|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: even gefixt voor je |
|
Kost je dat nou veel moeite dat projecteren? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Kost jij nou veel, voor al dat knechtwerk? |
|
Nee jij. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
iederéén (zegge iederéén) ziet het knul, maar slijm lekker verder bij de baas |
|
Slijm in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Maar wat heb die Joost Klein nou gedaan? (ik doe meteen ook een poging grammaticaal verticaal te integreren) Winter is coming |
|
Iets met een fotograaf en fysiek geweld. Schijnt het dat het gerucht rondzwerft. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/songfestival/6312444/joost-klein-gediskwalificeerd-artiest-mag-niet-meedoen-aan-songfestival-finale.html Op na wacht ik even de reactie van AarsNatgepist af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Schandalig racisme. Tijd om Zweden binnen te vallen/ That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Hoeft niet, de deugasperger is er al. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Joost mag het weten signature |
|
Europauper, Europauper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4469677/joost-klein-gediskwalificeerd-megafan-mae-is-woedend-ga-niet-kijken Mae is boos. Hij gaat niet kijken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ha! Ik weet waar de diskwalificatie vandaan komt: Joost Klein heeft 'een dreigende beweging' naar de cameravrouw gemaakt nadat ze na herhaaldelijk verzoek niet wilde stoppen met filmen. En zo zit het. Winter is coming |
|
Doe er dan een linkje bij. https://www.nu.nl/songfestival/6312499/avrotros-diskwalificatie-joost-klein-vanwege-dreigende-beweging-naar-camera.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En ja hoor. Tweedeling. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sms 06 naar 2580 voor Eden Golan. Omdat het kan. En omdat AarsNatgepist dan haar pamper weer volpist. Bellen kan ook: 0909-0306 [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-05-2024 22:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is een hen, blijkbaar. "Nemo Mettler (24) was zaterdag in de nacht te perplex om het te bevatten. Hen had niet alleen het Kroatische Baby Lasagna, maar ook de bookmakers verslagen." https://www.ad.nl/songfestival/zwitserse-nemo-wint-historische-editie-eurovisie-songfestival-omstreden-deelnemer-israel-vijfde~adf7cc86/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |