IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2006 11:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 juni 2006 11:20 schreef chriz het volgende:
"Ook vinden zij de islamitische leefnormen nauwelijks verenigbaar met de Europese"

wat de fuck doe je dan in Europa?


Er is een universele waarde in de wereld en dat heet geld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2006 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juni 2006 11:37 schreef Chelman het volgende:
Er is een universele waarde in de wereld en dat heet geld.
Dat hebben ze daar ook hoor

Fijn dat er weer lekker kapitalistisch gelult kan worden


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-06-2006 11:42 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Oudste man van Nederland (106) overleden

HAARLEM - De oudste man van Nederland is vorige week overleden. De gemeente Haarlem waar de 106-jarige Jan Voogt Pzn (Pieterszoon) woonde, heeft dat woensdag gezegd.

De Haarlemmer wist tot zijn dood anoniem te blijven. Hij wenste geen enkele publiciteit over zijn hoge leeftijd. Woensdag maakte de gemeente uiteindelijk ook zijn personalia en geboortedatum bekend.

zoziejemaarweer, dankzij het internet is niemand anoniem.


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 11:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 juni 2006 10:48 schreef kwelgeest het volgende:
shakira (of hoe de islamitische wetgeving ook heet) laten invoeren is idd een veel beter idee.




Shakira for teh win


volgens mij weet minder dan 40% van de Marokkaanse jongeren wat er in de Sharia staat hoor


signature


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-06-2006 12:10 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 14 juni 2006 11:42 schreef skullfuck het volgende:
Oudste man van Nederland (106) overleden

HAARLEM - De oudste man van Nederland is vorige week overleden. De gemeente Haarlem waar de 106-jarige Jan Voogt Pzn (Pieterszoon) woonde, heeft dat woensdag gezegd.

De Haarlemmer wist tot zijn dood anoniem te blijven. Hij wenste geen enkele publiciteit over zijn hoge leeftijd. Woensdag maakte de gemeente uiteindelijk ook zijn personalia en geboortedatum bekend.

zoziejemaarweer, dankzij het internet is niemand anoniem.


het moge duidelijk zijn dat het hier om de voormalig oudste man gaat



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-06-2006 19:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Aangifte tegen Nederlandse militairen Irak

Uitgegeven: 14 juni 2006 18:47
Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 19:07

AMSTERDAM - Advocate Liesbeth Zegveld gaat aangifte doen tegen Nederlandse militairen voor het doodschieten van twee Irakezen, op 19 augustus 2004 nabij de stad As Samawah in het zuiden van Irak.

Volgens het ministerie van Defensie werden Nederlandse militairen op de avond van die 19e augustus beschoten vanuit een rijdende auto. De Nederlanders vuurden terug waarna de auto van de weg raakte. De twee inzittenden werden daarop dood aangetroffen.




Volgens Zegveld zijn nooit wapens in de auto aangetroffen en hebben de Nederlanders overspannen gereageerd op de auto die mogelijk luid claxonnerend had rondgereden nadat de passagiers bij een bruiloft waren geweest.

Gespannen

De situatie voor de Nederlanders was in die tijd gespannen. Vijf dagen voor het incident werd een Nederlandse patrouille langdurig beschoten in een omvangrijke hinderlaag. Wachtmeester Jeroen Severs van de marechaussee vond daarbij de dood.

Zegveld verwacht dat ze de aangifte direct bij het college van procureurs-generaal (de top van het Openbaar Ministerie) op tafel zal leggen. Ze moet de details nog bespreken met de familie van de Iraakse slachtoffers.

Intern

Volgens Zegveld zijn getuigen niet gehoord en zijn de nabestaanden er nooit op gewezen dat zij zich tot een Nederlandse rechter hadden kunnen wenden. Volgens haar is de zaak "puur intern Nederlands afgedaan" door de Koninklijke Marechaussee en het Openbaar Ministerie. Het onderzoek noemt ze "niet adequaat".

Tot nog toe was Eric O. de enige Nederlandse militair die is vervolgd wegens een schietincident in Irak. Hij werd door zowel de rechtbank als het gerechtshof in Arnhem vrijgesproken.





Misschien kunnen we ze voortaam beter helemaal zonder wapens wegsturen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 19:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2006 19:19 schreef kwelgeest het volgende:
Aangifte tegen Nederlandse militairen Irak

Uitgegeven: 14 juni 2006 18:47
Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 19:07

AMSTERDAM - Advocate Liesbeth Zegveld ...

Misschien kunnen we ze voortaam beter helemaal zonder wapens wegsturen.



wacht effe, een Nederlandse advocate gaat aangifte doen tegen Nederlandse soldaten omdat ze twee irakezen hebben neergeschoten. het moet toch niet veel gekker worden. (dat moet dan nog wat worden in afghanistan)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-06-2006 19:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 juni 2006 19:25 schreef attila_de_hun het volgende:
wacht effe, een Nederlandse advocate gaat aangifte doen tegen Nederlandse soldaten omdat ze twee irakezen hebben neergeschoten. het moet toch niet veel gekker worden. (dat moet dan nog wat worden in afghanistan)
Duidelijk geval van huidige NSB. Ze zal thuis wel anaal uitgewoond worden door een hakbar oid.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-06-2006 19:27]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 19:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2006 19:27 schreef kwelgeest het volgende:
Duidelijk geval van huidige NSB. Ze zal thuis wel anaal uitgewoond worden door een hakbar oid.


maar goed, ik neem niet aan dat zo ene persoon serieus genomen gaat worden. als die soldaten al een misdaad zouden hebben begaan zijn daar toch andere paden voor denk ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-06-2006 19:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 juni 2006 19:32 schreef attila_de_hun het volgende:
maar goed, ik neem niet aan dat zo ene persoon serieus genomen gaat worden. als die soldaten al een misdaad zouden hebben begaan zijn daar toch andere paden voor denk ik.
Als zij het indient neem in aan dat het serieus behandelt wordt. Ik vraag mij alleen af hoe ze haar beweringen wil bewijzen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 19:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2006 19:37 schreef kwelgeest het volgende:
Als zij het indient neem in aan dat het serieus behandelt wordt. Ik vraag mij alleen af hoe ze haar beweringen wil bewijzen.

ja, inderdaad. dat is nagenoeg onmogelijk denk ik. maar als ze het vogens de regels toch serieus moeten behandelen gaat dat dus weer geld en tijd kosten.
leuk zulke politieke correcte debielen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-06-2006 19:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 juni 2006 19:27 schreef kwelgeest het volgende:
Duidelijk geval van huidige NSB. Ze zal thuis wel anaal uitgewoond worden door een hakbar oid.
Nee, zo haalt ze haar overheidssponsoring weer binnen... Wat heb ik een hekel aan dat soort geldadvocaten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-06-2006 19:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 juni 2006 19:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, inderdaad. dat is nagenoeg onmogelijk denk ik. maar als ze het vogens de regels toch serieus moeten behandelen gaat dat dus weer geld en tijd kosten.
leuk zulke politieke correcte debielen.
Dit heeft weinig meer met politiek correct te maken. Ik vind het puur landverraad. Staat daar tegenwoordig nog de doodstraf op?

Maar dit schiet gewoon niet op; Wanneer je militairen naar oorlogsgebieden stuurt en ieder slachtoffer bij de tegenpartij onder de loep gaat nemen en de gene die het schot gelost heeft strafrechtelijk gaat vervolgen. In zo'n klimaat vind ik het niet raar dat men deserteerd. Je bent de lul als je jezelf verdedigt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 19:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2006 19:44 schreef kwelgeest het volgende:
Dit heeft weinig meer met politiek correct te maken. Ik vind het puur landverraad. Staat daar tegenwoordig nog de doodstraf op?

Maar dit schiet gewoon niet op; Wanneer je militairen naar oorlogsgebieden stuurt en ieder slachtoffer bij de tegenpartij onder de loep gaat nemen en de gene die het schot gelost heeft strafrechtelijk gaat vervolgen. In zo'n klimaat vind ik het niet raar dat men deserteerd. Je bent de lul als je jezelf verdedigt.


dat is precies het hele punt waar ieder zinnig mens (ongeacht politiek stroming) het mee eens moet zijn. wat moeten die soldaten daar gaan doen anders? moeten ze met een bosje bloemen zingens vrede gaan prediken (en dat bij zulke culturen waar ze van af megajong al met geweren lopen te zwaaien).in het ergste geval is het inderdaad een ongeluk. tragisch dan, maar het risco van het vak. als er een nederlander sneuvelt, wat natuurlijk een reel kans is, wordt de dader ook niet voor de rechtbank gesleurd hier toch???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2006 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mooi voorbeeld!

quote:
Aangifte tegen Nederlandse militairen Irak

Uitgegeven: 14 juni 2006 18:47
Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 19:07

AMSTERDAM - Advocate Liesbeth Zegveld gaat aangifte doen tegen Nederlandse militairen voor het doodschieten van twee Irakezen, op 19 augustus 2004 nabij de stad As Samawah in het zuiden van Irak.

Volgens het ministerie van Defensie werden Nederlandse militairen op de avond van die 19e augustus beschoten vanuit een rijdende auto. De Nederlanders vuurden terug waarna de auto van de weg raakte. De twee inzittenden werden daarop dood aangetroffen.




Volgens Zegveld zijn nooit wapens in de auto aangetroffen en hebben de Nederlanders overspannen gereageerd op de auto die mogelijk luid claxonnerend had rondgereden nadat de passagiers bij een bruiloft waren geweest.

Gespannen

De situatie voor de Nederlanders was in die tijd gespannen. Vijf dagen voor het incident werd een Nederlandse patrouille langdurig beschoten in een omvangrijke hinderlaag. Wachtmeester Jeroen Severs van de marechaussee vond daarbij de dood.

Zegveld verwacht dat ze de aangifte direct bij het college van procureurs-generaal (de top van het Openbaar Ministerie) op tafel zal leggen. Ze moet de details nog bespreken met de familie van de Iraakse slachtoffers.

Intern

Volgens Zegveld zijn getuigen niet gehoord en zijn de nabestaanden er nooit op gewezen dat zij zich tot een Nederlandse rechter hadden kunnen wenden. Volgens haar is de zaak "puur intern Nederlands afgedaan" door de Koninklijke Marechaussee en het Openbaar Ministerie. Het onderzoek noemt ze "niet adequaat".

Tot nog toe was Eric O. de enige Nederlandse militair die is vervolgd wegens een schietincident in Irak. Hij werd door zowel de rechtbank als het gerechtshof in Arnhem vrijgesproken.



Zaak seponeren en advocaat uit haar functie mikken, arrogante kankerhoer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-06-2006 20:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wat jan zegt!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Natalia: "Ik maakte een inschattingsfout"
Volgens trucker Cor Roosen uit Kaulille lag zangeres Natalia aan de basis van het ongeval gisteren op de E313 in Geel-West. Natalia heeft het over een “inschattingsfout”.
Cor Roosen (53) was maandag met 26.000 liter ruwe melk op weg naar zuivelfabrikant Milcobel in Kallo. “Voorbij Geel-Oost stak ik een vrachtwagen met aanhangwagen voorbij en nog twee andere vrachtwagens die vertraagden. Vermoedelijk om in Geel-West de autosnelweg te verlaten. Achter mij reed een jeep. In m’n achteruitkijkspiegel zag ik dat die links en dan weer rechts reed om mij te dwingen naar rechts te gaan. De eerste vrachtwagen knipperde met de lichten als signaal dat ik naar rechts kon. Ik reed langzaam naar rechts. De jeep reed voor mij en de bestuurder ging plots op de remmen staan.”
“Op dat ogenblik reed ik 89. Ik moest alles dichtgooien en uitwijken op de pechstrook omdat de jeep harder remde. M’n aanhangwagen begon te slingeren. Met mijn cabine kwam ik rechts van de jeep. Daarna kantelde de vrachtwagen.” De vrachtwagen zette zich dwars over de weg. De melk gutste over het wegdek. De rijweg was volledig afgesloten.

Cor Roosen is niet mals voor de zangeres. “M’n eerste ongeval in 26 jaar,” zucht hij. “Hier heb ik het echt moeilijk mee. Dit kan ik niet aanvaarden. Waarom ging ze op haar remmen staan? Dat was voor niets nodig. Het verkeer was rustig.”
Een bestuurder bevestigt het verhaal van Roosen. “Ik reed achter de jeep van Natalia. Na een voorbijsteekmanoeuvre reed de jeep voor de vrachtwagen en ging op de remmen staan.”

Natalia moest na het ongeval een verklaring afleggen bij de politie. Haar vriend Koen Baeyens zat naast haar in de wagen. “We waren samen met de vrachtwagen al een hele tijd aan het voorbijsteken. En samen met de truck gingen we naar rechts. Natalia remde omdat ze de afrit Geel-West wilde nemen,” vertelt hij.
Natalia zelf was na het ongeval niet bereikbaar voor commentaar. De communicatie verliep via haar manager Bob Savenberg. “Natalia zit in volle revalidatie. Ze kan nu echt geen twintig keer haar verhaal doen. Tegen mij vertelde Natalia dat ze een inschattingsfout heeft gemaakt. Ze wist niet dat de afrit zo dichtbij was. Ze is zeker niet op de rem gaan staan om het de vrachtwagenbestuurder moeilijk te maken.”
“Natalia is absoluut tegen agressie in het verkeer,” pleit de manager. “Ik maakte mee dat mensen uit de vriendenkring van Natalia zich daar wel eens aan bezondigden. Die gaf ze dan ongelooflijk naar hun vijs.”


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 23:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

After 15 Children, Couple Run Out Of Baby Names

June 12, 2006 10:30 a.m. EST


Joanna Wypior - All Headline News Staff Reporter
Brussels, Belgium (AHN) - Running out of ideas to name their 15th child, a Belgian couple submitted an ad in a local newspaper to get help from the public with ideas.

The couple, Brigitte Dillen and Ivo Driessens, from Merksem, have given all their children names ending with 'y' but cannot think of yet another one for their latest addition.

The new baby will be a brother or sister for Wendy (20), Cindy (18), Jimmy (17), Brendy (16), Sonny (15), Sandy (14), Purdy (13), Chardy (9), Yorry (8), Yony (6), Britney (5), Yenty (3), Ruby (2) and Xanty (1).

According to Ananova.com, the father says: "My wife has said she wants to stop having babies after her 40th birthday. She's 37 now. We still have time for twins."


LEVE BLEGGIË


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-06-2006 1:37 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 14 juni 2006 12:10 schreef chriz het volgende:
het moge duidelijk zijn dat het hier om de voormalig oudste man gaat


Zouden ze al opnieuw aan het zoeken zijn naar een nog ouwereh, of iemand die net iets ouder werd maar eerder overleed.

Het is i.i.g. einde oefening voor die man. Dat is duidelijk.


Suck my piss


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-06-2006 2:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 juni 2006 23:49 schreef Hypnos het volgende:
After 15 Children, Couple Run Out Of Baby Names

June 12, 2006 10:30 a.m. EST


Joanna Wypior - All Headline News Staff Reporter
Brussels, Belgium (AHN) - Running out of ideas to name their 15th child, a Belgian couple submitted an ad in a local newspaper to get help from the public with ideas.

The couple, Brigitte Dillen and Ivo Driessens, from Merksem, have given all their children names ending with 'y' but cannot think of yet another one for their latest addition.

The new baby will be a brother or sister for

According to Ananova.com, the father says: "My wife has said she wants to stop having babies after her 40th birthday. She's 37 now. We still have time for twins."


LEVE BLEGGIË


Wendy (20), Cindy (18), Jimmy (17), Brendy (16), Sonny (15), Sandy (14), Purdy (13), Chardy (9), Yorry (8), Yony (6), Britney (5), Yenty (3) (hier was vast de inspiratie allang op) , Ruby (2) and Xanty (1) .


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-06-2006 2:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik ga trouwens voor yogy en wuppy

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-06-2006 2:14]


Je moeder.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-06-2006 2:17 by Argh Profiel van Argh

vast al eens bij Jambers langsgeweest


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2006 13:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2006 2:09 schreef karnivoor het volgende:
ik ga trouwens voor yogy en wuppy

en yago


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-06-2006 13:04 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Getsy?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2006 15:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2006 11:20 schreef chriz het volgende:
"Ook vinden zij de islamitische leefnormen nauwelijks verenigbaar met de Europese"

wat de fuck doe je dan in Europa?


Geld halen, begrijpelijk omdat in het moederland vaak hoge werkeloosheid is, waarvan een flink gedeelte niet hier wordt besteed, maar het land wordt uitgesluist naar de thuisfamilies.

In een economisch sterk land als Turkije speelt nog de erfenis van het Ottomaanse rijk mee.

Geld het land uitsluizen is natuurlijk nadelig voor onze eigen economie.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen