IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2006 15:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Prodi noemt oorlog Irak 'ernstige fout'

Uitgegeven: 18 mei 2006 15:34
Laatst gewijzigd: 18 mei 2006 15:38

ROME - De Italiaanse premier Romano Prodi gaat het parlement voorstellen de Italiaanse militairen uit Irak te halen. Prodi zei dat donderdag in de Senaat.

Hij noemde de oorlog in het Arabische land een "ernstige fout". Italie heeft ongeveer 3000 militairen in Irak. Prodi zei dat hij over de terugtrekking van de troepen met de bondgenoten zal overleggen. Prodi zei niet wanneer hij het voorstel voor de terugtocht uit Irak zal lanceren.


Prodi liet in zijn verklaring voor de Senaat weten dat hij zich sterk zal maken voor eenheid binnen de Europese Unie. Verder repte de premier van "het consolideren en het verrijken van de historische alliantie met de Verenigde Staten".

Ambtseed

De nieuwe centrumlinkse Italiaanse regering onder leiding van Prodi is woensdag geïnstalleerd. De leden van het kabinet legden in het Quirinaalspaleis in Rome de ambtseed af voor president Giorgio Napolitano. De coalitie onder leiding van de 66-jarige nieuwe premier versloeg vorige maand nipt de zittende regering onder leiding van de centrumrechtse politicus en mediamagnaat Silvio Berlusconi.



Wat ben ik toch blij met Prodi.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


RUSFIN
Usericon van RUSFIN
Posted 18-05-2006 15:52 by RUSFIN Profiel van RUSFIN

iedereen moet stemmen op finland!!! ik bedoel als je lordi vergelijkt met treble dan is treble toch echt k*t het is vanavond op nederland 2 om negen uur stem op lordi jeah !!! donderdag 18 mei -> 21.00 nl 2 finland rule!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2006 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mag je dan zo laat opblijven?


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 18-05-2006 15:54 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Er zat een flyer van vote for Lordi bij mijn Large pakketje


You suck and that's sad


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2006 15:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 mei 2006 15:54 schreef killerbarbie het volgende:
Er zat een flyer van vote for Lordi bij mijn Large pakketje
Wees er blij mee! Boven je bed gehangen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2006 15:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Van Geenstijl.nl:

Wouter Bos hoaxed er op los

Geen grotere misdaad voor een politicus dan het verkeerd voorlichten van de Tweede Kamer. Je moet van goede huize komen om daar mee weg te komen. Rita Verdonk kan het. En Wouter Bos is al flink aan het droogoefenen, zo lezen we in HP/deTijd deze week. Omdat het altijd goed is met kinderen op de feauteau te gaan (Joseph Goebbels, Propaganda für Beginner, deel 2, pagina 143, Totenkopf Verlag, München 1939) leek het de Boskabouter een goed idee om achter de kinderwagen te poseren voor fotograaf Edwin Smulders. Er was alleen één probleem. De kleine Iris, die de dochter is van Barbara, die de vrouw is van Wouter, die eigenlijk van de verkeerde kant is, lag net d'r middagslaapje te doen. Geen probleem, aldus Woutert. Dan ros ik toch lekker met een LEGE kinderwagen over de Nieuwendammerdijk te 020. Hoax Wouter, je bent een hoax Wouter...


+

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/fake-een-kind.jpg



Iets met verveeling.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2006 16:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


lordi

muziek: kut
uiterlijk: megakut


Treble


muziek: kut
looks: okee.

hieruit kan ik concluderen dat , als ik tussen beiden zou moeten kiezen, Treble dus mijn voorkeur geniet!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2006 16:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

+1


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2006 19:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

PKN-dominee in opspraak om 'antisemitisme'


DO 18 mei 2006 | 11.08
De kerkenraad van de Messiaskerk in Wassenaar vergadert donderdag over de toekomst van predikant N.K. Mos. De predikant zou in maart 2005 een 'antisemitische' preek hebben gehouden. Woensdag verzocht het CIDI al om schorsing van de predikant.

De preek dateert van maart 2005 en veroorzaakte binnen de kerkelijke gemeente zoveel opwinding dat een visitatiecommissie gevraagd werd een nader onderzoek in te stellen. Vorige maand oordeelde die commissie dat de preek ''zo niet gehouden [had] mogen worden'', maar dat er ''geen reden is om tegen ds. Mos bijzondere maatregelen te nemen''. De kerkenraad van de Messiaskerk nam deze zienswijze onlangs ongewijzigd over.

Niet oorbaar

De kerkenraad komt nu echter terug op dit besluit, na drukbezochte bijeenkomsten waarop leden van de gemeente hun mening konden geven. Tegenover persbureau ANP noemt N. Visscher, scriba (secretaris) van de kerkenraad van de Messiaskerk, de preek nu 'niet oorbaar'. ''Het riekt naar antisemitisme.''

Verder spreekt Visscher van een incident, omdat de voorganger zich niet eerder in dergelijke zin heeft uitgelaten. ''De predikant heeft in de gemeente altijd naar behoren gefunctioneerd.''

In zijn preek schildert Mos de Jood af als een verrader: ''De Jood in ons is een verrader, zegt Matthëus. En hij laat het zien aan de manier waarop Jezus er in wordt geluisd. Het heil wordt door de Jood voor geld verkwanseld, zegt Matthëus.'' En: ''Blijkbaar denkt Judas (volgens Mos synoniem voor Jood): nu kan ik nog 'cashen'. De grootste zonde van de Jood is dat hij niet nadenkt, dat hij gewoon handelt, dat hij doet als Adam en Eva: Want zijn oren horen en zijn ogen zien wat begeerlijk is.''

'Hitler stond op Bijbelse bodem'

Na gezegd te hebben, dat ''de zonde van de Jood is dat hij weigert een mens te zijn'' en nadat hij de Jood 'een silent killer' te hebben genoemd voert Mos Hitler op. Volgens de Wassenaarse predikant was Hitler ''eigenlijk veel beter in de bijbel thuis dan wij gewoonlijk voor waar willen houden''. Hitler heeft deze, op zich bijbelse gedachte tot z'n uiterste consequentie uitgewerkt. ''Want Hitler zei: dan moet de jood ook maar verdwijnen! Want er moet toch een nieuwe mens komen! Deze door God uitverkoren mens heeft zich als Judas bewezen. Als een verrader van Gods zaak, als deserteur, als vijfde colonne. Dan moet er een nieuwe mens komen.''

Verder op in zijn preek komt Mos nog eens op Hitler terug: ''Hitler wilde de Jood in ons midden definitief uitdrijven. Dat klinkt misschien heel vreemd, maar hij staat daarmee op bijbelse bodem. Want de Jood in ons leeft aan zijn goddelijke roeping voorbij en hij doet zijn schepper lelijk tekort. Wij hebben Hitler in de afgelopen decennia als een monster afgeschilderd. Maar monsters bestaan niet.''

Bovenstaande citaten werden geuit tijdens de lijdensweek, die praktisch samenviel met de periode dat de wereld de 60-jarige bevrijding van de Nazi's herdacht.

PKN

In een reactie spreekt de leiding van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN), waar de Messiaskerk onder valt, zijn vertrouwen uit voor de rechtsgang binnen de kerk. ''Het moderamen heeft begrip voor de verontwaardiging die thans is gewekt en neemt afstand van de gepubliceerde en intussen ingetrokken preek'', schrijft de kerkleiding in een persbericht.

De PKN voelt zich 'enigszins overvallen' door het persbericht dan het CIDI eerder deze week verstuurde over de kwestie. Volgens de kerk houdt het persbericht ''geen rekening met datgene wat er in het afgelopen jaar reeds is gezegd en gebeurd''. ''Het CIDI heeft haar persbericht niet met de kerk besproken en dit evenmin aangekondigd. De door de kerk gewaardeerde dialoog met Israël, waarvan de visienota van de PKN getuigt, wordt op deze wijze evenmin bevorderd.''

De dominee zit sinds vorige week ziek thuis en geeft geen commentaar.

Bron: IKON



Geniaal, die mensen die de bijbel letterlijk nemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2006 19:07 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 18 mei 2006 16:09 schreef attila_de_hun het volgende:
lordi

muziek: kut
uiterlijk: megakut


Treble


muziek: kut
looks: okee.

hieruit kan ik concluderen dat , als ik tussen beiden zou moeten kiezen, Treble dus mijn voorkeur geniet!!


Nee man, dat liedje van Lordi is de shit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2006 19:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2006 19:07 schreef aerodis het volgende:
Nee man, dat liedje van Lordi is de shit.

yo homey!!! dissin'me???

(zo, en nu ga ik naar de bioscoop, da vinci code, en dat hele songfestival mag in de varkenspoep/-kots zakken en alle deelnemers mogen een nieuwe carriere als veenlijk beginnen wat mij betreft).


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2006 19:29 by aerodis Profiel van aerodis



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-05-2006 22:56 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ok, van the sun, maar toch:

PETE DOHERTY has sunk to a new low of disgusting behaviour.

The BABYSHAMBLES singer squirted a syringe-full of his own blood at two MTV News cameramen after injecting heroin in view of the production team.

The camera lens was splattered with Pete’s claret — leaving a horrified crew scared of infection and needing to sterilise thousands of pounds worth of filming equipment.

Doherty’s own bandmate DREW McCONNELL was so angry with the singer that he stormed off.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2006220357,00.html

Wat een sukkel.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2006 23:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

precies die film The Ebola Syndrom


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-05-2006 0:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
VVD-leden mogen stem wijzigen

Leden van de VVD die schriftelijk gestemd hebben op één van de kandidaat-lijsttrekkers, mogen elektronisch opnieuw stemmen. Het reglement voorziet in die mogelijkheid. Dat heeft een woordvoerder van de VVD gezegd.

De woordvoerder zegt dat dit voorkomt dat leden zowel elektronisch als schriftelijk stemmen. De woordvoerder moest toegeven dat dit leden die spijt hebben van hun keus een tweede kans geeft. 9.000 van de 40.000 leden hebben hun stem schriftelijk uitgebracht en kunnen dus hun stem wijzigen. In totaal hebben zo'n 20.000 VVD-leden al gestemd.

Update 23.44 uur
Het campagneteam van Verdonk beschuldigt het partijbestuur van de VVD van manipulatie. Volgens een woordvoerder is het geen toeval dat de regel, die bedoeld is om dubbele stemmen te voorkomen, juist nu bekend is geworden. "Wij eisen van het partijbestuur dat de eerst uitgebrachte stem gaat gelden. De bepaling was immers niet bedoeld om de stem te herzien."

Ook VVD'er en Kamervoorzitter Frans Weisglas zegt geschrokken te zijn dat dit mogelijk is. Hij noemt de mogelijkheid 'zeer bedenkelijk' en 'een democratische partij onwaardig', en stelt dat het partijbestuur er 'absoluut iets op moet vinden'. Oud-partijvoorzitter Bas Eenhoorn verwacht dat de kans dat de stemming door de mogelijkheid uit de hand loopt 'heel gering' is, zo liet hij namens het bestuur vanavond in NOVA weten. De leden die per post gestemd hebben, zullen volgens hem de codes die ze nodig hebben om elektronisch te stemmen waarschijnlijk al hebben weggegooid.



Geniaal. Zo kan ik ze niet verzinnen. Hulde!



Wat een farçe... TEEEE-RING!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2006 0:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Man wil been verkopen op internet

De Nieuw-Zeelander Shane Torrance mag zijn geamputeerde been niet verkopen op internet. De man plaatste deze week een advertentie op de veilingsite 'Trade Me'. Die haalde de advertentie een paar uur later echter weer van het net wegens 'smakeloosheid'.

Torrance verloor ruim een jaar geleden zijn been door suikerziekte. Hij bewaarde het getatoeëerde lichaamsdeel al die tijd in zijn vrieskist. Hij hoopte zo'n 3000 Nieuw-Zeelandse dollars (omgerekend ruim 1600 euro) op te kunnen strijken. Het geld wilde hij gebruiken voor de behandeling van zijn dochter, die eveneens suikerziekte heeft.

De advertentie is twintig keer bekeken, voordat de site haar verwijderde. Niemand bracht echter een bod uit op het been. Torrance heeft inmiddels andere plannen met zijn been. "Ik laat het balsemen en zet het op de schoorsteenmantel of gebruik het als grap bij barbecues. Dan zet ik het op tafel naast de salades."

hahahaha geniaaaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-05-2006 1:04 by Doomy Profiel van Doomy

KOEL

(nah jah, die vrieskist dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 19-05-2006 1:05]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-05-2006 1:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 mei 2006 0:55 schreef ElitE het volgende:


"Ik laat het balsemen en zet het op de schoorsteenmantel of gebruik het als grap bij barbecues. Dan zet ik het op tafel naast de salades."




Briljant.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2006 8:44 by Argus Profiel van Argus

"Ali B blaast Hazes-klassieker nieuw leven in"

Ach Jezus....
Nu alleen Fransje B en Lange F er nog bij...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 8:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 mei 2006 8:44 schreef Argus het volgende:
"Ali B blaast Hazes-klassieker nieuw leven in"

Ach Jezus....
Nu alleen Fransje B en Lange F er nog bij...

Ach, voor een verkrachting hoef je iig niet bang te zijn. Hazes was zelf aan een historisch dieptepunt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2006 8:51 schreef kwelgeest het volgende:
Ach, voor een verkrachting hoef je iig niet bang te zijn. Hazes was zelf aan een historisch dieptepunt.
Ik wilde het net zeggen ja, kutte is alleen dat je die "covers" nu te pas en te onpas overal zult gaan horen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2006 8:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 mei 2006 8:52 schreef Jenje het volgende:
Ik wilde het net zeggen ja, kutte is alleen dat je die "covers" nu te pas en te onpas overal zult gaan horen.
Komende vijf jaar het huis niet meer uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2006 8:53 schreef kwelgeest het volgende:
Komende vijf jaar het huis niet meer uit.
Ik heb gelukkig de tuner niet eens ingesteld dus die meuk komt me huis niet ni


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-05-2006 10:16 by Snaack Profiel van Snaack

Bouw eerste kernfusiereactor ter wereld

Woensdag zal de bouw van de eerste kernfusiereactor ter wereld beginnen. Zeven ministers van Wetenschap komen dan in Brussel bijeen om de samenwerkingsovereenkomst te tekenen. De Europese Unie, China, Japan, Zuid-Korea, India, Rusland en de Verenigde Staten doen mee aan het project.

De kernfusiereactor ITER zal gebouwd worden in Cadarache, een plaats in het zuiden van Frankrijk. De bouw zal tien jaar in beslag nemen en kost tien miljard euro. Wanneer de reactor klaar is in 2016 moet deze voor twintig jaar energie gaan opleveren. Kernfusie wordt gezien als een schonere en goedkopere opvolger van kernsplitsing, de huidige energiebron van kerncentrales. Kernfusie is vergelijkbaar met de energiebron van de zon. Kernfusie zal een belangrijke rol spelen om in de elekriciteitsbehoefte van de groeiende wereldbevolking te kunnen voorzien.



VETTT!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-05-2006 10:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Idd helemaal niets mis mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen