|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mensen. Die. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pfff. Wat een gedoe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pak nog een biertje Wim. |
|
Oja. Hier. oja2. Win win, komen we net achter hier. Spareribs eten in amersfoort, dan naar de bios in utrecht om de remake van evil dead te bekijken en dan naar huis om naar het songfestival te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-05-2013 23:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net op tijd. Ging erg goed, had ik het idee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tot nu toe wel het beste nummer, maar denk niet dat het echt wat gaat worden. |
|
Winnen gaan we niet, maar misschien toch wel een 5de plaats oid. Denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Want dat wil de Tros niet. |
|
Vind Anouk tot nu toe nog steeds de beste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
UK en zweden gaan er vervolgens even keihard overheen. |
|
Anouk is best een lekker wijf dus dat snap ik wel. Oh wacht... |
|
Dat denemarken, lijkt wel een keltisch-achtig liedje. Of zo? Al dat vuur en confetti. Lijkt wel alsof ze al gewonnen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-05-2013 22:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Liedje is me niet echt bijgebleven. Die chick wel... damn... |
|
quote: Zei m'n eega hier naast me ook al. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De zingert van Opeth doet ook mee? Edit: Laat maar... Ik moet ook niet gaan zappen tijdens de commercials. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 18-05-2013 22:34] |
|
Liedje van ijsland is geschreven door ene meneer Ewbank? |
|
quote:Neeje. Denemarken wel, vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oekraine: Nee obelix, jij bent als kind in de radioactieve spinazie gevallen. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iets zegt me dat dit nog wel even gaat duren, en dat er verder bijzonder weinig aan is. Ik zie morgen wel hoe laag we geëindigd zijn. |
|
9de dus. 0 punten van de duitsers. Ok. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Binnenvallen dat land en annexeren. Wraak voor de Grebbeberg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gewoon kuilentax gaan heffen dit jaar. |
|
quote: fortificaties ftw signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |