IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Finland, 12 points (Eurovisie songfestivaltopic) Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 19-05-2006 5:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Litouwen for the win!


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godsamme zeg, in menig zolderkamertje 15 jarige puistenpuber blek bandje zit nog meer muzikaal vernuft dan in die gasten van Eurovisie ...

(PS wat doet Israel op het EUROvisie?)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 8:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:25 schreef Jenje het volgende:
Godsamme zeg, in menig zolderkamertje 15 jarige puistenpuber blek bandje zit nog meer muzikaal vernuft dan in die gasten van Eurovisie ...

(PS wat doet Israel op het EUROvisie?)
Onze Joods-Christelijke normen en waarden in stand houden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:26 schreef kwelgeest het volgende:
Onze Joods-Christelijke normen en waarden in stand houden.
Ah zeg dat dan

Na de excuus neger nu de excuus Jood


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2006 8:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Weer eens wat anders dan een excuus Nazi


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:34 schreef Argus het volgende:
Weer eens wat anders dan een excuus Nazi
of excuushomo (tvland zit er vol mee ..)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2006 8:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:34 schreef Jenje het volgende:
of excuushomo (tvland zit er vol mee ..)


Dat is volgens mij eerder een eis dan een toevalligheid.
Of zoals een collega deze week melde, echte mannen dragen roze....
Yea right knul.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heb het trouwens grotendeels gezien, wat me opviel was hoge mate van foute pakjes a la begin 70 jaren ...

en die ijslandse hoer, gadver ze zong vals, uit de maat, dansers waren uit de maat, de jostiband doet het beter

(die volgend jaar maar eens sturen)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2006 8:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik mocht ook wat jaren 70 beelden aanschouwen. Ze hadden die zooi op de plasma's in de sportschool gezet. Gelukkig zonder geluid

In ieder geval zag onze inzending er visueel beter uit dan die van de meeste landen. Dat is toch weer iets.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 8:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:51 schreef Argus het volgende:
In ieder geval zag onze inzending er visueel beter uit dan die van de meeste landen. Dat is toch weer iets.
Nee man, Lordi!




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat was daar nou zo metal aan trouwens?

was een fikse aanfluiting ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 8:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:53 schreef Jenje het volgende:
Wat was daar nou zo metal aan trouwens?

was een fikse aanfluiting ...
Ik heb het, gelukkig, niet gezien of gehoord.

Verder ken ik dat hele Lordi, muziekaal niet. En dat wilde ik graag zo houden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 8:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb het, gelukkig, niet gezien of gehoord.

Verder ken ik dat hele Lordi, muziekaal niet. En dat wilde ik graag zo houden.
Ach was wel goed voor de lachspieren ... beetje van die suffe apenpakkies .. gast kon niet eens fatsoenlijk lopen ...


Heer Halewyn
Oh no! They kill Mr. Lemmy! You bastards!
Usericon van Heer Halewyn
Posted 19-05-2006 11:52 by Heer Halewyn Wijzig reactieProfiel van Heer HalewynQuote dit berichthttp://www.walpurgisnacht.nl

Ik heb traditiegetrouw niet gekeken. Ook niet voor Lordi; die band speelde enkele jaren geleden op Wacken en was toen al slaapverwekkend.


Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 11:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 11:52 schreef Heer Halewyn het volgende:
Ik heb traditiegetrouw niet gekeken. Ook niet voor Lordi;
Wat ben jij stoer! Wil je me toevoegen op je Hyve?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heer Halewyn
Oh no! They kill Mr. Lemmy! You bastards!
Usericon van Heer Halewyn
Posted 19-05-2006 12:03 by Heer Halewyn Wijzig reactieProfiel van Heer HalewynQuote dit berichthttp://www.walpurgisnacht.nl

Ja, zeggen dat ik niet naar het Eurovisie Songfestival heb gekeken, dat doe ik inderdaad om mijn true & evilness te bewijzen...

De deelname van Lordi vind ik wel een goeie grap. Het is gewoon niet mijn muziek.


Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 12:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:03 schreef Heer Halewyn het volgende:
Ja, zeggen dat ik niet naar het Eurovisie Songfestival heb gekeken, dat doe ik inderdaad om mijn true & evilness te bewijzen...

De deelname van Lordi vind ik wel een goeie grap. Het is gewoon niet mijn muziek.
Man die 'grap'was al cliche voordat ie uitgevoerd werd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2006 12:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor mensen die het -net zoals ikzelf- niet echt gevolgd hebben:

LORDI Advance To EUROVISION Final - May 18, 2006

Finnish hard rockers LORDI have made it to the final — along with with nine more artists — of the Eurovision Song Contest after competing in the semi-final in Athens, Greece on Thursday (May 18).

Some 23 countries took part in the semi-final, with just 10 final places up for grabs.

Fourteen more songs already await at the final, and Saturday (May 20) promises to be quite a show — 3 hours 5 minutes in length.

The winners and losers were chosen by a public text and phone vote.

Hailing from Arctic Lapland, LORDI became a phenomenon in Finland with a platinum-selling debut album, "Get Heavy", in 2002.

Their compilation album "The Monster Show" has been released in more than 20 countries.

This is the first time Finland has made it to the Eurovision Song Contest final and LORDI's "Hard Rock Hallelujah" is probably the only heavy metal/hard rock song to ever make it to the contest's final stage.

(Thanks: Metal-Temple.com)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2006 12:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 19-05-2006 13:26 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

Lordi

Ik ga trouwens wel lachen als ze winnen

[Dit bericht is gewijzigd door Flaming Fury op 19-05-2006 13:28]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-05-2006 13:45 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik had liever Beherit gezien, ipv Lordi. Het betere Finse werk, hehe.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-05-2006 13:46 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Volgens mij heb ik iets helemaal en compleet gemist de afgelopen tijd..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2006 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 13:45 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik had liever Beherit gezien, ipv Lordi. Het betere Finse werk, hehe.


die hadden Treble zeker impaled aan een nazarene

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-05-2006 13:48]


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 13:45 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik had liever Beherit gezien, ipv Lordi. Het betere Finse werk, hehe.
Zet dan Funeral erneer



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2006 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah! Wat een vies kattegejang is dat Frankrijk zeg

nuja, Oekraïne wint gewoonweg

Griekenland twee
Finland 3


signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-05-2006 22:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 13:45 schreef Oud Vuil het volgende:

Ik had liever Beherit gezien, ipv Lordi. Het betere Finse werk, hehe.

Children Of Bodom


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen