IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-05-2026 13:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Grafhekel aan in de tuin werken, heb het uitbesteed. Maar goed, bij thuiskomst van vakantie bleek ons sproeisysteem lekkage te hebben. Paar uur bezig geweest om alles op te sporen en te verhelpen.
De pest is, dat ik best handig ben. Maar ik vind klussen en tuinieren gewoon echt niet leuk.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 06-05-2026 22:58 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Vergif gebruiken Bats, vergif spuiten, vergif strooien, vergif gieten. Weg met de rotzooi!

Net een grote doos vergif aan mijn zus gegeven, overal ratten hier in Eindhoven. Spoedig in ieder geval een paar minder.

Winter is coming

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-05-2026 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Onkruid wieden vind ik dan weer prima, doe ik ongeveer eens in de twee weken een uurtje en daarmee krijg ik alles makkelijk onder controle. Ik ben zo ongeveer de enige in de straat met een biologisch-dynamische achtergrond en doe alles gifvrij tussen de rest van de boeren. Prima te doen en voor een hoger doel.
Waar ik een hekel aan heb zijn de meer technische aspecten van buitenwerk. Binnenwerk van de buitenkraan vervangen, schuttingdelen beitsen of vervangen, sloten repareren, elektriciteit aanleggen, bestraten. Allemaal dingen die me geen reet interesseren, die mijn vrouw niet kan maar die ze wel belangrijk vindt en om dan geen zeikerd te zijn doe ik ze dan toch maar.
Aan de andere kant: mijn vrouw pikt duizend grillen en moeilijkheden van me, als dit dan één van de weinige ongemakken is die ik voor het huwelijk over moet hebben dan valt het echt reuze mee.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-05-2026 9:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ratten moet je trouwens wel met vergif uitroeien, maar dat is nog knap lastig. Die beesten zijn superslim, als je eentje dood hebt gemaakt mijden ze als groep daarna de plek waar het gebeurd is, op de één of andere manier geven ze dat aan elkaar door. Ik weet wel een andere en meer rigoureuze manier om ratten weg te jagen, maar die vertel ik je wel een keer bij een concert. Is niet zo geschikt voor het internet.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-05-2026 9:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn broer heeft een Noorse boskat trouwens, dat is ook een hele goede ratten- en muizenverjager.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 07-05-2026 10:06 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2026 9:42 schreef bastianus het volgende:
op de één of andere manier geven ze dat aan elkaar door.

Ze hebben RhatsApp.

Empetie, me reet!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-05-2026 10:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2026 10:06 schreef SimsalaWim het volgende:
Ze hebben RhatsApp.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-05-2026 10:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com