![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil ook een tuin ![]() ![]() |
|
Ach, later als je groot bent ![]() ![]() |
|
Veel bramen aan de struiken bij ons ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-07-2007 10:35] ![]() |
|
quote: Idem hier! Hoewel een landgoed me toch meer aanspreekt. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Tuin hebben rules ... morgen de voortuin eens onderhouden ... door de vele regen niet aan toegekomen . ![]() |
|
Tuinmannen heersen, ja. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Die? Nixie? ![]() ![]() ![]() |
|
Die mag bést mijn tuintje komen harken. ![]() Huhuhuhuhuhuh. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() En weer on topic ![]() ![]() |
|
Godver, deze week nog mooi onkruid weggetrokken tusse de frambozenstruiken en deze voormiddag vond mijn broer dat ze weg mochten en zonder mijn mening te vragen heeft ie ze allemaal weg gedaan ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: je mag wel een keer op mijn balkon komen zitten hoor ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat spul wordt hier ook gebruikt. Weliswaar in grotere hoeveelheden, maar het blijft goed spul. Beetje jammer dat het én niet mag regenen voor 2 a 3 dagen en niet te veel mag waaien ten tijde van sproeiing. ![]() Maar ja, dat weet je vast ook zelf wel. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Tijd voor een eigen huisje? ![]() |
|
Zo. Ik heb genoeg van dat dichtgegroeide oerwoud achter mijn huis. Hammertime! ![]() ![]() |
|
aangezien het champignontopic gesloten is ![]() ik zou in de warme vochtige kelder in een aquarium dat ik over heb champignons willen kweken weet iemand hoe je dat doet? signature ![]() |
|
quote: gewoon ff google'en Als ik straks een tuintje heb, wil ik zeker een kruiden/moes tuintje maken ![]() Lekker verse kruiden in gerechten doen heerscht ![]() ![]() |
|
quote:Je weet dat champignons op stront groeien he .. ![]() |
|
Ik had ooit een tuin... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
dus voortaan gewoon in de tuin poepen, als je champignons wil dan tenminste ![]() ![]() |
|
Ach .. in de kelder .. rioolbuis doorzagen en hatsaaaahhh Oh, ik ga nooit van barts champignonnen snoepen trouwens .. ![]() |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Eventueel in de kelder of op een donkere plaats. In dit geval moeten we stro gebruiken vanuit de stal dat we nat gaan maken. We leggen het stro op een hoopje en bevochtigen het met regelmaat. Dan om de 5 dagen keren we de hoop om en doen dit tot het stro bruin wordt en verkruimeld is. Als er geen sterke geur meer loslaat (ammoniak geur), is de 'kompost' klaar voor gebruik. ![]() signature ![]() |
|
Zo moeilijk klinkt het toch niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |