![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Antifa mag van mij zo het leger in. CANNON FODDER KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik krijg zo het gevoel dat jij weinig warmte en sympathie voor deze "organisatie" op kunt brengen?? (ik kan het natuurlijk mis hebben) ![]() |
|
jezus titty fucking christ http://bulletin.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bulletin.read&messageID=862289216&MyToken=414294a1-2c07-4e69-b4d4-6629ee48954d ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Je moet inloggen voor die site... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik zal eens kijken of ik hem voor je kan linken. excuus ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
JBassist, wat ben jij toch een wereldvreemde kneus. Dit is zo focking oud. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Mischien zit ik wel niet dagenlang achter i.net ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Afentoe nieuws en actualiteitenprogramma's kijken wil ook wel eens helpen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: WAHAHAHA. Het is uiteraard een Groen Slinks trien. De vraag rijst echter op wat mevrouw in de auto deed. Als GL aanhangster hoort ze uiteraard per fiets of bus te reizen! En welke idioot heeft haar tot burgemeester van Blaricum benoemd?!?!?! Blaricum is een dorp voor de gegoede burgerij en er wonen geen proletariërs! Zieke gevoel voor humor.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hoezo "uiteraard"??? ![]() ![]() |
|
Domme Actie --> Groen Links. Geen enkele partij, zelfs niet de SP, kan zoveel blunders, leugens en domme acties en voorstellen op hun konto schrijven als GL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dat zal wel afhangen aan wie je het vraagt vrees ik. en ik denk niet dat jij dat objectief bekijkt. maar goed... "dont drink and drive" blijft een gouden regel ongeacht politieke voorkeur ![]() |
|
quote: CDA? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:CDA for teh w1n! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Vrouwenkontenknijpende Lubbers ![]() |
|
quote:Dat is al lang geen oprechte CDAer meer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Zou ik niets op tegen hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: laat me raden.... hij is een "groen links"er of een "SP"-er geworden????? ![]() ![]() |
|
quote: De voorstellen tot OV wagons alleen voor vrouwen, verplichte groetplekken etc. zijn echt allemaal GL ideeën. De SP roept veel domme dingen maar doen dat tenminste met wat pogingen tot redenatie. GL grijpt sommige van hun ideeën echt uit sprookjes en kinderboeken en heeft uberhaupt geen begrip van fundamentele mechanismes van de maatschappij. En dan hebben we het niet eens over allerlei vage Tara Singh Farma's en andere dubieuze figuren die in hun gelederen figureren. Of die Molukker...Pormes of zo. Eerst geroyeerd omdat hij gelogen heeft m.b.t. zijn betrokkenheid bij de treinkapingen en nadat de media er niks meer over schreef is hij weer gewoon toegelaten. Heheh. De SP mag dan een kutpartij zijn maar dat soort grappen halen ze niet uit. Ze hebben namelijk de Grote Leider. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: D66 heeft soms ook goede ideen hoor ![]() Lang leve de SP ![]() Maar laten we hier even geen langdurige politieke discussie voeren. Daar hebben we weer topics voor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ik ga verder GL niet verdedigen want ik mag die partij niet zo (om het maar mild uit te drukken) en ik heb het aantal stupiditeiten verder niet geturfd maar ik "vermoed " bijv. de LPF kan er ook wat van (en dan beschouwen we alle stupiditeiten maar als gelijk want er zijn natuurlmijk nog gradaties in de ernstigheid) . En ongetwijfeld zullen gevestigde partijen zoals de VVD CDA, PVDA, D'66 ook wel een reeks stupiditeiten op hun naam hebben staan. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-05-2006 14:22] ![]() |
|
Ik las laatst dat op een gegeven moment een LPF -er een pistool trok naar een partijgenoot; toen trok Maxime Verhagen er de stekker uit; daar kan geen linkse blunder tegenop. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2006 14:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |