![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
COC-actie tegen metalband Impaled Nazarene Deze maand treedt de nazistische en homofobe metalband Impaled Nazarene op in Nederland. COC Nederland heeft het optreden van de band in Rotterdam, Wageningen en Weert bij die clubs aan de kaak gesteld. De clubs is dringend gevraagd hun programmering te heroverwegen. Aangeboden is met bezoekers in debat te gaan over homohaat, nazisme en de bestrijding daarvan. http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=965 Zag ik op de muur, hehehe. ![]() |
|
quote: Hahaha, wat ongelovelijk GAY ...zo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik hoop dat we eens onze ruggen recht houden en niet buigen voor dit soort politiek correcte terreur. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik leer weer eens iets over Impaled N. Zal wel aan mij liggen ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
als die COC lui nu eens gewoon naar Gordon/Gerard Jolink zouden gaan, en daar hun energie aan besteden en zich verder niet druk maken. Dankan IN optreden en zijn dan ook blij etc. etc... Ik moet er overigens niet aan denken als een zo een COC-knakker de tekst van AIDS van MOD onder ogen krijgt. ![]() |
|
Hahaha. Wat dacht je van een nummer als "Another One Bites The Dust" van No Remorse, of "Freddie's Dead" van Bound for Glory? Dat is onderbouwde en keiharde homohaat, niet dat vage gelul over stalen kutten zoals Impaled Nazarene doet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik denk dat die twee heren bij de naam COC direct in andere handelingen over gaan. Maar goed, dat zullen ze vast niet erg vinden ![]() Ik heb zaterdag zelf ook weer een gay event ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
I wanna take you to a gaybar! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ach ik heb Wabla bij me ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: die moet ik zeker eens gaan beluisteren. Ik hou van bands met ultrabotte teksten maar die dat weten te brengen met uiterst sarcastische humor. Carnivore is overigens nog niet voorbij gestreefd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2006 22:49] ![]() |
|
quote: Yup... zowaar een echte reden om naar Wacken te willen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik zal die twee songs even op YouSendIt mikken. Prachtige nummers, sarcastisch, smerig, maar toch keihard de waarheid als je erover nadenkt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hier is "Another One Bites The Dust" van No Remorse, het nummer van Bound for Glory moet ik eerst naar MP3 rippen. http://download.yousendit.com/94DB7DCB57F03A82 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:... ik zou zeker niet bukken voor de COC nee ... ![]() |
|
Hehehe, ik zou bijna zeggen; daar zit wat in, maar laat ik dat maar niet doen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Heb je hem downgeload, Attila? Heerschende plaat, niet? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Guess I needed sometime to get away I needed some piece of mind Some piece of mind that'll stay So I thumbed it down to Sixth and L.A. Maybe a Greyhound could be my way Police and Niggers, that's right Get out of my way Don't need to buy none of your Gold chains today I don't need no bracelets Clamped in front of my back Just need my ticket; 'til then Won't you cut me some slack? You're one in a million Yeah, that's what you are You're one in a million, babe You're a shooting star Maybe someday we'll see you Before you make us cry You know we tried to reach you But you were much too high Much too high, much too high, Much too high, yes, ow! Immigrants and faggots They make no sense to me They come to our country And think they'll do as they please Like start some mini Iran, Or spread some fuckin' disease They talk so many goddamn ways It's all Greek to me Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be But it's been such a long time Since I knew right from wrong It's all the means to an end, I I keep it movin' along You're one in a million You're a shooting star You're one in a million, babe You know that you are Maybe someday we'll see you Before you make us cry You know we tried to reach you But you were much too high Radicals and Racists Don't point your finger at me I'm a small town white boy Just tryin' to make ends meet Don't need your religion Don't watch that much T.V. Just makin' my livin', baby Well that's enough for me You're one in a million Yeah that's what you are You're one in a million, babe You're a shooting star Maybe someday we'll see you Before you make us cry You know we tried to reach you But you were much too high ![]() ![]() |
|
En hier het nummer van Bound for Glory, Freddie's Dead, nog sarcastischer en smeriger als het nummer van No Remorse. "Aids will aids will kill you!" "Rising like an Angel of Death out of the oozing rivers of bodyfluids that spill like waterfalls across the streets of America... From the sick and sleezy pleasurehouses of the 'liberated' homosexual" http://download.yousendit.com/6BAA84CE7203F3D4 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Moet je ze wel snel downloaden, Attila. Zo'n YouSendIt linkje doet het maar voor een beperkte tijd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Geef mij maar unknown soldier. BFG heeft echt heerlijke nummers gemaakt die echt vanuit het hart komen. Rechts radicalisme is aan mij niet besteed, maar het blijft een geniale band. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ik doe dat straks Heiden. (zit nu op het werk en was gisterenavond al achter de computer vertrokken) bedankt in ieder geval, vanavond ga ik 'm binnhalen!!! ![]() ![]() |
|
quote: ah, damnantion. Nou, bedankt in ieder geval voor de moeite ![]() ![]() ![]() |
|
Homo's hebben last van vogelfans Voor de homo's op de homo-ontmoetingsplaats van natuurgebied De Nieuwe Meer is de lol er een beetje vanaf. Dit komt doordat er een erg zeldzame groene reiger neer is gestreken. De homo's kunnen elkaar hierdoor niet meer liefkozen omdat de rust wordt verstoord door de hordes vogelaars die er alles aan doen om ook maar een glimp van het beest op te kunnen vangen. "Met al die telelenzen in de buurt wordt anonieme seks in de bosjes toch een stuk minder aantrekkelijk", meldt de Gay Krant. Het homoblad interviewt ene Peter, bezoeker van de ontmoetingsplaats. Peter ziet de reiger het liefst meteen vertrekken. Een van de beheerders van het park denkt dat het wel mee valt. ''Natuurlijk is het niet bevorderlijk voor het gevoel van privacy, die mannen met die grote kijkers, maar ik heb er nog geen klachten over gehoord. En als de bezoekers ontevreden zijn, dan verneem je dat snel.'' Hotting is zelf wel erg blij met de komst van de reiger, omdat dit een primeur is in Nederland. De vogel komt normaal namelijk alleen voor aan de andere kant van de oceaan. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Jezus ... moet niet gekker worden in dit land .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |