![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL TOevallig heb ik vorige week een dergelijke brief van de bank gekregen. "U heeft een achterstand van [leeg veld]". Ik gebeld, bleek idd dat er niets aan de hand was. Wat is automatisering toch moeilijk, haha ![]() ![]() |
|
quote: Dan spreken ze eerst maar es op een lege plek buiten de stad af. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Bij beverwijk schijnt een leuk veldje te liggen ![]() ![]() |
|
quote:Hahahahaha wat een grote woorden .... ![]() |
|
Bijvoorbeeld Go Ahead moet gewoon normaal doen in bijvoorbeeld Zwolle, dan ze dat niet, ja dan krijgen ze klop, en terecht ook. Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() Jij praat nu wel stoer in Assen (daar staat mijn pc immers en daar lees ik jouw woorden), dus mag ik nu jouw kop kapot slaan? ![]() |
|
Prima, Against God and Government ![]() |
|
Kerel, even voor de complementering van mijn beeldvorming. Hoe oud ben jij, woon je op jezelf, en wat doe je voor school cq werk? ![]() |
|
Ontopic graag. Verhuis anders even naar het lultopic ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
En dan zeggen ze dat de muziekzenders niet verloederend werken ![]() Bron: geenstijl dus geflatteerd. Money Making Machine opgedoekt De pliesie van 058 (Leeuwarden dus) heeft acht ventjes van de jeugdbende 'Money Making Machine' opgepakt. De bende, in bezit van webside , Sugababes-profieltjes http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/pistoolomoneymakingmachine1.html enzo had zich bekwaamd in het 'gangsterwezen'. Volgens de pliesie wilden de gasten niets liever dan 2-Pac, Biggie en 50 Cent nadoen. Daarom pleegden ze inbraken, keken ze TMF, pleegden straatroven, keken MTV, luisterden naar FunX en hadden een drugshandel. En nee, er was geen wekenlange undercoveractie nodig om Money Making Machine te ontmantelen. Een van de gassies werd toevallig opgepakt en bekende binnen een paar minuten al zijn misdaden en klikspaande de NAW-gegevens van zijn zeven andere matties. Hadden we al gezegd dat hierrr alle feauteaux van de rasmongolen staan? Moehaha, gangsters, kom maarrrr! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2006 10:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hahahahaha geweldig, de botmongolen ![]() |
|
Vooral die leuke foto bij oma op de bank. ![]() |
|
quote: hèhè signature ![]() |
|
quote: LOL en volgende keer als in de krant komt te staan dat 'Metalfan uit Lutjebroek, verkacht zijn oma.' gaat iedereen verontwaardigd zitten doen dat de media de 'metalfans' weer in een kwaad daglicht stellen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: O jij kent dus metalmuziekzenders of zenders hier in Nederland die metal met dezelfde frequentie uitzenden als de clips van de voorbeelden van die bende? ![]() Tuurlijk weet ik ook wel dat het begint bij opvoeding, en daarbij komt de vatbaarheid/of weerbaarheid tov -in hogere frequentie- aanhoudende signalen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2006 13:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Disko Disko Partizani ![]() |
|
daar gaat je vakantie. Suck my piss ![]() |
|
Mwoh, maakt me niet zoveel uit. Maar bekenden daar... Brrr. Bah! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Blootstelling aan TMF en MTV is veel groter, en de groep belangstellende is veel groter, ergo de kans op een mongool die zich daardoor laat beinvloeden is groter. Gebeurt binnen de metal ook ... kan em nog verhalen herinneren van blagen die de polsen doorsnijden na het achterstevoren draaien van slayerplaten ... Dit soort mensen zijn nuttig, ze laten anderen zien dat dommer zijn mogelijk is. ![]() |
|
quote: ik ben het nu niet met je eens. als je een grote groep hebt is de kans dat er zowiezo een rare gast tussen zowiezo groot (die dus iest raars zou doen zelfs zonder zulke programma's). het zijn eerder zulke lui die door het lint gaan en waardan de relatie mee wordt gelegd (ten onrechte vind ik). en verder...stel je voor , als mensen beinvloed zouden worden door baggershit als MTV etc, dan zou de halve wereld erlkaar uitmoorden. er kijken zoveel mensen naar MTV en vast ook nog eens zeer frequent. er zou dan dus een veel hogere frequentie van rarae acties moeten plaatsvinden. ![]() |
|
Het is natuurlijk afhankelijk van het individu. Maaaaaarrrrr, bij 1 op de x individuen komt het voor dat ze het verschil tussen tv en relatiteit niet kunnen liggen ... de bronnen van die r&b/rapvideo's hebben een enorme doelgroep waardoor de kans dat er een kneus tussen zit groter is ... TEVENS wil ik er aan toevoegen dat die rap/r&b clips allemaal eenzelfde onrealistisch beeld laten zien waardoor het vooral voor jonge kinderen (die nog vatbaarder zijn voor zaken als volwassenen en media) sneller gezien kan worden als acceptabel gedrag. Legio jonge meiden noemen zichzelf bitch en slut en whore. Als je ze vraagt waarom, weten ze niets anders uit te brengen dan "is gaaf, is tof". Het is niet voor niets dat fabrikanten graag zaken doen met TMF/MTV/The Box, aangezien die zenders de trends zetten voor de jeugd. ![]() |
|
quote: Maar dat zit toch echt in de individuen. als die lui naar blackmetal zouden luistern zouden ze "grimmig" en "true" zijn. En op basis van persoonlijk tekortkomingen (wat weer terug te leiden valt op de gebrekkige opvoeding oa) is het natuurlijk niet mogelijk om programma's uit te zenden he. en er zijn genoeg stibeiel jongeren die wel naar (c)rap luisteren zonder gelijk een gang te willen starten en met een geweer op zak lopen. verder is natuurlijk ook veel van dat geblaat van jongeren niks meer dan grootspraak. ![]() |
|
Als ik MTV kijk, krijg ik altijd de neiging om R&B-"artiesten" uit te moorden... Zie je wel dat je er agressief van wordt. ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Als het meisjes zijn krijg ik altijd de neiging om ze hard te verkrachten. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |