IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-04-2006 0:15 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Godallemachtig, die peter errr. Maar als hij het uiteindelijk bij het rechte eind heeft, dan is het helemaal hilarisch.

Iig.

Computervirus gijzelt bestanden

Uitgegeven: 28 april 2006 11:54
Laatst gewijzigd: 28 april 2006 16:09
GORINCHEM - Computerbeveiliger Sophos heeft een virus ontdekt dat bestanden versleutelt tot de gedupeerde computergebruiker losgeld betaalt. In een boodschap dreigt het virus elk half uur een bestand te gijzelen, tot 10,99 dollar is overgemaakt.

Als het geld is betaald, belooft het programmaatje zichzelf te vernietigen en de bestanden te heropenen. Opmerkelijk is dat de maker van het virus bereid is slachtoffers te helpen, wanneer het virus niet vernietigd wordt, maar wel is betaald.

Jeempie.




quote:
Op 28 april 2006 11:41 schreef Vikingblöd het volgende:
Dan weet jij zeker niet hoe achterlijk ze daar rondcrossen??? levensgefarlich!!!!!


Ik wel, ik ben er ook geweest met de KM. Je moet er ook niet eten in een restaurant ofzo. En die bedelaars enzo.

Eigenlijk moet je daar gewoon niet naar toe gaan.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-04-2006 0:22 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 april 2006 0:01 schreef ElitE het volgende:
aanleiding van WOI

de eerste wereld oorlog + crisistijd + andere factoren was oorzaak voor WOII

Andere factoren oa een megalomanische Adolf


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-04-2006 0:27 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Precies. En wat Elite zegt.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-04-2006 1:37 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

uitlevering van de poolse moordenaar van Joe Van Holsbeeck uitgesteld tot eind mei


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-04-2006 2:42 by Chelman Profiel van Chelman

Als ik hem was zou ik toch liever in België berecht worden, zijn straf valt dan waarschijnlijk lager uit, daarnaast is hij een Roma zigeuner wat hem geen bonuspunten in een Poolse gevangenis gaat scoren...

Er schijnen wel grondwettelijke bezwaren zijn i.v.m. de uitlevering van onderdanen, hetzelfde verhaal als dat van die XTC smokkelaar uit NL die een of twee jaar geleden aan de VS uitgeleverd is.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-04-2006 9:58 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 april 2006 0:15 schreef Oud Vuil het volgende:
Godallemachtig, die peter errr. Maar als hij het uiteindelijk bij het rechte eind heeft, dan is het helemaal hilarisch.

Iig.

Ik wel, ik ben er ook geweest met de KM. Je moet er ook niet eten in een restaurant ofzo. En die bedelaars enzo.

Eigenlijk moet je daar gewoon niet naar toe gaan.


Ik ook voor m`n werk..dan zijn die taxi chauffeurs in Nederland heilig..enin die landen zijn hun handen aan de claxon vergroeit..de hele dag en nacht getoeter


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-04-2006 12:52 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Mexico to decriminalize pot, cocaine and heroin


MEXICO CITY (Reuters) - Possessing marijuana, cocaine and even heroin will no longer be a crime in Mexico if the drugs are carried in small amounts for personal use, under legislation passed by Congress.


The measure given final passage by senators in a late night session on Thursday allows police to focus on their battle against major drug dealers, the government says, and President
Vicente Fox is expected to sign it into law.

"This law provides more judicial tools for authorities to fight crime," presidential spokesman Ruben Aguilar said on Friday. The measure was approved earlier by the lower house.

Under the legislation, police will not penalize people for possessing up to 5 grams of marijuana, 5 grams of opium, 25 milligrams of heroin or 500 milligrams of cocaine.

People caught with larger quantities of drugs will be treated as narcotics dealers and face increased jail terms under the plan.

The legal changes will also decriminalize the possession of limited quantities of other drugs, including LSD, hallucinogenic mushrooms, amphetamines and peyote -- a psychotropic cactus found in Mexico's northern deserts.


http://news.yahoo.com/s/nm/20060428/ts_nm/mexico_drugs_dc



trol
Usericon van trol
Posted 30-04-2006 13:00 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Goed bezig, die mexicanen. Vanavond maar burrito's eten..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-05-2006 11:31 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Leve de linkse lente

‘Zoete wraak’ treft blanke PvdA’ers

ROTTERDAM - ‘Het naamplaatje stond al op mijn deur’, zegt PvdA’er Robbert Baruch. Afgelopen week zou hij worden geïnstalleerd als dagelijks bestuurder (DB’er) van de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord. De bloemen stonden klaar. Baruch had vrouw en kinderen meegenomen. ‘En toen’, zegt hij, ‘plop.’

Van de 25deelraadsleden stemden er slechts tien voor hem. En dat terwijl de PvdA veertien zetels heeft. De twee andere kandidaat-DB’ers, óók PvdA, kregen respectievelijk elf en twaalf stemmen voor. Eén onthouding, de rest tegen. Weg DB. Van tevoren was afgesproken dat de fractie het DB unaniem zou steunen.

Toen iedereen van de schrik was bekomen, is er een fractievergadering belegd. Wie hadden er tegen gestemd, en waarom? Maar de daders lagen op het kerkhof. ‘Ongelofelijk’, zegt Baruch. ‘Daar stond ik dan, met mijn vrouw en mijn kinderen en een mes in mijn rug.’

Ruud van Middelkoop, oud-Kamerlid en gedurende drie decennia af en aan raadslid voor de PvdA, heeft in de politiek alles al een keer meegemaakt. Maar dit dus niet. ‘Dit moet een unicum zijn in de Nederlandse parlementaire geschiedenis. Zó onbeschoft. Het ontbreekt enkelen in die fractie aan het prilste begin van politiek fatsoen. En gewoon fatsoen ook, trouwens.’

Er speelt nog iets. Is dit een van de ongelukken waarvoor werd gevreesd na de veelbeschreven opmars van allochtone raadsleden? ‘Dit is een Turkse opstand’, weet een prominente PvdA’er zeker.

Dat zit zo. De fractie in Feijenoord telt vijf deelraadsleden van Turkse afkomst, van wie er die bewuste donderdagavond vier aanwezig waren. Een van hen zit al vanaf 1994 in de deelraad en had nu zelf wel eens bestuurder willen worden. Dat is geblokkeerd. Het scenario dat rondzingt in de partij: morrend moesten de Turkse deelraadsleden vervolgens toezien hoe twee mannen van buiten werden gehaald. Beiden autochtoon, en misschien nog wel erger: uit Amsterdam en uit Vught. ‘Ze hebben niks laten merken. Maar nu nemen ze zoete wraak.’

Maar zo simpel is het niet, bezweren ingewijden. Meerdere deelraadsleden, niet alleen de Turken en zelfs niet alleen allochtonen, hebben meermalen twijfels geuit over de gang van zaken. Selecteren op kwaliteit, oké. Geen excuusallochtonen op de lijst, ook goed. Maar kon voor het overwegend allochtone Feijenoord nou werkelijk niet één geschikte zwarte bestuurder worden gevonden?

Er is stelselmatig over die twijfels heen gewalst met dooddoeners, zegt een ingewijde. Wilden de allochtone raadsleden een kleurtje in hun DB? Ach, er zaten toch een allochtoon (een wel heel lichte Zeeuwse van Surinaamse afkomst) en een jood (Baruch) in?

Het conflict weerspiegelt de worsteling met migranten, maar óók de schizofrenie in het moderne Feijenoord. Want dat bestaat tegenwoordig uit wel drie delen: de yuppen van de Kop van Zuid, de autochtone overblijvers in wijken als Vreewijk, en de migranten, Turken voorop, in de rest van de deelgemeente.

Het voorgestelde bestuur had kwaliteit, zegt een betrokkene, maar het was kwaliteit-door-de-ogen-van-de-Kop-van-Zuid. Wie vertegenwoordigde nou die duizenden allochtone voorkeursstemmers? ‘Die willen zich herkennen in hun bestuur. Mag het?’


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-05-2006 14:32 by Iskariot Profiel van Iskariot

Professionele organisatie die NAVO:

APACHE BESCHADIGD IN KANDAHAR
Foto: ISAF - De omvergeblazen Apache op Kandahar Airfield.
Een geparkeerde Nederlandse Apache AH-64 gevechtshelikopter is vanochtend op Kandahar Airfield in Afghanistan beschadigd geraakt door een manoeuvre van een Iljushin/76 vrachtvliegtuig. Op het moment van het ongeval waren er geen mensen in de nabijheid van de helikopters.

De door de NAVO gecharterde Iljushin was op weg naar de startbaan toen hij wilde keren in de buurt van een aantal geparkeerde Nederlandse helikopters. Door de back thrust van de straalmotoren werd een van de toestellen omgeblazen en kwam op zijn kant te liggen. De omvang van de schade aan de Apache is nog niet duidelijk. Die wordt, samen met de toedracht, nader onderzocht.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

HAHAHAHAHAHAHAHAHA losers


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-05-2006 14:41 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zonde.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-05-2006 14:43 by Hexegot Profiel van Hexegot

Spannend, Nederlandse troepen in oorlogsgebied...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

terecht of onterecht????

Radicale medewerkers niet langer welkom bij Defensie

Een tiental extremistische moslims zijn niet langer welkom als medewerkers bij Defensie wanneer het aan de directeur Dedden, die vanaf 1 mei zijn werk neerlegt bij de militaire inlichtingendienst MIVD, ligt. Één medewerker is zo verdacht dat hij volgens de MIVD beter meteen de dienst kan verlaten. Dedden heeft dan ook het advies aan Defensie gegeven de Verklaring van Geen Bezwaar voor deze medewerker in te trekken. Tegen één militair is aangifte gedaan, en tegen een ander loopt al een ontslagprocedure. Volgens Dedden zouden de verdachten aanhangers zijn van de fundamentalistische stromingen Wahabisme en Salafisme. In sommige gevallen dragen zij deze leer ook actief uit.

Sinds kort heeft de MIVD een observatieteam die mensen met radicale ideeën, zowel moslimfundamentalisten als wel rechts- en links-radicale personen, probeert te volgen. Soldaten met radicale denkbeelden kunnen anderen ervan overtuigen niet meer loyaal te zijn aan het leger. Dit kan gevaarlijk zijn bij het uitzenden naar islamitische landen als Afghanistan. " We proberen te voorkomen dat gevoelige informatie, wapens en andere spullen verdwijnen" , aldus de generaal-majoor.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2006 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heel terecht


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Met die beargumentering: terecht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

als extremisten gaan trachten over te halen "niet meer loyaal te zijn" is er een grens overschreden inderdaad. als ze hun visie redelijk voor zichzelf houden en verder hun werk naar behoren doen , dan kun je denk ik niet zomaar iemand op straat schoppen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 mei 2006 12:41 schreef attila_de_hun het volgende:
als extremisten gaan trachten over te halen "niet meer loyaal te zijn" is er een grens overschreden inderdaad. als ze hun visie redelijk voor zichzelf houden en verder hun werk naar behoren doen , dan kun je denk ik niet zomaar iemand op straat schoppen.
Nee, dat is zo. Maar als iemand echt radicaal is kan hij dat als het goed is niet voor zich houden. Of misschien wel voor zich houden, maar hij zal er toch iets mee moeten doen. Ik bedoel, "het leger" is sowieso niet bepaald een radicaal orgaan, en daar komt nog bij dat volgens mij het leger voor alle radicalen de belichaming is van hetgeen ze tegen (willen) strijden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

IK vraag me ook af hoe zulke mensen een prettig en nuttig leven in Nederland willen krijgen. die moeten toch volledig omrings zijn door dingen die ze intens haten en heirdoor mateloos gefrusteerd raken? ik zou ook niet in bijv. saudie arabie of iran kunnen leven.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 mei 2006 12:44 schreef attila_de_hun het volgende:
IK vraag me ook af hoe zulke mensen een prettig en nuttig leven in Nederland willen krijgen. die moeten toch volledig omrings zijn door dingen die ze intens haten en heirdoor mateloos gefrusteerd raken? ik zou ook niet in bijv. saudie arabie of iran kunnen leven.
Yep, en daarom zijn radicalen hetgeen wat minderheden als een blok aan het been hangt wat betreft integratie. Want hoe kun je integreren in hetgeen je veracht?

En "inheemse" radicalen sluiten zich bewust af van de gevestige / normale orde, om lekker makkelijk vanuit een passief aggressieve stelling te ageren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 12:43 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, dat is zo. Maar als iemand echt radicaal is kan hij dat als het goed is niet voor zich houden. Of misschien wel voor zich houden, maar hij zal er toch iets mee moeten doen. Ik bedoel, "het leger" is sowieso niet bepaald een radicaal orgaan, en daar komt nog bij dat volgens mij het leger voor alle radicalen de belichaming is van hetgeen ze tegen (willen) strijden.


Het leger is natuurlijk nog eens extra tricky want stel dat zo een paljas uitgezonden wordt naar Afghanistan... Aan welke kant staat hij/zij dan??? Kun je dat zo iemand toe vertrouwen. Ik denk dat een vette "NEEN" op zijn plaats is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-05-2006 12:51]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 12:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 mei 2006 12:41 schreef attila_de_hun het volgende:
als ze hun visie redelijk voor zichzelf houden en verder hun werk naar behoren doen , dan kun je denk ik niet zomaar iemand op straat schoppen.


Dan zijn ze niet radicaal. Om 'radicaal' te zijn moet je niet alleen extreme denkbeelden hebben. Je moet ze ook trachten uit te voeren en de eventuele consequenties dragen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 mei 2006 12:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Het leger is natuurlijk nog eens extra tricky want stel dat zo eee paljas uitgezonden wordt naar Afghanistan... aan welke kant staat hij/zij dan??? Kun je dat zo iemand toe vertrouwen. Ik denk dat een vette "NEEN" op zijn plaats is.

Juist, daarom letten er op, neem ik aan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 mei 2006 12:46 schreef Chelman het volgende:
Dan zijn ze niet radicaal. Om 'radicaal' te zijn moet je niet alleen extreme denkbeelden hebben. Je moet ze ook trachten uit te voeren en de eventuele consequenties dragen.

Ik ben het met je eens (zie paar posts hierboven), maar het uitvoeren van die denkbeelden kan juist gebaat zijn bij het infiltreren van het leger. Omdat je dat als overheid nooit kunt weten (of iemand daadwerkelijk zijn denkbeelden onderdrukt), moet het mogelijk zijn om iemand met welke radicale levensbeschouwing dan ook uit het leger te trappen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 12:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 12:50 schreef ZelThoR het volgende:
Ik ben het met je eens (zie paar posts hierboven), maar het uitvoeren van die denkbeelden kan juist gebaat zijn bij het infiltreren van het leger. Omdat je dat als overheid nooit kunt weten (of iemand daadwerkelijk zijn denkbeelden onderdrukt), moet het mogelijk zijn om iemand met welke radicale levensbeschouwing dan ook uit het leger te trappen.


Hoe ga je dat testen??? moeten ze bij aantreden in het leger hun bips afvegen met een paar paginas uit de koran? of moeten ze gaan vliegeren (mag niet van de Taliban)?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen