![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag een zooi compost over de tuin brengen, lekker de hele dag mee bezig. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Daar ben je flink lang mee bezig dan. ![]() ![]() |
|
Een goede bodem voor de peperplanten vraagt zorgvuldigheid... ![]() ![]() ![]() |
|
als het voor de peper is ga je dan ook een tunnelkasje neerzetten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Komen idd ook een flink stel pepers in ja. In totaal een dikke 90 kruiwagens over de tuin verspreid. Wordt de grond lekker los van. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Poe poe, waar haal jij 90 kruiwagens vandaan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Bij de kruiwagenhandelaar natuurlijk. spelfout weggehaald... ![]() |
|
en waarom zou je die zo graag onder de grond willen hebben? hebben pepers zoveel ijzer nodig? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-10-2009 19:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Keristus, jullie vervelen je? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: male bonding ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Vorige week het bestelde zaad binnengekregen. Dit jaar allemaal van eigen tuin: - Andijvie - Snackkomkommers - Rode bieten - Bloemkool - Boerenkool - Spruiten - Paksoi - Uien (rode) - Lenteuitjes - Sjalotjes - Watermeloenen - Prei - Kropsla - Eikenbladsla - Pluksla (2 soorten) - Tomaten (1 vleestomaatsoort, 3 cherrytomaatsoorten) - Zomerwortelen - Winterwortelen - Stokslabonen - Doperwten - Peulen - Aardappelen (Ottena's) En in het verwilderde stukje salamandertuin van 1x3m komen de nodige kruiden te staan. En niet te vergeten natuurlijk: de enkele honderden peperplanten in de kasjes en vespreid over het terras en de vensterbanken voor de produktie van Guppie's Gloeipoeder. Weg met die sneeuw en laat het voorjaar maar komen! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:... euhm ... ![]() |
|
Neuh, spul heeft nog geen naam hoor, dit schoot me zo effe te binnen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
ik hoor het wel als ik een paar blikken echte groente kan kopen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hmm ik wil ook een tuin, volkstuintjes zijn hier al snel 5000 euro. en dan zit je nog vaak nog vast aan verplicht koffie drinken met die ouwetjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Je hebt toch wel een tuintje in je hart? ![]() |
|
k heb er al bijna 1 op mn buik. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gisteren tegelpad gelegd, broeikas op z'n plaats gezet, kalkkorrels gestrooid, nu nog effe wachten tot de frees er door is gehaald en dan kunnen over een weekje of 2 de aardappelen en de eerste lading groente erin. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ga straks in m2's omlaag van 25 a 30 naar 20.. maar wel van Noord-Oost achter 4 hoog flat naar Zuid-West tussen de rijtjeshuizen ![]() ![]() |
|
Ik wilde morgen in de tuin de boom (Catalpa) en nog een struik snoeien en de klimop verwijderen, maar volgens mij geven ze regen op. En ik ben niet zo'n fanatiekeling die in z'n vrije tijd in de regen gaat werken ![]() ![]() |
|
quote: of het killed het complete gazon daardoor! (bij mij iig.. FAIL) zat ik daar met een geel gazon ![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het was gelukkig droog dus fijn in de tuin gewerkt. Bij het verwijderen van de klimop kwam ik nog een kleine salamander (of hagadis?) tegen (met gele buik). Dacht eerst dat ie dood was, maar toen zag ik hem wel gewoon ademhalen en toen ik 'm weer in de tuin had gezet, was ie even later weer weg ![]() ![]() |
|
salamander ![]() ![]() als je een echte hagedis had dan was dat vrij bijzonder, en volgens mij zie je die nu nog niet zo snel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |