|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Zweedse mezzo soprane was precies een travestiet signature |
|
Ijsland was mooi, Armenie is verschrikkelijk , net als Griekenland en Kroatië signature |
|
Ik hoop dat Noorwegen wint. Tot nu toe is echt alles KUT behalve IJsland |
|
Moldavië was best leuk signature |
|
Estland ook En die gitarist van Denemarken maakt alles weer goed |
|
Het noorse liedje is best goed. alleen ik hoor het hier in elke tv reklame langskomen dus het komt een beetje mijn strot uit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: inderdaad zelfde smaak Turkije was slecht gemixt zeg!! Beter verwacht ALbaniË sukkkkkkkt signature |
|
Net 2 seconden van dat Duitse nichtenballet gezien, kreeg meteen heimwee naar vorig jaar: http://www.youtube.com/watch?v=CLI4pl8YU9Y Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Titta Van Teese Zal Marilyn ook zitten kijken? signature |
|
Noorwegen!! Die oogjes!!! |
|
Shit zeg... Finland... Bomfunk MC meets Aqua signature |
|
1. Moldavië 2. IJsland 3. Estland 4. Turkije 5. Noorwegen signature |
|
Vond Moldavië niet het beste, maar weet niet echt welke wel quote: haha ik moest ook gelijk aan Bomfunk MC's denken ja! [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 16-05-2009 22:58] |
|
haha mijn baas gaat helemaal uit zijn dak hier. de vlag is al tevoorschijn gehaald Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat wilde ik bijna doen toen de Toppers naar huis konden øl og pupper for faen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
hahaha idd! Skål du! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nu hebben de Noren wat extra te vieren vandaag Jammer van die zanger en het populaire gedoe erbij, anders was het een fijn nummertje Noorse folk. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik vond dit de beste landen dit jaar: 01 Portugal 02 Estonia 03 Turkey 04 Russia 05 Moldova 06 Spain 07 France 08 Norway 09 Azerbaijan 10 Armenia Maar wel een terechte en verwachte overwinning voor Noorwegen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vreselijke vent is dat zeg, die Wogan! Het puntensysteem is trouwens al jaren en jaren hetzelfde en het feit dat de veronderstelling dat blockvoting ervoor zou zorgen dat West Europa nooit meer kan winnen, complete onzin is, is vanavond maar weer eens even opnieuw bewezen. De meeste Westeuropese landen sturen gewoon al jaren troep naar het festival en daar ligt het aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat was het weer een feest. |
|
Hoi. |
|
quote: De meeste Oost-Europese landen komen net zo goed met over-the-top kitscherige, commerciële rommel aanzetten, dus daar zit het hem niet in. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-05-2009 10:40] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
De Belgische inzending Copycat van Patrick Ouchène is op het 54ste editie van het Eurovisiesongfestival voorlaatste geëindigd. Copycat kreeg tijdens de eerste halve finale amper één puntje van Armenië. Het was al het vijfde opeenvolgende jaar dat ons land zich niet kon kwalificeren voor de finale van het Songfestival. De Europese kijkers stemden afgelopen dinsdag door middel van televoting. signature |
|
quote: Waar het om gaat is dat als je een goed nummer brengt je kans hebt om te winnen. Of je nou een Westeuropees of Oosteuropees land bent. Dat bewijst Noorwegen maar weer eens. Zelfs als ze geen enkel punt hadden gekregen van andere Scandinavische landen hadden ze nog gewonnen. Dat bewijst dus dat het jaarlijkse gezeur dat blockvoting de winnaar zou bepalen en West Europa kansloos is, onzin is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |