|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan heb je echt wat gemist, want het was een adembenemde show. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
woooooooow beter dan Oekraïne? signature |
|
oekraïne moest winnen Je moeder. |
|
quote: Lenny Kuhr? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Oekraïne was gaaf ja. Ein Zwei Tanzen! Verder kudo's voor finland dat ze Lordi en Apocalyptica lieten spelen, en hun inzending dit jaar ook redelijk 'metal' was hehe. Beetje evanescence achtig maar best te genieten. Verder vond ik frankrijk ook lollig Zenial |
|
hm frankrijk hebben we gemist, zal wel net in een rookpauze zijn geweest hehe Je moeder. |
|
Vergeten te kijken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
je hebt weer de gay happening van het jaar gemist hehe bij vrijwel iedere band was wel duidelijk waarom het als gay te boek staat, stelletje nichten Je moeder. |
|
signature |
|
quote: Grapje zeker? Ja toch? Doemijdezemaar, rrrrr lak! Oh en geluid kun je best even afzetten. http://nl.youtube.com/watch?v=Ic3CPudx7sI |
|
quote: no kiddin signature |
|
Haha! Jeetje.. |
|
quote: Van haar wisten we al veel langer dat ze niet kon zingen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmm deze is anders ook wel geweldig! http://nl.youtube.com/watch?v=-n--JnAwirk |
|
quote: *valt van stoel* edit: ik vind dat we naar aanleiding van dit nummer de topictitel moeten aanpassen [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-03-2008 23:46] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dan was Dervish vorig jaar toch veel beter maar het was een Dervish waar ik niet van hield, geef mij maar de traditional Dervish, veel beter Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat zijn die Finnen slecht Faustian Spirit of the Earth |
|
Dit jaar wordt het wat mij betreft echt 'Finland, 12 points'. Teräsbetoni 4 teh win |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
En vanavond is het weer zover! Hoe slecht de muziek soms ook is, ik blijf het een geweldig nostalgisch geheel vinden. En met de herinvoering van jury's ipv alleen maar televoting zou er wel weer eens een goed nummer kunnen winnen. Wat mij betreft mag dat Portugal zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Noorwegen wint van mij mag het Turkije zijn geen metal/rock dit jaar? signature |
|
quote: Ik gok ook dat Noo of Tur wint, hoewel beide nummers vooral publieksfavorieten zijn en geen juryfavorieten denk ik. Weinig rock inderdaad, dat wat er mee deed is in de voorronde al gesneuveld, zoals Wit Rusland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dzamn, tja, die Turkse is een Vlaams Turkse, dus ja... moet je wel hé signature |
|
Nou ja, de muziek is allemaal ruk, maar ik vind deze dame toch wel het winnen waard Meer te vinden op http://www.svetlanaloboda.com/ Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |