|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Litouwen for the win! no text supplied |
|
quote:Onze Joods-Christelijke normen en waarden in stand houden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ah zeg dat dan Na de excuus neger nu de excuus Jood |
|
Weer eens wat anders dan een excuus Nazi Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:of excuushomo (tvland zit er vol mee ..) |
|
quote: Dat is volgens mij eerder een eis dan een toevalligheid. Of zoals een collega deze week melde, echte mannen dragen roze.... Yea right knul. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
heb het trouwens grotendeels gezien, wat me opviel was hoge mate van foute pakjes a la begin 70 jaren ... en die ijslandse hoer, gadver ze zong vals, uit de maat, dansers waren uit de maat, de jostiband doet het beter (die volgend jaar maar eens sturen) |
|
Ik mocht ook wat jaren 70 beelden aanschouwen. Ze hadden die zooi op de plasma's in de sportschool gezet. Gelukkig zonder geluid In ieder geval zag onze inzending er visueel beter uit dan die van de meeste landen. Dat is toch weer iets. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Nee man, Lordi! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat was daar nou zo metal aan trouwens? was een fikse aanfluiting ... |
|
quote:Ik heb het, gelukkig, niet gezien of gehoord. Verder ken ik dat hele Lordi, muziekaal niet. En dat wilde ik graag zo houden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ach was wel goed voor de lachspieren ... beetje van die suffe apenpakkies .. gast kon niet eens fatsoenlijk lopen ... |
|
Ik heb traditiegetrouw niet gekeken. Ook niet voor Lordi; die band speelde enkele jaren geleden op Wacken en was toen al slaapverwekkend. Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
quote:Wat ben jij stoer! Wil je me toevoegen op je Hyve? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, zeggen dat ik niet naar het Eurovisie Songfestival heb gekeken, dat doe ik inderdaad om mijn true & evilness te bewijzen... De deelname van Lordi vind ik wel een goeie grap. Het is gewoon niet mijn muziek. Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
quote:Man die 'grap'was al cliche voordat ie uitgevoerd werd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor mensen die het -net zoals ikzelf- niet echt gevolgd hebben: LORDI Advance To EUROVISION Final - May 18, 2006 Finnish hard rockers LORDI have made it to the final — along with with nine more artists — of the Eurovision Song Contest after competing in the semi-final in Athens, Greece on Thursday (May 18). Some 23 countries took part in the semi-final, with just 10 final places up for grabs. Fourteen more songs already await at the final, and Saturday (May 20) promises to be quite a show — 3 hours 5 minutes in length. The winners and losers were chosen by a public text and phone vote. Hailing from Arctic Lapland, LORDI became a phenomenon in Finland with a platinum-selling debut album, "Get Heavy", in 2002. Their compilation album "The Monster Show" has been released in more than 20 countries. This is the first time Finland has made it to the Eurovision Song Contest final and LORDI's "Hard Rock Hallelujah" is probably the only heavy metal/hard rock song to ever make it to the contest's final stage. (Thanks: Metal-Temple.com) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2006 12:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lordi Ik ga trouwens wel lachen als ze winnen [Dit bericht is gewijzigd door Flaming Fury op 19-05-2006 13:28] |
|
Ik had liever Beherit gezien, ipv Lordi. Het betere Finse werk, hehe. |
|
Volgens mij heb ik iets helemaal en compleet gemist de afgelopen tijd.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: die hadden Treble zeker impaled aan een nazarene [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-05-2006 13:48] signature |
|
quote:Zet dan Funeral erneer |
|
bah! Wat een vies kattegejang is dat Frankrijk zeg nuja, Oekraïne wint gewoonweg Griekenland twee Finland 3 signature |
|
quote: Children Of Bodom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |