|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oei http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jij maakt echt smakeloze kutgrappen de laatste tijd. Echt jammer dit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En nu? Nu gaan we als Hollanders massaal "Jaaaaaaah, we gaan winnen" roepen waarna de teleurstelling op de gezichten van het oranjelegioen als we er, net als bij een EK of een WK, in de finale alsnog keihard uitgeflikkerd worden weer epische vormen aanneemt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dit ter vermaeck van velen. :D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Helaas, mijn droom, van het wederom niet doorgaan naar de finale waarna Nederland voortaan deelname aan deze ellende voor altijd vaarwel zegt, is weer niet uitgekomen. wouter023 |
|
Laat ook maar! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-05-2013 10:06] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Waar het hart vol van is................ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ja jezus wat was DAT? quote: Ach, ik vond deze wel grappig.. (Sorry Wolfje ) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2013 13:40] |
|
quote: Dit is dan ook een tamelijk smakeloos forum Against God and Government |
|
Gelukkig wel, zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat krijg je met al die ongezouten meningen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
I just saw the gayest guy on earth. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: FLauwe opmerking, hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat dacht ik de hele tijd! Wow. In alle eerlijkheid beviel het liedje van Annouk me wel. De rest was stront van een ongelofelijk euro-house-meets-musical-niveau. Vooral veel hoog- en hard schreeuwende vrouwen. En mannelijke achtergronddansers. Hebben ze op zich goed bekeken gezien de doelgroep. Ja hoor... |
|
Montenegro was de beste signature |
|
quote: Geheel gratis ook nog. Dat moet jou als aanstaand manager van whatever toch aanspreken... |
|
pas maar op, die vent heeft een colbert. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dank! quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Pimmetje is gewoon gepikeerd omdat hij zich aangesproken voelt als nog in de kast zittende Eurovisie Songfestival liefhebber. |
|
Haha. Sowieso Pim, er worden vaak veel "smerigere" opmerkingen geplaatst hier. Vertel eens wat je dwars zit, wij als ZM zijn er voor je [/actief luisterend] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
zijn er nog BHV-ers in de zaal? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat, en het roepen dat het toch echt niet aan "onze" inzending lag, maar dat het allemaal vriendjespolitiek was. Kortom, het songfestival is aan inflatie onderhevig want vroeger hadden we daar alleen maar een halve finale voor nodig. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
wel een milf die anouk. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Er worden smeriger dingen geplaatst, zeer zeker. De ene opmerking nog kanslozer dan de ander. Het valt me alleen tegen dat Sgeiterdt de laatste tijd op de bandwagon springt en dat valt me tegen. Gisteren hiernaar gekeken. Teveel vrouwenzang die saaie ballads (of wat dan ook) zongen. Anouk vond ik ook ruk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |