|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo, daar zitten we dan de hele dag met in ons hoofd The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het is een oorwurm, ja. Slim ook, al die verwijzingen naar andere landen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht even dat we gingen winnen. Maar zonder een noot van deze mevrouw gehoord te hebben, helaas. Ik neem aan dat er geen slechtere foto te vinden was. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Joost is hartstikke trending op youtube. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bambi Thug uit Ierland is wel ok signature |
|
Dat nummer van Joost, die foto van Oekraïne en Bambi Thug... Ik weet genoeg |
|
Die laatste naam zei me niets, nu iets dmv Google. Ok. Ik kijk de uitzending van het songfestival niet. Ik heb genoeg aan de voorpret. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mijn zoontje (bijna 6) is helemaal gek op Europapa van Joost Klein. Net even grondig die video bekeken en dat zit best goed in elkaar. Nog los van de vele hooks en leuke geluidjes, zit er ook nog es de boodschap van verdraagzaamheid en eenheid in én een ode aan de wijsheid van zijn overleden ouder(s?). De video is perfect geacteerd - wat een gouden bakkes heeft die kerel qua gezichtsuitdrukkingen. Elstak-pianootje, prima refrein en afsluiten met eerst een oerHollands hakstuk om vervolgens op het einde nog even de gevoelige snaar te raken. En dat allemaal in drieënhalve minuut. Top-productie! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Het is verschrikkelijk! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/08/songfestival-eurosong-joost-klein-europa-europapa-propaganda/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En wie heeft er al naar de voorrondes van deze freakshow gekeken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tijdens rust met Real Madrid - Bayern even gezapt en ik denk dat ik 15 seconden van de laatste act mee pakte. Een meneer in een paarsig? rubberen pak met rubberen studs. Muzikaal niks onthouden, gauw weer op back op de afstandsbediening gedrukt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zal kijken rondom de act van Israel om te kijken of onze linkse vrienden nog iets leuks hebben bedacht om hun zielige puntje te drukken maar verder,nee. Dat onderschrift staat er niet voor niets Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Ik ga niet kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Terecht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: https://www.radioviainternet.nl/songfestival-radio-eurovisiesongfestival "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oostenrijk! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Iemand met een klein snorretje? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het was te verwachten dat 'Tim Hofman' naar die freakshow kijkt. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-05-2024 22:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je hebt het zeker niet over Charlie Chaplin want dat was een Brit? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Noorwegen toch? signature |
|
https://www.nu.nl/songfestival/6312380/organisatie-songfestival-onderzoekt-incident-joost-klein-artiest-repeteert-niet.html#nujij Mooi zo, opbokken met die dwaas. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ojee, een relletje?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er niet naar kijken maar wel hier komen spammen hoe kut het is Je hoeft het niet te kijken he, je kunt één van die fantastisch "mannelijke" plaatjes draaien welke jij normaal op zet |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |