IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-06-2011 10:22 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Onze courgettes zijn ook bijna goed. Pompoenen gaat als een gek op de composthoop, zal ook een dezer dagen wel al wat vanaf kunnen. Radijs is al uit de grond en we hebben meer sla dan we opkunnen. Boekweit, sperziebonen en maïs gaan lekker, idem voor paprika (in kasje). Verder weet ik het even niet...
Oja, laatst al de helft van de vlierbes tot jam verwerkt.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-06-2011 12:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Verder laatst zo'n 20m² herovert op een nogal agressieve, invasieve plant. Direct maar twee wat uit de kluiten gewassen eikenbomen uitgegraven en er een big ass bloembed van gemaakt. Begint al veel op te komen, benieuwd of het wat wordt.


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-06-2011 12:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Lookin' good


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net gekocht, een druivelaar



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en passiebloemen (klimplant)





en net ook een rupsplaag verdreven

The suckers all died (of ze zijn verplaatst naar naburiger oorden)


en lavendel gekocht (eerste vlinder al op bezoek gehad

verder nog wat voor binnenshuis en zo

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2011 18:20]


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-08-2011 18:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

AAARGGGHH!!! Kon je niet even een passiebloem-warning plaatsen? Die dingen zijn creepy.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom?


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-08-2011 18:21 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Bij mijn oude huis kwam de passiebloem van de buurman op een gegeven moment tussen de schutting door. *brrrrr*



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, we hebben de buren ook al gewaarschuwd. Dat ding kan tot 6 meter groeien in de hoogte, op één jaar!

en aan de andere kant een druivelaar... buren zullen ook lachen



nu nog een boompje, maar kunnen maar geen keuze maken


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-08-2011 18:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Japanse sierkers!






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heeeeeel mooi, maar schijnt veel afval te geven :s


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 18:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mag ietsje kleiner zijn ook, en mooie houtstructuur hebben


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-08-2011 18:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dat probleem had ik mij mijn oude huis ook. Lekker planten shoppen met de ex. Allemaal mooie bomen en zo zien, maar ja, allemaal te groot.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 19:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdaad

ik zat te denken aan een peperboom, maar zal eerder een soort witte sering worden. Ruiken wel extreem lekker


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 19:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of een Chorisia, ma die worden hoog,

coole boom met stekels

of een Baobab



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2011 19:32]


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2011 19:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2011 18:19 schreef Hypnos het volgende:
en passiebloemen (klimplant)








Drogen en bij door je joint gooien, Bart.
Die plant bevat MAO remmers die de afbraak van psychoactieve stoffen verminderen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 19:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo zo

misschien eens thee van zetten dan


ondertussen info voor de johannesbroodboom aan het inwinnen


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2011 19:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je kunt er inderdaad prima thee van zetten.

http://www.destoelendans.org/Passiebloem


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Een bepaalde, aan de harmaan-alkaloiden verwante stof in Passiebloem komt ook in de menselijke pijnappelklier voor. Deze klier wordt ook wel het “derde oog” genoemd.
Sommige mensen beweren dat de productie van deze stof in de mens toeneemt wanneer hij of zij spirituele vooruitgang boekt.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

woow, ben op iets gevallen

een Honingboom

sophora japhonica pendula


in de zomer




in de herfst




in de winter




in de lente



omg omg

te koop in Nederland!! 250 ero wiiiiii

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2011 20:26]


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2011 11:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou, we hoeven voorlopig niet te verhongeren hier... Eergisteren de uien, die al een poosje hingen te drogen, van de tuin opgehaald, 2 aardappelkistjes vol, kilotje of 45-50 schat ik zo, nog 6 kisten aardappels in de kelder staan, eerste 2 al op. Laatste spekstokbonen geplukt, zijn in totaal een dikke 4 emmers afgekomen en er staan nog 2 rekken met snijbonen waar we bijna van kunnen plukken. Ook nog een achttal rode kolen die klaar zijn en er staat nog spitskool en opnieuw rode en witte kool uitgeplant. Andijvie, ongeveer 60 krop van staan, zijn de eersten ook bijna klaar en in de ongeveer 80 stuks mais zitten ongeveer 4 a 5 kolven per plant aan. Herfst en winterprei voor de vakantie ook uitgeplant, van beide ongeveer 80 stuks. Courgettes en pattisons druk aan het uitgeven want daar is niet tegen te eten. Ook nog chinese kool in een tunnel staan, die moeten nog worden uitgedund tot er ongeveer 30 overblijven. Van de komkommers in het begin leuk door kunnen oogsten, maar die zijn uiteindelijk aan de vele regen tenonder gegaan. Oh ja, de vriezer kan het niet meer aan helaas, die is vol....


spelfout weggehaald...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-09-2011 11:29 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tjee, wij hebben sinds een half jaar een tuin en ik ben erachter gekomen dat tuinieren niet voor mij is weggelegd... Echt verschrikkelijk, gras maaien, schoffelen, snoeien etc etc.
Het is dat ik groen/bloemen in de tuin gewoon mooi vind, anders zou ik alles vol met stenen en een paar potten gooien.
Respect hier voor de mensen die het wel leuk vinden en ook iets van de tuin kunnen maken!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2011 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er staan mooie paddestoelen in de tuin


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-09-2011 22:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het gras gemaaid vandaag. Toen ik wilde gaan snoeien en de heg trimmen regende het alweer pijpestelen. Ik begin onderhand wel de balen te krijgen van het weer deze zomer, heb nauwelijks een weekend fatsoenlijk in de tuin aan de gang gekund afgelopen maand.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-03-2012 22:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tuinieren met een machete is tof. Het snoeien is nu op de helft.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen