IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-06-2006 23:40 by Hexegot Profiel van Hexegot

'We' hebben echt geen ruk meer te doen geloof ik, he?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-06-2006 0:02 by Argus Profiel van Argus

Ik heb God of War. Ook zoiets maar dan toch leuker


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2006 12:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-06-2006 12:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Je ziet 'm al gniffelend naar kleine kindertjes kijken. Vies mannetje...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-06-2006 12:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-06-2006 12:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 juni 2006 12:11 schreef Misanthrope het volgende:
Je ziet 'm al gniffelend naar kleine kindertjes kijken. Vies mannetje...



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-06-2006 12:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

CHRISTENEN BIDDEN OM KWAAD AF TE WENDEN

Uitgegeven: 5 juni 2006 10:42

AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.

Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen.

Dag van Krachtige Aanbidding

Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. "De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen."

Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.

Plannen Lucifer

Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.


ROFLdeROFL!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2006 14:10 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik lees het net op nu.nl.

Geweldig.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-06-2006 15:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 juni 2006 12:08 schreef kwelgeest het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article383502.ece






Wat een gast.

Heeft ook 2 toetsenborden om alles snep bij te houden. En dat bed gelijk achter zijn pc is ook verdacht


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-06-2006 0:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ouders zitten maandenlang naast 'verkeerde' zoon in coma

Uitgegeven: 7 juni 2006 21:24
WENEN - Een Oostenrijks ouderpaar heeft meer dan vier maanden gewaakt naast een man in coma, per abuis in de veronderstelling dat het om hun 18-jarige zoon ging. Pas toen de man ontwaakte en Servo-Kroatisch ging spreken, werd de persoonsverwisseling ontdekt.

Dit is woensdag van medische bronnen in Klagenfurt vernomen. Bij een auto-ongeluk op 4 februari waren twee doden en een zwaargewonde gevallen. De ouders hadden de overlevende ten onrechte geïdentificeerd als hun zoon.

Het blijkt nu om een 17-jarige Bosniër te gaan, een vriend van hun zoon. De Bosnische ouders hadden de Oostenrijker al per abuis begraven als ware het hun zoon.

Hehehehe


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-06-2006 0:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



"Donders het is hem niet"

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-06-2006 0:57]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2006 0:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



moet dit niet in het ruiltopic?


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-06-2006 2:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

LOL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-06-2006 9:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Al Zarqawi gedood

Uitgegeven: 8 juni 2006 09:23
Laatst gewijzigd: 8 juni 2006 09:33

WASHINGTON - De leider van Al Qaida in Irak, Abu Mussab al Zarqawi is gedood door een luchtaanval op een huis in Bagdad.

De Iraakse premier Nuri Al Maliki heeft de dood bevestigd. Dat meldde de Iraakse staatstelevisie Al Iraqiya donderdag.



Als dit waar is is het het opentrekken van den champagne wel waard.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-06-2006 9:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Roemeen betaalt schulden met vrouw
Gepost door Paddy (paddy) - Bron: HLN
Gepubliceerd: woensdag 7 juni 2006 @ 23:57
De Roemeen Emil Iancu had een schuld van 2.700 euro en kon deze niet aflossen. Toen de 72-jarige Jozef Justien Lostrie aan de deur stond om zijn geld op te eisen moest Iancu bekennen dat hij het geld niet had. Hij heeft vervolgens zijn vrouw als aflossing van zijn schuld aan de schuldeiser gegeven.

"Ik had het geld niet om die schuld af te lossen en toen ik dat tegen Lostrie vertelde, zei hij dat hij mijn vrouw in ruil zou nemen. Ik was bang voor zijn reactie, dus heb ik een document ondertekend waarin stond dat Daniela bij hem zou leven", aldus Iancu

De vrouw die voor 2.700 euro verkocht is heeft geen problemen met de deal. "Vroeger moest ik het huis schoonmaken en voor drie kinderen zorgen, helemaal alleen, want Emil deed niets. Nu ben ik de gast en hoef ik bijna niets te doen", aldus Daniela.




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-06-2006 9:53 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar





De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-06-2006 10:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 5 juni 2006 12:08 schreef kwelgeest het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article383502.ece






Wat een gast.


Ik mag lijen dat ze em doodmeppen, samen met de rest van z'n vieze mannen partij. Ik kots op zulke zwijnen.


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-06-2006 18:06 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Snelheidsduivel wil auto 'drogen'
Gepost door Sander (Xender) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: donderdag 8 juni 2006 @ 15:28
Icoon PolitieHoe kun je je auto nou beter drogen dan met 108 kilometer per uur over een weg te scheuren waar je maar 50 mag? Voor een 27-jarige automobilist was er blijkbaar geen andere manier. Hij hield de politie voor dat dat de reden was dat hij zo hard over de IJdoornlaan in Amsterdam-Noord aan het rijden was.

Agenten stonden met een lasergun langs de weg. Toen ze de man aanhielden, verklaarde hij dat hij zijn auto net had gewassen en hem probeerde te drogen door zo hard mogelijk te rijden. De smoes maakte geen indruk en de man moest zijn rijbewijs inleveren.

De man had zijn rijbewijs echter niet bij zich. De politie nam daarop de wagen mee, todat hij z'n roze papiertje op het bureau kwam afgeven. De wegpiraat moet zich binnenkort verantwoorden voor zijn 'droogrijgedrag'.


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2006 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Linda van Milk Inc veroordeeld voor dodelijk ongeval
De correctionele rechtbank van Turnhout heeft zangeres Linda Mertens van de Vlaamse danceformatie Milk Inc. veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van drie maanden en een rijverbod van zes maanden waarvan de helft met uitstel. De zangeres was twee jaar geleden betrokken bij een dodelijk verkeersongeval waarvan ze nu van de rechter de volledige schuld krijgt toegeschoven.

Frontaal op tegenligger
Het ongeval gebeurde op 18 april 2004. Linda Mertens reed op een smalle landweg in Herentals en knalde net voorbij een bocht frontaal op een tegenligger. De 87-jarige bestuurder van die wagen overleed later aan zijn verwondingen.

De politierechter veroordeelde Linda Mertens in september 2004 al tot een rijverbod van zes maanden. Ze kreeg ook drie maanden cel met uitstel en een boete van 1.950 euro. De verdediging besliste echter in beroep te gaan.

Onaangepast rijgedrag
De correctionele rechtbank was ook van oordeel dat het ongeval te wijten was aan het onaangepaste rijgedrag van de beklaagde. Die had volgens de rechter moeten weten dat ondanks de snelheidslimiet van 90 kilometer per uur het niet opportuun was om die snelheid ook daadwerkelijk aan te houden.

De correctionele rechtbank bevestigde het vonnis van de politierechter, maar bracht het rijverbod wel terug tot een effectief gedeelte van drie maanden. Ook de verplichting om na het rijverbod een nieuw examen af te leggen vervalt. Aan de burgerlijke partijen moet Mertens een schadevergoeding van bijna 30.000 euro betalen.


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2006 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Nederlandse taskforce doodde tientallen taliban'

Uitgegeven: 10 juni 2006 08:15
Laatst gewijzigd: 10 juni 2006 09:20

KANDAHAR - Nederlandse commando's hebben de afgelopen maanden in de Afghaanse provincie Uruzgan waarschijnlijk "enkele tientallen" taliban-strijders gedood. Dat zegt kolonel Henk Morsink in een interview met het NRC Handelsblad dat zaterdag is gepubliceerd.

Morsink is bevelhebber van de Deployment Task Force (DTF) die sinds twee maanden in Afghanistan verblijft om de komst van een Nederlandse missie in Uruzgan voor te bereiden. Vanaf augustus zijn 1400 Nederlandse militairen in de provincie gestationeerd.




Een van de Afghaanse slachtoffers is volgens Morsink een "belangrijk leider" van de taliban geweest. De kolonel benadrukt dat het gaat om schattingen en inlichtingen die niet altijd bevestigd kunnen worden.

De commando's zijn volgens Morsink bij verkenningen rondom de provinciehoofdstad Tarin Kowt in totaal zes keer slaags geraakt met mogelijk taliban. Het ministerie van Defensie meldde vrijdag dat Nederlandse militairen sinds eind april vier keer slaags zijn geraakt met opstandelingen.

'Groot gevecht'

Morsink beschrijft in het interview een confrontatie op 30 mei. "Echt een heel groot gevecht" waarbij zijn mannen ontzet moesten worden door een Nederlandse Apache-gevechtshelikopter. "Onze mannen lagen zwaar onder vuur en zaten echt in het nauw."

Over het feit dat Nederland nog geen verliezen heeft geleden in Afghanistan zegt de militair: "We hebben een paar keer een beschermengeltje voor ons aan het werk gehad".

Balkenende

Premier Jan Peter Balkenende zei vrijdag na afloop van het kabinetsberaad dat er sprake was van een verslechtering van de veiligheidssituatie in Uruzgan. "Er is sprake van een toename van de activiteiten van vermoedelijk de taliban," zei hij. Morsink denkt daar anders over. "Het beeld dat de situatie ernstig is verslechterd, is geen goed beeld." Wel is de provincie Uruzgan volgens de kolonel nog niet goed in kaart gebracht. "We ontdekken dat er meer vijand is dan we wisten."




Ah nu maar wachten op de snollen die gaan janken over de zielige kindertjes van die Taliban


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-06-2006 13:10 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 10 juni 2006 10:55 schreef Jenje het volgende:
'Nederlandse taskforce doodde tientallen taliban'

Uitgegeven: 10 juni 2006 08:15
Laatst gewijzigd: 10 juni 2006 09:20

KANDAHAR De commando's zijn volgens Morsink bij verkenningen rondom de provinciehoofdstad Tarin Kowt in totaal zes keer slaags geraakt met mogelijk taliban. Het ministerie van Defensie meldde vrijdag dat Nederlandse militairen sinds eind april vier keer slaags zijn geraakt met opstandelingen.




Er zijn vast rake klappen gevallen daar.


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-06-2006 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Partij voor Allochtone Nederlanders (PAN) zal zondag haar eerste congres in Delft houden. Er zal dan onder andere gesproken worden over hoe de strategie en bevoegdheden binnen de partij zal zijn. Ook zal men bekijken wie er op de kandidatenlijst voor de Tweede-Kamerverkiezingen gezet moet worden. De partij werd vorig jaar door Katiana Kayvantash en Hans Hoogerdijk opgericht.

De PAN heeft enkele punten hoog op de agenda staan. De ontwikkeling van Nederland waarbij de waarden van allochtonen getoond moet worden zouden er tot moeten leiden dat autochtonen ervan willen leren. Er wordt door de Partij gestreefd naar een multiculturele samenleving die zich moet richten op innovatie en economische groei. Bedrijven zullen verplicht moeten worden om allochtonen aan te nemen en de toetreding van Turkije tot de EU zou zo snel mogelijk uitgevoerd moeten worden. De partij wil de diversiteit gebruiken om beter te kunnen concurreren met andere landen.

De partij kondigde al eerder aan dat het dragen van een schooluniform weer verplicht gesteld moet worden om het wijgevoel te stimuleren. Ook willen ze een generaal pardon voor alle asielzoekers die nu in Nederland zijn. PAN hoopt op twintig Kamerzetels. 6975 views / 101 reacties reageer de printerversie



ja precies een congres tijdens 1e wedstrijd van Nederland

goed voor de integratie jongens


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 9:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Uitgegeven: 12 juni 2006 07:04
Laatst gewijzigd: 12 juni 2006 08:04

LUIK/BRUSSEL - De politie in het Belgische Luik is met man en macht op zoek naar twee halfzusjes en een veroordeelde pedofiel. Allen zijn sinds vrijdagavond vermist. De politie ziet een verband tussen de twee verdwijningen. De pedofiel bevond zich vrijdag in het café van familie van de twee vermiste meisjes, Nathalie Mahy (10) en Stacy Lemmens (7).

De meisjes bezochten vrijdag met hun ouders een braderie in Luik. Toen de moeder haar zes kinderen om drie uur 's nachts wilde verzamelen, ontbraken de twee meisjes. Zoekacties zijn direct gestart: de Belgische organisatie voor vermiste kinderen Child Focus verspreidde bijna achtduizend posters. Een motorclub hielp vrijdagnacht al met zoeken.

De politie heeft zondagochtend met vijftig man de bossen en parken uitgekamd, naast uitgebreid buurtonderzoek. Tijdens een persconferentie deed de onderzoeksrechter zondagmiddag een oproep aan de eventuele ontvoerder om de meisjes levend terug te brengen. Hij waarschuwde dat op ontvoering zware straffen staan.



WTF doen kinderen om 3 uur 's nachts buiten! Heeft België hier al een politieke partij voor?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2006 9:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 juni 2006 9:18 schreef Jenje het volgende:


WTF doen kinderen om 3 uur 's nachts buiten! Heeft België hier al een politieke partij voor?


eigenlijk gek dat voor het allerbelangrijkste werk; (kinderen opvoeden) geen diploma's vereist zijn.

(jaja, ik weet ook wel dat dat niet kan maar toch is het soms niet te snappen dat ongelooflijk debielen kinderen onder hun hoede hebben)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 10:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ain't life a bitch





Dode gevangene Guantánamo zou worden vrijgelaten

LONDEN - Een van de gevangenene die zaterdag op de Amerikaanse basis Guantánamo Bay zelfmoord pleegde, stond op het punt om te worden vrijgelaten. Dat heeft de advocaat van de gedetineerde gezegd, maakte de BBC maandag bekend.

Volgens Mark Denbeaux stond de Saudiër Mani Shaman Turki Al Habardi Al Utaybi op de Amerikaanse lijst van 141 gevangenen die spoedig vrij zouden komen. Volgens de raadsman wist de gevangene het alleen zelf nog niet omdat Washington nog niet had besloten naar welk land de verdachte zou worden gestuurd


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen