|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn, Günther is echt niet geschikt voor zoiets serieus (bedoelds) als het Songfestival... |
|
quote: juist wel, het is toch allemaal niet serieus meer te nemen afgelopen jaren Je moeder. |
|
Ik vind het zo jammer dat er niet meer in de eigen taal gezongen wordt. Ik heb een talenobsessie, daarom vond ik vroeger dit festival zo gaaf! Echt een stuk of 20 talen, allemaal op één avond, echt gaaf. Nu is het een enkel land dat nog in de eigen taal zingt, een beetje Frans, maar voornamelijk Engels. Jammer, ik zeg er 'doei' tegen. |
|
Dat jurkje kon echt niet! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Duitsland deed mee met een Turks liedje..... |
|
quote: Dan integreren de Duitsers al aardig in hun eigen land.... spelfout weggehaald... |
|
Misschien moeten die jongens ff getipt worden, d'r schijnt nog een vacature te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 14-03-2006 10:17] |
|
quote:Het was meer sarcasme. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: een double bloody tear ook, hoor If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
Lol Lordi signature |
|
Finse 'satansband' naar Europese songfestival HELSINKI - In Finland heeft de twijfel toegeslagen na de bekendmaking van de band, Lordi, die het land bij het Europese songfestival op 18 mei in Athene zal vertegenwoordigen. Deze heavy metal band uit Noord-Finland staat bekend om de spraakmakende live-optredens. De bandleden flirten met kannibalisme door middel van teksten over " motorzaagbuffets" en brandend vlees, er wordt gillend met bloed gespoten en er worden babypoppen opgeblazen. Veel Finnen zijn bovendien achterdochtig vanwege de mystiek rondom de bandleden, die weigeren om hun maskers af te zetten. Laatse woord Nadat Finland bij het Europese songfestival jaar in, jaar uit onderaan was geëindigd, kreeg de Finse omroep een idee. Dit jaar zouden de Finse kijkers in plaats van een deskundige jury het laatste woord krijgen. De voorzanger van Lordi, die bekend staat als Mister Lordi, hoefde niet lang na te denken toen zijn band werd gevraagd om mee te doen. Hij startte een campagne waarbij heavy metal fans in het hele land via tv-spotjes gemobiliseerd werden om bij hoge uitzondering naar het songfestival te kijken. Tot verbijstering van veel kijkers kreeg de band uiteindelijk de meeste stemmen. Mr. Lordi was zelf ook verbaasd. "Veel mensen hadden liever een saaie en traditionele musicus zien winnen dan een stel freaks. Ze stikten dan ook bijna in hun ontbijt toen ze in de krant lazen dat wij Finland vertegenwoordigen." Volgens muziekrecensent Ilkka Mattila heeft Lordi gewonnen omdat Finland bij het Europese songfestival bijna altijd slecht scoort. "Er zijn veel Finnen die vinden dat ze daarom niets meer te verliezen hebben." Tegelijkertijd heeft de band een storm van protesten uitgelokt. Critici vinden dat deelnemers aan het songfestival verplicht zijn om hun gezicht te laten zien. Volgens christelijke organisaties zou de band jongeren tot satanisme aanzetten. En er is zelfs een protestbeweging in het leven geroepen die eist dat de Finse president Tarja Halonen Lordi verbiedt om deel te nemen. Het nationale songfestival leidde zelfs tot verschillende samenzweringstheorieën. Zo zouden de leden eigenlijk KGB-agenten zijn, die door de Russen zouden zijn ingehuurd om Finland te destabiliseren. Daarom weigeren ze hun maskers af te doen. Maar Mr. Lordi heeft een andere verklaring: "We geven geen interviews omdat we als monsters dan niet meer geloofwaardig overkomen." |
|
Ach gossie toch... |
|
Haha, geniaal! Nog zo stoere internet warrior. |
|
Vanavond acte de presence! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vergeet ook Kate Ryan met haar "kniezwengel" niet signature |
|
quote: Kate f0r t3h w1n!!! Oja... Lordi ook es checke Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: "shut tha door" signature |
|
quote: Zet ou doar!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ieder engelstalig land zal shut the door zingen signature |
|
Lordi begint zo een keer volgens mij... .. |
|
Nu dus. .. |
|
Wat een outfit! Wat een slecht nummer. Kiss meets rob zombie meets eddie van maiden meets gwar. En treble er achteraan. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-05-2006 22:14] |
|
Damn gemist nu alleen weer vage shit. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2006 22:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
We are the winners! wat een geniaal nummer.. Ik distancieer me volledig van ZM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |