IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2006 9:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Heersch

Nul euro betalen, anders afsluiting gas en elektra
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: vrijdag 16 juni 2006 @ 09:32
Zo'n 800 klanten van het Zeeuwse Energiebedrijf Delta hebben de afgelopen dagen een brief ontvangen dat ze welgeteld 0 (nul) euro moesten betalen binnen 10 dagen, omdat anders afsluiting zou dreigen. Boze Zeeuwen spreken over een puinhoop bij Delta, anders is volgens hen zoiets niet mogelijk.

Delta zegt dat het inderdaad een foutje betreft. De aanmaningen van nul euro kunnen worden verscheurd. ''De brief is natuurlijk onterecht verzonden. Dat is jammer genoeg achthonderd keer gebeurd'', aldus een woordvoerder.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-06-2006 9:41 by Snaack Profiel van Snaack

LOL

TOevallig heb ik vorige week een dergelijke brief van de bank gekregen. "U heeft een achterstand van [leeg veld]".

Ik gebeld, bleek idd dat er niets aan de hand was.

Wat is automatisering toch moeilijk, haha


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2006 9:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2006 9:38 schreef Rotzak het volgende:
Ach, sommige fans van bepaalde clubs moeten gewoon hun waffel dicht houden, zeker als je in een andere stad bent, doen ze dat niet, ja dan is een corrigerende tik gewoon noodzakelijk.


Dan spreken ze eerst maar es op een lege plek buiten de stad af.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-06-2006 9:42 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Bij beverwijk schijnt een leuk veldje te liggen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 juni 2006 9:38 schreef Rotzak het volgende:
Ach, sommige fans van bepaalde clubs moeten gewoon hun waffel dicht houden, zeker als je in een andere stad bent, doen ze dat niet, ja dan is een corrigerende tik gewoon noodzakelijk.
Hahahahaha wat een grote woorden ....


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-06-2006 9:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Bijvoorbeeld Go Ahead moet gewoon normaal doen in bijvoorbeeld Zwolle, dan ze dat niet, ja dan krijgen ze klop, en terecht ook.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Jij praat nu wel stoer in Assen (daar staat mijn pc immers en daar lees ik jouw woorden), dus mag ik nu jouw kop kapot slaan?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-06-2006 9:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Prima,


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 10:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kerel, even voor de complementering van mijn beeldvorming. Hoe oud ben jij, woon je op jezelf, en wat doe je voor school cq werk?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2006 10:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ontopic graag. Verhuis anders even naar het lultopic


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2006 10:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

En dan zeggen ze dat de muziekzenders niet verloederend werken

Bron: geenstijl dus geflatteerd.

Money Making Machine opgedoekt

De pliesie van 058 (Leeuwarden dus) heeft acht ventjes van de jeugdbende 'Money Making Machine' opgepakt. De bende, in bezit van webside , Sugababes-profieltjes http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/pistoolomoneymakingmachine1.html enzo had zich bekwaamd in het 'gangsterwezen'. Volgens de pliesie wilden de gasten niets liever dan 2-Pac, Biggie en 50 Cent nadoen. Daarom pleegden ze inbraken, keken ze TMF, pleegden straatroven, keken MTV, luisterden naar FunX en hadden een drugshandel. En nee, er was geen wekenlange undercoveractie nodig om Money Making Machine te ontmantelen. Een van de gassies werd toevallig opgepakt en bekende binnen een paar minuten al zijn misdaden en klikspaande de NAW-gegevens van zijn zeven andere matties. Hadden we al gezegd dat hierrr alle feauteaux van de rasmongolen staan? Moehaha, gangsters, kom maarrrr!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2006 10:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hahahahaha geweldig, de botmongolen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2006 10:41 by aerodis Profiel van aerodis

Vooral die leuke foto bij oma op de bank.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 juni 2006 9:41 schreef Snaack het volgende:
LOL

TOevallig heb ik vorige week een dergelijke brief van de bank gekregen. "U heeft een achterstand van [leeg veld]".

Ik gebeld, bleek idd dat er niets aan de hand was.

Wat is automatisering toch moeilijk, haha

hèhè


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2006 13:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 juni 2006 10:26 schreef Mutilator het volgende:
En dan zeggen ze dat de muziekzenders niet verloederend werken



LOL en volgende keer als in de krant komt te staan dat 'Metalfan uit Lutjebroek, verkacht zijn oma.' gaat iedereen verontwaardigd zitten doen dat de media de 'metalfans' weer in een kwaad daglicht stellen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2006 13:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2006 13:28 schreef Chelman het volgende:
LOL en volgende keer als in de krant komt te staan dat 'Metalfan uit Lutjebroek, verkacht zijn oma.' gaat iedereen verontwaardigd zitten doen dat de media de 'metalfans' weer in een kwaad daglicht stellen....


O jij kent dus metalmuziekzenders of zenders hier in Nederland die metal met dezelfde frequentie uitzenden als de clips van de voorbeelden van die bende?

Tuurlijk weet ik ook wel dat het begint bij opvoeding, en daarbij komt de vatbaarheid/of weerbaarheid tov -in hogere frequentie- aanhoudende signalen...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2006 13:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-06-2006 13:39 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Senegal: Fighting Surges Between Casamance Rebel Factions

Fighting between rebel factions in the Casamance area of southern Senegal has spread along The Gambia border area since the weekend killing and wounding hundreds of fighters, according to rebel leaders.

Low-level fighting between rival wings of the Movement of the Democratic Forces of Casamance (MFDC) started in the eastern area of Casamance in mid-May. On Friday, fighting spread to Djibidione, 80 kilometres north of the Casamance capital Ziguinchor, according to Senegalese military and rebel sources.

The MFDC emerged as a separatist movement in Casamance, which is separated from the rest of Senegal by the sliver of land that makes up The Gambia, in the early 1980s. Though a peace deal was signed between the Senegal government and MFDC leaders last year, some hardliners have refused to give up the fight.

The latest unrest appears to be the result of a clash between hardliner, Salif Sadio based in southern Casamance close to the Guinea-Bissau border, and a rival MFDC leader Magne Dieme, who is based in northern Casamance.

Though the two factions signed a truce on Friday, fighting resumed on Wednesday morning in villages near Seleti, a frontier town with Gambia 70 kilometres northwest of Ziguinchor.

According to Lang Djiba, leader of the political wing of the MFDC in Ziguinchor, Sadio's faction has seized 17 villages along the Gambia-Casamance border from Dieme since the weekend. He told IRIN between 5,000 and 6,000 villagers had fled.

Djiba also said at least 100 rebels have been killed in fighting, and over 100 others wounded, mostly from Dieme's faction.

However, by 5 p.m. on Thursday the UN refugee agency said a mission to the Gambia side of the border found just five people who had fled fighting into Gambia. And a separate mission to border villages close to Seleti by the UN children's agency UNICEF and the Red Cross (ICRC) was also unable to find large numbers of displaced people.

"It is true that there is fighting happening around Seleti, but at the moment it appears no civilians are involved. No-one has come seeking attention, no civilians appear to be injured, and displaced have not started arriving in Ziguinchor," said Rosaline Idowu, UNHCR regional representative in Dakar.

The commander of the Senegalese military in the Casamance region, Commandant Thiam, confirmed that Sadio had seized several towns along the Gambia border.

Thiam also said that the army would not get involved in fighting between the rival factions. "We have kept our forces away," he said, adding, "we do not want them to be charged with interfering."

The attacks on MFDC leader Dieme could be a backlash for his support to the Guinea Bissau army in March this year, according to observers. Dieme's faction reportedly supported an offensive by Guinea Bissau troops to expel Salif Sadio's fighters who had taken positions in Guinea Bissau territory.


Bron: http://allafrica.com/stories/200606150864.html



Disko Disko Partizani


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-06-2006 13:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

daar gaat je vakantie.



Suck my piss


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-06-2006 13:40 by IJsregen Profiel van IJsregen

Mwoh, maakt me niet zoveel uit.
Maar bekenden daar... Brrr. Bah!


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Blootstelling aan TMF en MTV is veel groter, en de groep belangstellende is veel groter, ergo de kans op een mongool die zich daardoor laat beinvloeden is groter.

Gebeurt binnen de metal ook ... kan em nog verhalen herinneren van blagen die de polsen doorsnijden na het achterstevoren draaien van slayerplaten ...

Dit soort mensen zijn nuttig, ze laten anderen zien dat dommer zijn mogelijk is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2006 13:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juni 2006 13:40 schreef Jenje het volgende:
Blootstelling aan TMF en MTV is veel groter, en de groep belangstellende is veel groter, ergo de kans op een mongool die zich daardoor laat beinvloeden is groter.

Gebeurt binnen de metal ook ... kan em nog verhalen herinneren van blagen die de polsen doorsnijden na het achterstevoren draaien van slayerplaten ...

Dit soort mensen zijn nuttig, ze laten anderen zien dat dommer zijn mogelijk is.


ik ben het nu niet met je eens. als je een grote groep hebt is de kans dat er zowiezo een rare gast tussen zowiezo groot (die dus iest raars zou doen zelfs zonder zulke programma's). het zijn eerder zulke lui die door het lint gaan en waardan de relatie mee wordt gelegd (ten onrechte vind ik).
en verder...stel je voor , als mensen beinvloed zouden worden door baggershit als MTV etc, dan zou de halve wereld erlkaar uitmoorden. er kijken zoveel mensen naar MTV en vast ook nog eens zeer frequent. er zou dan dus een veel hogere frequentie van rarae acties moeten plaatsvinden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het is natuurlijk afhankelijk van het individu. Maaaaaarrrrr, bij 1 op de x individuen komt het voor dat ze het verschil tussen tv en relatiteit niet kunnen liggen ... de bronnen van die r&b/rapvideo's hebben een enorme doelgroep waardoor de kans dat er een kneus tussen zit groter is ...


TEVENS wil ik er aan toevoegen dat die rap/r&b clips allemaal eenzelfde onrealistisch beeld laten zien waardoor het vooral voor jonge kinderen (die nog vatbaarder zijn voor zaken als volwassenen en media) sneller gezien kan worden als acceptabel gedrag. Legio jonge meiden noemen zichzelf bitch en slut en whore. Als je ze vraagt waarom, weten ze niets anders uit te brengen dan "is gaaf, is tof".

Het is niet voor niets dat fabrikanten graag zaken doen met TMF/MTV/The Box, aangezien die zenders de trends zetten voor de jeugd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2006 14:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juni 2006 14:14 schreef Jenje het volgende:

TEVENS wil ik er aan toevoegen dat die rap/r&b clips allemaal eenzelfde onrealistisch beeld laten zien waardoor het vooral voor jonge kinderen (die nog vatbaarder zijn voor zaken als volwassenen en media) sneller gezien kan worden als acceptabel gedrag. Legio jonge meiden noemen zichzelf bitch en slut en whore. Als je ze vraagt waarom, weten ze niets anders uit te brengen dan "is gaaf, is tof".



Maar dat zit toch echt in de individuen. als die lui naar blackmetal zouden luistern zouden ze "grimmig" en "true" zijn. En op basis van persoonlijk tekortkomingen (wat weer terug te leiden valt op de gebrekkige opvoeding oa) is het natuurlijk niet mogelijk om programma's uit te zenden he. en er zijn genoeg stibeiel jongeren die wel naar (c)rap luisteren zonder gelijk een gang te willen starten en met een geweer op zak lopen.
verder is natuurlijk ook veel van dat geblaat van jongeren niks meer dan grootspraak.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 17-06-2006 7:22 by Stefan Profiel van Stefan

Als ik MTV kijk, krijg ik altijd de neiging om R&B-"artiesten" uit te moorden...

Zie je wel dat je er agressief van wordt.



Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-06-2006 8:07 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 17 juni 2006 7:22 schreef Stefan het volgende:

Als ik MTV kijk, krijg ik altijd de neiging om R&B-"artiesten" uit te moorden...

Zie je wel dat je er agressief van wordt.



Als het meisjes zijn krijg ik altijd de neiging om ze hard te verkrachten.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen