IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-05-2006 17:39 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

COC-actie tegen metalband Impaled Nazarene

Deze maand treedt de nazistische en homofobe metalband Impaled Nazarene op in Nederland. COC Nederland heeft het optreden van de band in Rotterdam, Wageningen en Weert bij die clubs aan de kaak gesteld. De clubs is dringend gevraagd hun programmering te heroverwegen. Aangeboden is met bezoekers in debat te gaan over homohaat, nazisme en de bestrijding daarvan.

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=965

Zag ik op de muur, hehehe.



Argh
Usericon van Argh
Posted 03-05-2006 18:43 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 3 mei 2006 17:39 schreef Oud Vuil het volgende:
COC-actie tegen metalband Impaled Nazarene

Deze maand treedt de nazistische en homofobe metalband Impaled Nazarene op in Nederland. COC Nederland heeft het optreden van de band in Rotterdam, Wageningen en Weert bij die clubs aan de kaak gesteld. De clubs is dringend gevraagd hun programmering te heroverwegen. Aangeboden is met bezoekers in debat te gaan over homohaat, nazisme en de bestrijding daarvan.

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=965

Zag ik op de muur, hehehe.


Hahaha, wat ongelovelijk GAY ...zo


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2006 22:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

onlangs was er toch de twijfelachtige melding dat Mr. T dood was???? dat was dus toch eenvergissing...

Mr T. krijgt eigen talkshow

De Amerikaanse acteur Mr. T, bij het grote publiek vooral bekend als de gespierde met goud omhangen huurling B.A. Baracus uit de tv-serie The A-Team, geeft zijn carrière een nieuw impuls: hij gaat een talkshow presenteren. Voor het nieuwe programma reist Mr. T door de Verenigde Staten en probeert hij mensen advies te geven bij allerlei problemen. Het programma draagt als titel de meest bekende uitspraak van de acteur: I Pity The Fool.

Het programma roept vergelijkingen op met het succesvolle programma van psycholoog Dr. Phil McGraw. Ook dit programma draait om problemen van mensen, maar Mr. T verkiest een andere aanpak. "Er zullen geen mensen huilend tot inzicht komen. Ik wil mensen direct advies geven, waar ze wat aan hebben", aldus de 53-jarige acteur.

Mr. T begon zijn carrière als bodyguard van onder meer Diana Ross en Michael Jackson. De film Rocky III markeerde zijn overstap van kleerkast naar een loopbaan voor de camera. Hij kreeg dankzij hoofdrolspeler Sylvester Stallone, zijn ontdekker, een rol toebedeeld als opponent van bokser Rocky Balboa. In die rol doet hij ook voor het eerst de uitspraak "I pity the fool". Kort daarop kreeg hij de rol van B.A. Baracus in The A-Team, dat ook in ons land razend populair werd en waarin Lawrence Turead, zoals Mr. T werkelijk heet, ook regelmatig die uitspraak deed.

Overigens zullen de fans van Mr. T in diens nieuwe programma de berg gouden kettingen om zijn nek moeten missen. Vorig jaar zwoor de inmiddels tot het christendom bekeerde tv-held de kettingen af: hij ziet ze nu als "een belediging voor God".


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:32 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 17:39 schreef Oud Vuil het volgende:
COC-actie tegen metalband Impaled Nazarene

Deze maand treedt de nazistische en homofobe metalband Impaled Nazarene op in Nederland. COC Nederland heeft het optreden van de band in Rotterdam, Wageningen en Weert bij die clubs aan de kaak gesteld. De clubs is dringend gevraagd hun programmering te heroverwegen. Aangeboden is met bezoekers in debat te gaan over homohaat, nazisme en de bestrijding daarvan.

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=965

Zag ik op de muur, hehehe.


Ik hoop dat we eens onze ruggen recht houden en niet buigen voor dit soort politiek correcte terreur.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2006 22:35 by Argus Profiel van Argus

Ik leer weer eens iets over Impaled N.
Zal wel aan mij liggen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2006 22:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

als die COC lui nu eens gewoon naar Gordon/Gerard Jolink zouden gaan, en daar hun energie aan besteden en zich verder niet druk maken. Dankan IN optreden en zijn dan ook blij etc. etc...

Ik moet er overigens niet aan denken als een zo een COC-knakker de tekst van AIDS van MOD onder ogen krijgt.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:42 by Heiden Profiel van Heiden

Hahaha.
Wat dacht je van een nummer als "Another One Bites The Dust" van No Remorse, of "Freddie's Dead" van Bound for Glory?
Dat is onderbouwde en keiharde homohaat, niet dat vage gelul over stalen kutten zoals Impaled Nazarene doet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2006 22:42 by Argus Profiel van Argus

Ik denk dat die twee heren bij de naam COC direct in andere handelingen over gaan.

Maar goed, dat zullen ze vast niet erg vinden

Ik heb zaterdag zelf ook weer een gay event


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:43 by Heiden Profiel van Heiden

I wanna take you to a gaybar!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2006 22:46 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 mei 2006 22:43 schreef Heiden het volgende:
I wanna take you to a gaybar!


Ach ik heb Wabla bij me


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2006 22:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2006 22:42 schreef Heiden het volgende:
Hahaha.
Wat dacht je van een nummer als "Another One Bites The Dust" van No Remorse, of "Freddie's Dead" van Bound for Glory?
.


die moet ik zeker eens gaan beluisteren. Ik hou van bands met ultrabotte teksten maar die dat weten te brengen met uiterst sarcastische humor. Carnivore is overigens nog niet voorbij gestreefd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2006 22:49]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2006 22:48 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 mei 2006 22:47 schreef attila_de_hun het volgende:
die moet ik zeker eens gaan beluisteren. Ik hou van bands met ultrabotte teksten maar die dat weten te brengen met uiterst sarcastische, humor brengen. Carnivore is overigens nog niet voorbij gestreefd.


Yup... zowaar een echte reden om naar Wacken te willen...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:50 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 22:47 schreef attila_de_hun het volgende:
die moet ik zeker eens gaan beluisteren. Ik hou van bands met ultrabotte teksten maar die dat weten te brengen met uiterst sarcastische, humor brengen. Carnivore is overigens nog niet voorbij gestreefd.


Ik zal die twee songs even op YouSendIt mikken. Prachtige nummers, sarcastisch, smerig, maar toch keihard de waarheid als je erover nadenkt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:56 by Heiden Profiel van Heiden

Hier is "Another One Bites The Dust" van No Remorse, het nummer van Bound for Glory moet ik eerst naar MP3 rippen.
http://download.yousendit.com/94DB7DCB57F03A82


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 mei 2006 22:32 schreef Heiden het volgende:
Ik hoop dat we eens onze ruggen recht houden en niet buigen voor dit soort politiek correcte terreur.
... ik zou zeker niet bukken voor de COC nee ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:01 by Heiden Profiel van Heiden

Hehehe, ik zou bijna zeggen; daar zit wat in, maar laat ik dat maar niet doen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:13 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 22:47 schreef attila_de_hun het volgende:
die moet ik zeker eens gaan beluisteren. Ik hou van bands met ultrabotte teksten maar die dat weten te brengen met uiterst sarcastische humor. Carnivore is overigens nog niet voorbij gestreefd.


Heb je hem downgeload, Attila? Heerschende plaat, niet?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-05-2006 23:34 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 3 mei 2006 17:39 schreef Oud Vuil het volgende:

COC-actie tegen metalband Impaled Nazarene

Deze maand treedt de nazistische en homofobe metalband Impaled Nazarene op in Nederland. COC Nederland heeft het optreden van de band in Rotterdam, Wageningen en Weert bij die clubs aan de kaak gesteld. De clubs is dringend gevraagd hun programmering te heroverwegen. Aangeboden is met bezoekers in debat te gaan over homohaat, nazisme en de bestrijding daarvan.

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=965

Zag ik op de muur, hehehe.

Guess I needed sometime to get away
I needed some piece of mind
Some piece of mind that'll stay
So I thumbed it down to Sixth and L.A.
Maybe a Greyhound could be my way

Police and Niggers, that's right
Get out of my way
Don't need to buy none of your
Gold chains today
I don't need no bracelets
Clamped in front of my back
Just need my ticket; 'til then
Won't you cut me some slack?

You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high
Much too high, much too high,
Much too high, yes, ow!

Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran,
Or spread some fuckin' disease
They talk so many goddamn ways
It's all Greek to me
Well some say I'm lazy
And others say that's just me
Some say I'm crazy
I guess I'll always be
But it's been such a long time
Since I knew right from wrong
It's all the means to an end, I
I keep it movin' along

You're one in a million
You're a shooting star
You're one in a million, babe
You know that you are
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high

Radicals and Racists
Don't point your finger at me
I'm a small town white boy
Just tryin' to make ends meet
Don't need your religion
Don't watch that much T.V.
Just makin' my livin', baby
Well that's enough for me

You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 0:07 by Heiden Profiel van Heiden

En hier het nummer van Bound for Glory, Freddie's Dead, nog sarcastischer en smeriger als het nummer van No Remorse.
"Aids will aids will kill you!"
"Rising like an Angel of Death out of the oozing rivers of bodyfluids that spill like waterfalls across the streets of America... From the sick and sleezy pleasurehouses of the 'liberated' homosexual"
http://download.yousendit.com/6BAA84CE7203F3D4


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 0:27 by Heiden Profiel van Heiden

Moet je ze wel snel downloaden, Attila. Zo'n YouSendIt linkje doet het maar voor een beperkte tijd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 04-05-2006 0:38 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 4 mei 2006 0:07 schreef Heiden het volgende:
En hier het nummer van Bound for Glory, Freddie's Dead, nog sarcastischer en smeriger als het nummer van No Remorse.
"Aids will aids will kill you!"
"Rising like an Angel of Death out of the oozing rivers of bodyfluids that spill like waterfalls across the streets of America... From the sick and sleezy pleasurehouses of the 'liberated' homosexual"
http://download.yousendit.com/6BAA84CE7203F3D4



Geef mij maar unknown soldier. BFG heeft echt heerlijke nummers gemaakt die echt vanuit het hart komen. Rechts radicalisme is aan mij niet besteed, maar het blijft een geniale band.


Life doesn't get much better than this!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 8:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2006 23:13 schreef Heiden het volgende:
Heb je hem downgeload, Attila? Heerschende plaat, niet?


ik doe dat straks Heiden. (zit nu op het werk en was gisterenavond al achter de computer vertrokken) bedankt in ieder geval, vanavond ga ik 'm binnhalen!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 8:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 mei 2006 0:27 schreef Heiden het volgende:
Moet je ze wel snel downloaden, Attila. Zo'n YouSendIt linkje doet het maar voor een beperkte tijd.

ah, damnantion. Nou, bedankt in ieder geval voor de moeite ik zal , als de link niet meer werkt straks anders slsk eens aanzetten.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-05-2006 9:10 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Homo's hebben last van vogelfans

Voor de homo's op de homo-ontmoetingsplaats van natuurgebied De Nieuwe Meer is de lol er een beetje vanaf. Dit komt doordat er een erg zeldzame groene reiger neer is gestreken. De homo's kunnen elkaar hierdoor niet meer liefkozen omdat de rust wordt verstoord door de hordes vogelaars die er alles aan doen om ook maar een glimp van het beest op te kunnen vangen.

"Met al die telelenzen in de buurt wordt anonieme seks in de bosjes toch een stuk minder aantrekkelijk", meldt de Gay Krant. Het homoblad interviewt ene Peter, bezoeker van de ontmoetingsplaats. Peter ziet de reiger het liefst meteen vertrekken.

Een van de beheerders van het park denkt dat het wel mee valt. ''Natuurlijk is het niet bevorderlijk voor het gevoel van privacy, die mannen met die grote kijkers, maar ik heb er nog geen klachten over gehoord. En als de bezoekers ontevreden zijn, dan verneem je dat snel.''

Hotting is zelf wel erg blij met de komst van de reiger, omdat dit een primeur is in Nederland. De vogel komt normaal namelijk alleen voor aan de andere kant van de oceaan.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jezus ... moet niet gekker worden in dit land ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen