niet meer zeggen. Het is nu Gewoon Piet, of Vrijwillig en Gelijkwaardig Medewerker. Verder hangt het er vanaf of Piet gespeeld wordt door Michiel Kerbosch of Erik van Muiswinkel. Die laatste is langer dan Ilse de Lange, die eerste volgens mij niet. Lastig allemaal hein. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 20-05-2015 14:41] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Goh. Ik had van jou nou nét het voorstel Piet Hein verwacht aangezien je zo nu en dan in papagaaimodus schiet hier. Boeiender |
|
Ilse DeLange blijft wel het beste wat ik ooit in Holland gezien heb. Beter dan Pestilence. En nu gaan we vegen |
|
@ MR. N: Hehehe. Mag je niet zeggen? Is het nu strafbaar dan? [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 20-05-2015 18:55] VIESPEUK!!! |
|
Wordt het gezegde aangepast naar "Iemand de Vrijwillig en Gelijkwaardig Medewerker toespelen" dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ook! Wat een gedoetje allemaal alweer, want het is nog maar mei. VIESPEUK!!! |
|
Is het alweer bijna sinterklaastijd, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Noem Zwarte Piet gewoon André. Ik noem mijn Marokkaanse dealer ook altijd zo. En nu gaan we vegen |
|
Gewoon volgend jaar The Monolith Deathcult naar het Songfestival sturen, controverse gegarandeerd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Van André dan? Niet gedacht dat gij ook aan de C zat... |
|
quote: ik denk stiekem dat within temptation ooit gaat spelen. Zal ik weer natuurlijk commentaar over krijgen. -_- |
|
quote: Jij kent André? Dé André? En nu gaan we vegen |
|
quote: Delain wilt zelfs bij leggen om dat te mogen spelen. En nu gaan we vegen |
|
quote: Familie van Sandrine Andre? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is ne Marokkaan. En nu gaan we vegen |
|
Trijntjes out had blijkbaar te maken met de lichtinval. http://www.nu.nl/muziek/4052817/trijntje-oosterhuis-niet-blij-met-belichting-in-wenen.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik kan mij iemand voorstellen, welke regio? |
|
quote: Pech voor hem. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat mens moet eens onder ogen komen dat het een kutlied was en dat ze afgrijselijk zingt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik denk toch dat haar outfit te Marokkaans was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het moet natuurlijk ook wel een béétje om het liedje gaan, he. Dat van Trijntje was niet zo goed, wel prima gezongen. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |