|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Asfalteren? |
|
Ja! En dan met van die op afstand bestuurbare autootjes gaan scheuren, dat lijkt me wel wat. Maar ja, waar haal je asfalt vandaan? Vikingblood? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou, qua tuin doe ik maar wat, maar gelukkig pakt het vaak goed uit. De mest is b.v. weggespoeld door heel lang te sproeien. Nu is het gras weer groen i.p.v. geel. De kale plekken trekken ook vast vanzelf weer bij. Bomen die zogenaamd in een bepaalde vorm gesnoeid moesten heb ik helemaal gekortwiekt, en sindsdien doen ze het perfect. Ik doe meestal zomaar iets wat in me opkomt, en dat loopt dan nog goed af ook. Eigenlijk gooi ik er met de pet naar, maar toevallig dan wel meestal raak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo, da's wel heel snel zeg. |
|
Nu een tuin van 4 vierkante meter, hahaha straks een tuin van 4000 vierkante meter Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
4000? Waar ga je wonen dan? |
|
Is hij niet gewoon uit huis gezet? |
|
quote: ik ga kluizenaar worden.... waarom denk je dat de laatste Urfaust "Einsiedler" heet? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
vet, kaveltje gekocht? mijn gezellige kluizenaars bestaan wordt bedreigd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stukkie volkstuin gehuurd, 125 vierkante meter, kost nog geen 3 tientjes per jaar... Vrouwlief aan het werk gezet.. spelfout weggehaald... |
|
OMG, een volkstuin... je wordt echt oud Varanus!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja, maar ik ben dan ook al grijs he. spelfout weggehaald... |
|
Ja dat is zo... nah nog 9 jaar dan neem ik ook een volkstuintje... :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wow dat is goedkoop, hier zal het wel iets duurder zijn, maar ik ga maar ook misschien even zoeken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Toen ik hier kwam wonen was onze tuin 90% tegels en 10% schattige plantjes. Dat is nu veranderd in 70% woestigheid (een combinatie van dennebomen, braamstruiken en kruidenplanten) en 30% barbecueplezier. We hebben een varen die Jezus heet. Nadat hij geplant was verdween hij, maar met pasen stak hij plotseling weer de kop op. Gezelligheid kent geen tijd. |
|
Gras gemaaid en de border onkruidvrij gemaakt. Wat een kutklussen. Na alle regen afgelopen week stond alles alweer op kniehoogte. Misschien mijn konijn ook wat minder los achter het huis laten lopen, om binnen de mestquota te blijven.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij woont toch in een tuinhuis? Wat dreigt er? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Paar weken terug een nieuw terras aangelegd/oude vergroot. Alles zelf gedaan, kostte me 80 euro en de nagel van mijn linkermiddelvinger. |
|
quote: Al het onkruid aan het doodvermoorden door het te laten stikken onder plastic? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja, stuk is een jaar niet gebruikt, was door de vereniging afgedekt met landbouwplastic. Stikt eronder van de padden, maar slechts weinig onkruid. spelfout weggehaald... |
|
quote: kas gaat tegen de vlakte eind dit jaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb de boel dit keer echt te veel laten verwilderen. Halverwege het gazon raakte de strimmer oververhit en vloog 'ie in de fik.... [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 27-07-2009 11:16] |
|
Foto? |
|
quote: Ik zou de zeis pakken, die werkt wel bij zo hoog gras. Of een bosmaaier met zo'n mes, da's beter dan zo'n slap ding met een touwtje. Ik gebruik de strimmer alleen om kantjes te maaien. Je kunt beter rimmen dan strimmen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |